4 اجرا برای باز اسپوکین ولی صندلی در خانه دولت - Fri, 17 Jul 2020 PST

چهار نامزد در حال اجرا برای پر کردن باز صندلی نمایندگی اسپوکین ولی در دولت و مجلس نمایندگان موافق نیست و در حد

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

چهار نامزد در حال اجرا برای پر کردن باز صندلی نمایندگی اسپوکین ولی در دولت و مجلس نمایندگان موافق نیست و در حد هر چند همه آنها اذعان دولت آرژانتين بودجه خواهد شد نیاز به کمک.

سه جمهوریخواهان – سابق Spokane County Treasurer راب تعقیب دولت سابق تشکر. لئونارد مسیحی و ناتان Sybrandy – و یکی از دموکرات حسابدار لنس Gurel در حال رقابت برای پر کردن موقعیت های صندلی 2 در 4 قانون گذاری منطقه قبلا برگزار شده توسط باب McCaslin جونیور

McCaslin یک جمهوری خواه روشن به اجرا برای منطقه موقعیت 1 صندلی در آخرین لحظه و پس از او seatmate دولت تشکر. مت درخت روغن قلم به طور غیر منتظره نیست فایل دوباره انتخابات شد و کشیش یک کلیسای محلی.

مسیحی یکی از اعضای موسس جمهوری خواهان از Spokane County, ساخته شده است که جمهوریخواهان میانه که در سمت چپ محافظه کارانه تر Spokane County حزب جمهوری خواه. او گفت که او معتقد است تعقیب است شبیه به درخت روغن قلم است که او گفت: تمرکز بر مسائل مربوط به این منطقه شد و "رفتن به ریل."

شیا اخراج شد از خانه جمهوریخواه حزبی پس از تحقیقات مستقل در بر داشت اسپوکین ولی قانونگذار نقش مهمی در مسلح تصاحب یک اورگان پناهگاه حیات وحش در سال 2016 به میزان "یک عمل داخلی تروریسم علیه ایالات متحده است."

چیس گفت که او به احتمال زیاد نمی خواهد که برای بازدید از پناهگاه حیات وحش اگر او در همان موقعیت اما به نام تروریسم داخلی اتهامات علیه شیا "ساختگی" و گفت که او هنوز هم با پشتیبانی از قانونگذار.

تعقیب است تایید شده توسط هر دو درخت روغن قلم و McCaslin و گفت: او به احتمال زیاد ادامه خواهد داد برای دفاع از ایده های خود را با شروع reintroducing یکی از دو قانون گذاران " مورد بحث پیشنهاد به شرق واشنگتن خود دولت است.

Gurel مسیحی و Sybrandy همه گفتند که تمرکز بر روی ساخت عمده بودجه تصمیم گیری به عنوان دولت تلاش می کند برای مقابله با coronvirus مربوط به کمبود. Sybrandy و مسیحی گفت: دولت به احتمال زیاد به زودی باید به کاهش عمده هزینه آن را از طریق سال آینده پیش بینی شده 4 میلیارد دلار بودجه ،

مسیحی گفت که او متوجه یک فرهنگ که او منصوب شد به منطقه 4 نماینده موقعیت 2, خرید چیزهای جدید و با استفاده از ضمانت نامه به جای کار با منابع در حال حاضر در دسترس است. او استدلال کرد که در طول زمان عادی و یا یک بحران مقننه باید کار را به مطمئن شوید که کارمندان دولت حفظ دارایی های آنها در حال حاضر به جای تصویب بودجه بیشتر برای خرید و یا جایگزین کردن زیرساخت است که هنوز هم قابل استفاده در زندگی است.

در علاوه بر این به بررسی پروژه های سرمایه ای گفت: این قانون نیاز به نگاه در هر برنامه آژانس و گروه و آماده برای "توجیه وجود خود" در طول یک بحران بودجه.

"همه چیز روی میز است," او گفت:. "در این مرحله هر گروه باید قادر به جدی خود را نقد کنید و ببینید چه برنامه چه در واقع کار."

مسیحی نیز گفت: قانونگذاران باید برای دیدار و رسیدگی به بودجه به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. او گفت که او مسائل را با رژیم صهیونیستی. جی Inslee یک جانبه تلاش برای حل این مشکل و قانونگذاران نیاز به کار کردن یک راه حل بیش از چندین قانونی جلسات.

