100 سال پیش در اسپوکن: قوانین جدید پیشنهاد شده به سهولت ماشین گرفتگی - شنبه, 11 Jul 2020 PST

خودکار تراکم حال تبدیل شدن به یکی از اسپوکن بزرگترین مشکلات و "رادیکال" از راه حل های لازم برای مقابله با این

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

خودکار تراکم حال تبدیل شدن به یکی از اسپوکن بزرگترین مشکلات و "رادیکال" از راه حل های لازم برای مقابله با این مسئله است.

شهرستان دادستان کشیده بودند تا سخت پارکینگ جدید قوانین که در قطع حداکثر پارکینگ مدت از یک ساعت به 30 دقیقه در منطقه مرکز شهر. سه بدون پارکینگ تحویل مناطق ایجاد خواهد شد در هر مرکز شهر را مسدود کند. هتل ها و دیگر نمی خواهد باید امتیازات پارکینگ در خیابان.

دو پارکینگ خواهد بود به شدت ممنوع است.

پلیس گفت که یک پدیده نسبتا جدید – پارکینگ – ممکن است کمک به این وضعیت در خیابان. یک پارکینگ جدید در منطقه ایجاد شده بود در نزدیکی اتحادیه ایستگاه. در عین حال رئیس پلیس گفت که یک راه حل بهتر خواهد بود در نظر گرفتن اتوبوسی به کار به جای پارکینگ یک خودرو در تمام طول روز در خیابان های مرکز شهر.

از دوچرخه ضرب و شتم: شاید نه اتفاقا سخنگوی-نقد و بررسی نوشت یادداشتی در ستایش از دوچرخه – و این تغییر وضعیت.

"دوچرخه سواری است که امروز نه یک بازیچه اما یک اسب بارکش," سردبیران گفت. "آن را شهر شخص در flanneled و blazered راه در سراسر جاده های کشور, اما آن را می شود workingman به فروشگاه خود را در زمان صبح و او موجب صرفه جویی در قیمت carfare و ضرورت ایستاده در شلوغ سیستم عامل است."

وجود 3 میلیون دوچرخه در استفاده روزانه در آمریکا و 86 درصد از صاحبان آنها استفاده می شود برای رسیدن به و از شغل خود را بر اساس یک نظرسنجی که سرمقاله اشاره کرد.

"خودرو و شیطانی فرزندان موتور سیکلت ساخته شده از دوچرخه را روز شکوه به نظر می رسد از راه دور در واقع" سرمقاله گفت. "... اما دوچرخه به حل و فصل کردن به طور مفید و به جای زینتی شهروند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب