مناطق ارزان برای خرید ویلا در کرج

  همیشه دغدغه و نگرانی افراد این است که کجا ویلا بخریم و کدام مناطق روبه رشد اند. هدف ما در این مقاله آش

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1400

 

همیشه دغدغه و نگرانی افراد این است که کجا ویلا بخریم و کدام مناطق روبه رشد اند. هدف ما در این مقاله آشنایی شما با مناطق ارزان برای خرید ویلا است.

اگر شما جزو کسانی هستید که خرید ویلا در کرج را ترجیح می دهند وارد این لینک شوید.

در کرج و اطراف کرج مناطقی وجود دارد که محل خرید ویلا و زمین است و مناطقی روبه رشد اند و هر فردی برای خرید ویلا قطعا به این مناطق می رود تا مطابق نیاز های خود بهترین منطقه را انتخاب کند.

مناطق روبه رشد خرید ویلا

  • سرخاب
  • سعیدآباد
  • رامجین
  • سنقرآباد
  • کامرانیه
  • اقبالیه

خرید ویلا در سرخاب کرج

خرید ویلا در سرخاب به این دلیل مورد توجه است که طبیعت بکری دارد و باغ های آن چشمگیر اند. سرخاب در شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفته نام اصلی سرخاب در واقع سرخ آباد است.

این روستای ییلاقی در دهستان سعید آباد قرار دارد؛ به عنوان یکی از خوش آب و هواترین و سرسبزترین مناطق ساوجبلاغ شناخته شده است.

سرخاب از لحاظ امکانات رفاهی و از لحاظ امنیتی در رتبه بسیار خوبی قرار گرفته سرخاب از آن دسته روستاهایی است که می توانیم از آن به عنوان یک منطقه گردشگری زیبا و مطلوب نام ببریم.

خیلی از افراد سرخاب را برای محل زندگی خود انتخاب می کنند به همین دلیل است که سرخاب از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار است.

سعید آباد کرج

ساوجبلاغ کرج منطقه ای وسیع است که بسیاری از مناطق روبه رشد را در خود جای داده است و منطقه ای مناسب برای خرید ویلا به شمار می رود.

ویلا‌های کشاورزی و خاک حاصلخیز در سعیدآباد، وجود باغ‌های فراوان و نزدیکی به رودخانه سرخاب که انشعاب یافته از رودخانه کردان است از عوامل محبوبیت سعیدآباد است.

روستاهای نمکلان، سرخاب به ترتیب از جنوب و شرق با سعیدآباد همسایه هستند.در میان ویلا، خانه‌ و باغ‌هایی که متعلق به اهالی سعیدآباد است؛ ویلا، باغ و ویلا هایی وجود دارد که مورد استفاده شهروندان تهرانی است.

اخیرا ساخت و ساز در سعیدآباد رونق گرفته است و باغ ویلا در سعیدآباد کرج بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

رامجین در جاده سهیلیه

رامجین از توابع ساوجبلاغ در استان البرز است. منطقه ی رامجین بهترین و تاپ ترین ویلا ها را در خود جای داده است.

منطقه رامجین کرج دارای آب و هوایی معتدل می باشد، علاوه بر ویلاهای کشاورزی و زراعی دارای نعمتهای فراوانی از سبزیجات و صیفی جات گرفته تا میوه های متنوع میباشد.

روستای رامجین به دلیل دارا بودن آب و هوای معتدل و امکانات رفاهی، مورد توجه گردشگران و تهرانی ها برای تعطیلات آخر هفته و یا اغلب برای خرید ویلا و ویلا قرار گرفته است.

جالب است بدانید که آب روستای رامجین از رود کردان و قنات تامین میشود. روستای رامجین دارای آب شرب، برق، گاز کشی و تلفن میباشد.

این منطقه در سالهای اخیر با پیشرفت چشمگیری مواجه شده است که یکی از دلایل اصلی جذب ساکنین جدید است.

روستای رامجین دارای آب و هوای بسیار عالی و مطبوعی است و دارای باغ ها و ویلا‌های بسیار مرغوب کشاورزی است و از مهمترین و بهترین محصولات کشاورزی این روستا انگور شاهانی، سیب گلاب و میوه‌های سرد سیر مثل شلیل، هلو شبرنگ و … است.

سنقرآباد

از دیگر مناطق خوب برای خرید ویلا سنقرآباد است. وقتی از شهر کرج که به سمت غرب بیرون بیاییم ،کمی که از شهر دور می شویم هوای خنک تر و تمیزتری وارد شش هایمان می شود.

هوای خنک و تمیزی که خبر از آبادی های پر آب و درخت اطراف می دهد.در بین این آبادی ها روستایی وجود دارد که در نگاه اول همچون نگینی سبز می درخشد.

در سال های اخیر به علت سرازیر شدن مردم شهر به این روستای تفریحی و گران شدن قیمت ویلا ها،در کنار خیابان اصلی بنگاه های املاک زیادی به چشم می خورد.

بنگاه هایی که ویلا های کشاورزی و وسیله امرار معاش مردم را به قطعات کوچک تقسیم می کنند.در آن ویلایی تفریحی می سازند و به مردم شهر می فروشند.

شهرک کامرانیه در سهیلیه کرج

شهرک کامرانیه در سهیلیه کرج قرار دارد و یکی از شهرک های سرسبز این منطقه است. کامرانیه در مجاورت شهرک زعفرانیه کرج واقع شده است.

شهرک کامرانیه به دلیل آب وهوای ایده آلی که دارد به مقصدی جذاب برای گردشگران و مسافرین در تعطیلات آخر هفته و ایام عید تبدیل شده است.

شهرک کامرانیه کرج به منطقه ای با آب و هوای چهار فصل معروف است، به این صورت که آب و هوای منطقه کامرانیه کاملا معتدل می باشد و این منطقه دارای تابستان هایی مطبوع و زمستان هایی معتدل است.

آب و هوای مناسب شهرک کامرانیه سبب شده تا این منطقه به لحاظ منابع آبی در وضعیت ایده آلی قرار بگیرد و از خاکی حاصلخیز بهره مند باشد، از این رو کشاورزی و باغداری نیز در آن رونق بالایی دارد.

اقبالیه در استان البرز

اقبالیه در جاده سهیلیه بهترین منطقه از هر لحاظ است و مهم تر از همه دسترسی به این منطقه بسیار راحت است.

بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، جزیی از توابع تنکمان واقع در شهرستان نظرآباد محسوب می شود. این منطقه تقریبا مساحتی بالغ بر 15 کیلومترمربع از شهرستان نظرآباد را به خود اختصاص داده است.

شهرک اقبالیه به دلیل دسترسی به کرج و همچنین برخورداری از امکانات شهری در حال توسعه و پیشرفت می باشد و این پتانسیل را دارد که بتواند مهاجرین بیشتری را اسکان بدهد.

مجاورت شهرک اقبالیه با رشته کوه حلقه دره موجب شده تا ساکنین این منطقه آب و هوایی مطبوع و معتدل را تجربه نمایند. زمستان های شهرک بسیار سرد و پربارش است اما در عوض تابستانی معتدل و خنک دارد که می تواند مکانی مناسب برای گذراندن ایام تابستان باشد.

همچنین هوای مطبوع و دلپذیر فصل بهار و پاییز در این منطقه، اکسیژنی ناب را به ریه ها تزریق می کند. شکوفه های درختان و سرسبزی بوته ها در فصل بهار جلوه ای زیبا و دیدنی به این منطقه می بخشد.

آخرین مطالب