Gurel یک دموکرات گفت: این مهم در طول فرآیند بودجه بندی به تمرکز بر حفاظت از خدمات اجتماعی و برنامه هایی که بیشتر مورد نیاز در طول COVID-19 چرا که مردم با تکیه بر خدمات اجتماعی برای دریافت از طریق هر دو یک بحران بهداشتی و در نتیجه بحران مالی است.

"این مهم است که ما باید مردم را در جدول در المپیا که دلسوز هستند و بر محور ارزش ها است که محافظت از خانواده های ما و محافظت از سرمایه گذاری است که می رود به خدمات ایمنی و خالص است که ما نیاز به خصوص در طول این بیماری همه گیر" او گفت:.

او همچنین به نام جدید درآمد گفت: دولت باید با نگاهی به مالیات بر سود سرمایه در دولت بالاترین بگیر. جمهوری خواهان در سطح دولت باید به طور مداوم بیرون آمدن در برابر مالیات بر سود سرمایه و ادعا این یکی دیگر از مالیات بر درآمد.

Gurel استدلال مخالفان خود را' تمرکز بر مقررات زدایی و کاهش را دولت بیش از حد کوچک موثر باشد و گفت: از آن می تواند آسیب های خانواده.

"ارزش من به من بگویید ما باید کار برای خانواده ها و کارگران" او گفت:. "چه خوب است برای خانواده ها و خوبی برای کارگران است چه خوب است برای جوامع ما و در نتیجه خوب است برای کسب و کار ما."

تعقیب به نام دولت در پاسخ به کروناویروس یک "overaction," معتقد است ماسک باید اختیاری و گفت: تنها راه او می بیند برای اقتصاد به سطح شیب دار را به بالا و درآمد مالیاتی به بازگشت است که اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی شده است.

"چیزهایی که نباید تعطیل شده اند و به آنها و مردم باید اجازه داده شده به کار گیرند که چگونه آنها می خواستم بیش از حد" او گفت:.

وقتی پرسید که آیا باز کردن اقتصاد است که ارزش ریسک آسیب پذیر و افراد مسن است که می تواند به بیمار گفت: بسته شدن اقتصاد شد و در حال حاضر مضر برای افراد آسیب پذیر و استدلال ویروس است که کشته 137,000 آمریکایی بود و نه بدتر از دیگر بیماری است.

"افراد مسن همیشه می میرند زمانی که یک ویروس از طریق می آید," او گفت:.

او همچنین استدلال کرد واشنگتن باید شروع دولتی بانک شبیه به یک داکوتای شمالی عمل گفت که همچنین کمک به اقتصاد است.

Sybrandy یک جمهوری خواه استدلال کرد که به تازگی تصویب مالیات ارائه خواهد شد به اندازه کافی درآمد و دولت نیاز ندارد برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید. او گفت: قانونگذاران باید متمرکز بر دولت رشد هزینه ها و کمک به کسب و کار بهبود می یابند. او گفت: دولت باید با در نظر گرفتن یک استراحت در کسب و کار & اشغال مالیات و تعویق دیگر مالیات پرداخت.

او اذعان کرد برخی از کاهش احتمال زیاد باید به دولت از طریق یک بحران گفت: تنها راه عادلانه برای کاهش هزینه است که شامل هر گروه و سازمان است.

Sybrandy گفت که او می خواهم برای دیدن "broad-رویکرد مبتنی بر که در آن ما با چشمان باز و همه آماده و درک موقت فداکاری آنها در حال رفتن به به پس ما نمی افزایش مالیات و بار نظارتی ما شهروندان است."

او گفت: مبارزه با کروناویروس به معنی مراقبت های بهداشتی رهبران نیاز به انجام یک کار بهتر در برقراری ارتباط با جمهوری خواهان و رسیدن به محافظه کاران است.

"باید برای پر adigm تغییر در نحوه بهداشت عمومی است messaged برای محافظه کاران," او گفت:.

"تمرکز باید در آموزش و پرورش و اجبار نیست. و برای آموزش به کار شما نیاز به اعتماد عمومی در ما نهاد. مقامات بهداشت عمومی باید قادر به نشان می دهد که آنها در پاسخ به نگرانی محافظه کاران است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن