قیمت محصول قهوه گانودرما که در فروشگاه آریوکالا موجود است/09109483228

خواص قهوه گانودرما تمام خواص قارچ گانودرما در قهوه گانودرما موجود است. خواص قارچ گانودرما به 4000 سال قبل برم

توسط NASERINEWS در 17 آبان 1401

خواص قهوه گانودرما

تمام خواص قارچ گانودرما در قهوه گانودرما موجود است. خواص قارچ گانودرما به 4000 سال قبل برمی گردد.

عمدتاً در کشورهای آسیای شرقی استفاده می شد.

 

این قارچ به قارچ جاودانگی (بر اساس 700 مقاله علمی) معروف است.

قارچ گانودرما را سلطان گیاهان و گیاه شاهان می نامند.

در گذشته های دور به دلیل گرانی و کمیاب بودن آن تنها پادشاهان از آن استفاده می کردند.

 

چه چیزی قهوه گانودرما را سالم ترین قهوه می کند؟

قهوه گانودرما ارگانیک است و پوسیده نمی شود. این قهوه خواص شگفت انگیزی برای سلامتی دارد. قهوه گانودرما حاوی عصاره گانودرما است که به دلیل توانایی آن در تعدیل سیستم ایمنی، متعادل کردن قند خون و بسیاری از خواص سالم دیگر شناخته شده است.به علاوه این قهوه ۱۳ نوع اسید مختلف را از قهوه حذف کرده و در بدن اسیدیته ایجاد نمی کند. بنابراین می توانید بدون نگرانی، رفلاکس، آفت کش ها و کپک زدن، از یک فنجان قهوه لذت ببرید. قهوه گانودرما نه تنها قند خون را متعادل می کند و فشار خون را تنظیم می کند، بلکه اثرات منفی کافئین را نیز از بین می برد. پس با خرید قهوه گانودرما از دکتر بیس می توانید از یک فنجان قهوه بدون حساسیت به کافئین، اختلال خواب، اضطراب و عدم تعادل قند خون لذت ببرید.

 

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز در انواع مختلف آن

برای خرید Dr Coffee Abeilles Ganoderma سه گزینه متنوع و جذاب دارید. قهوه سوپریم گانودرما، قهوه لاته گانودرما، قهوه موکا گانودرما. هر نوع از این قهوه طعم خاص خود را دارد و طعم های مختلفی را به خود جلب می کند. ترکیبات مشترک هر سه نوع قهوه خامه غیر لبنی و عصاره گانودرما است. در بین انواع قهوه گانودرما، قهوه سوپریم گران ترین است و دلیل آن وجود جینسینگ در ترکیب این قهوه است. در اینجا جزئیات بیشتری در مورد قهوه گانودرما دکتر بز آورده شده است:

 

قیمت قهوه دکتر بیز

با توجه به مزایایی که در قارچ گانودرما قرار داده ایم، قیمت این محصول در بازار بسیار مقرون به صرفه است. البته باید مراقب بود که فریب قهوه ارزان را نخورید چرا که تاریخ انقضای آن و سایر خیرین به پایان رسیده است.

 

قیمت قهوه دکتر بیز نسبت به سایر کشورها ارزانتر است و دلیل آن رشد انحصاری قارچ گانودرما در ایران و چین است. قیمت قهوه گانودرما در آمازون 32 دلار (750000 تومان) است، اگر این محصول را با قیمت بسیار ارزان تری در ایران تهیه کنید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

 

 

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز

دکتر بیس گانودرما را در چند مرحله پردازش کرده و به پودر تبدیل می کند. پودر گانودرما با قهوه مخلوط شده و به صورت 20 ساشه در یک بسته به دست مشتری می رسد. همانطور که قبلاً گفتیم، برای خرید دکتر بیز باید به نمایندگی های دکتر مراجعه کنید. بیز معتبر.

 

بهترین راه برای مصرف گانودرما خرید قهوه دکتر بیز است زیرا این قارچ ها را نمی توان به راحتی خورد. از طرفی بسیاری از انواع قارچ گانودرما که در بازار می بینید تقلبی هستند. قهوه گانودرما دارای مجوز رسمی بهداشتی است. پس با خیالی آسوده آن را بخرید.

 

مزایای خرید قهوه گانودرما د. کسب و کار

برای بهره مندی از مزایای خرید گانودرمای دکتر بیز، تهیه این قهوه از سایت ها و نمایندگی های معتبر Dr.Bes ضروری است. تهیه و تولید این عصاره بسیار سخت است و باید در این مورد اطمینان داشته باشید. قهوه گانودرما به روشی منحصر به فرد ساخته شده است که در آن پوسته بیرونی و پوسته محافظ داخلی اسپور جدا می شود تا از پودر و عصاره تمیز و خالص در طول فرآیند تولید عصاره قارچ اطمینان حاصل شود.

 

خرید قهوه گانودرما: آیا گانودرما مضر است؟

به طور کلی قهوه گانودرما کاملا غیر سمی است، اما زنان باردار یا شیرده و افرادی که دارو مصرف می کنند باید قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند. بنابراین مصرف گانودرما با دارو یا در دوران بارداری توصیه نمی شود. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه مصرف گانودرما به پزشکان طب سنتی مراجعه کنید.

 

استفاده از گانودرما در دوزهای بالا مانند تمام گیاهان دارویی دارای عوارض جانبی و منع مصرف است. اگرچه عوارض جانبی گانودرما نادر است. اما باید حواستان به برخی چیزها باشد. گانودرما بدن را تمیز می کند و سموم را دفع می کند. بنابراین، در دوزهای بالاتر، فرد ممکن است در چند روز اول احساس سرگیجه یا حالت تهوع داشته باشد.

 

قیمت محصول قهوه گانودرما

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن