بهترین منابع کنکور ۱۴۰۰ مشاوره کنکور تجربی 1400

روند مطالعه شما در سال یازدهم باید به گونه ای باشد که ابتدا مشاوره کنکور تجربی (یا مشاوره کنکور تجربی 1400) سا

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399
روند مطالعه شما در سال یازدهم باید به گونه ای باشد که ابتدا مشاوره کنکور تجربی (یا مشاوره کنکور تجربی 1400) سایت idnovin مفاهیم توصیفی را به خوبی یاد بگیرید و سپس زن را آزمایش کنید. با توجه به انتخاب بهترین منابع برای آزمون ورودی 1400 ، باید بدانید که برای تسلط توصیفی ، می توانید از منابعی همچون مجموعه داستان من و درس های من توسط انتشارات خیالی سبز یا مجموعه سوال (سنج سنج) توسط انتشارات سنج استفاده کنید. همچنین می توانید از کتابهای تست بسیار سبز برای تست بانوان و آشنایی با آزمون های کنکور سراسری سالهای گذشته استفاده کنید. مشاوره کنکور تجربی (یا مشاوره کنکور تجربی 1400) اگر در کلاس بسیار خوب هستید و در تست های معمول تسلط دارید ، می توانید از منابع نردبان بسیار سبز و ضریب هوشی gage برای حل تست های دشوارتر و مفهومی استفاده کنید. البته سطح تست های موجود در سری کتاب های ضریب هوشی از نردبان سخت تر است.

یازدهمین سال برای شرکت در امتحانات مسخره؟

سوال دیگری که برای دانش آموزان یازدهم به ذهن خطور می کند این است که آیا برای یازدهمین سال امتحانات مسخره لازم است؟ کدام آزمون را برای سال یازدهم انتخاب می کنید مشاوره کنکور تجربی (یا مشاوره کنکور تجربی 1400) بستگی به شما دارد. شما می توانید تست های قلم بگیرید که جمعیت آماری مشاوره کنکور تجربی (یا مشاوره کنکور تجربی 1400) بالاتری دارند و هر دو هفته یک بار برگزار می شود ، یا می توانید امتحانات گزینه 2 را انتخاب کنید که هر سه سال یک بار برگزار می شود و از امنیت بالاتری برخوردار است و در مورد کلاهبرداری و نشت بحث کنید. شما سوالات کمتری دارید. البته ما قبلاً این مقاله را در دو مقاله و تست سنجش به صورت کامل و جامع در مقاله مرور کرده ایم که پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید. به طور کلی ، اگر مدرسه شما یکی از این امتحانات مسخره را برگزار می کند ، بهتر است همان امتحان را بگیرید تا خود را با جامعه آماری مدرسه خود مقایسه کنید. اما جدا از انتخاب موسسه ، مشاوره کنکور تجربی (یا مشاوره کنکور تجربی 1400) مسئله مهمی که ما بسیار مورد تأکید قرار می دهیم این است که شما باید امتحانات مسخره را در سال یازدهم بگذرانید. مهمترین دلیل این تأکید این است که این تست ها به شما کمک می کنند تجربیات بسیار خوبی را برای شرکت در امتحانات مسخره سال دوازدهم بدست آورید. نکته مهم دیگر این است که ممکن است شما در سال یازدهم وقت زیادی را صرف کنید و مطالعه و آزمایش زیادی کنید. اما احتمالاً اشکالاتی در روند مطالعه شما وجود دارد که با گذراندن امتحانات مسخره متوجه آنها خواهید شد. در حقیقت می توان گفت هر چقدر هم که آموزش شما خوب باشد ، باید خود را از نظر رقابت ارزیابی کنید. زیرا ممکن است عملکرد دانشگاهی شما خوب نباشد و این تنها با گرفتن آزمون می تواند درک شود. مشاوره کنکور تجربی (یا مشاوره کنکور تجربی 1400) بنابراین ، امتحانات مسخره فرصتی عالی برای آشنایی با روند آزمون از سال یازدهم ، عادت کردن به شرایط آزمون و امکان یادگیری تکنیک های مدیریت آزمون و مدیریت زمان در آزمون است. بنابراین ، به عنوان یک نتیجه ، باید بگویم شرکت در امتحانات مسخره یکی از مهمترین عوامل موفقیت در آزمون ورودی 1400 است. اگر هنوز در مورد اثربخشی امتحانات مسخره شک دارید ، مقاله در مورد اهمیت امتحانات مسخره را بخوانید تا مطمئن باشید.

دوره های عمومی آزمون ورودی 1400

سال یازدهم فرصتی عالی برای کارشناسی ارشد دوره های عمومی است. همانطور که می دانید دوره های عمومی تأثیر زیادی در موفقیت کنکور سراسری دارد و غالباً این دوره ها عمومی است که سرنوشت داوطلبان آزمون ورودی را تعیین می کند. بنابراین ، استفاده از روشی از این یازدهمین مشاوره کنکور تجربی (یا مشاوره کنکور تجربی 1400) سال بسیار مهم است که باعث می شود شما در دوره های عمومی کارشناسی ارشد شوید تا بتوانید در کنکور 1400 در این دوره ها درصد و سطح بالایی کسب کنید. مباحث مربوط به تمایل معنایی ، آرایه های ادبی ، درک زبان ، بند آزمون زبان و درک عربی همه مباحث مهارت است. این بدان معناست که امکان حفظ این مباحث یا تسلط بر آنها در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست. برای تسلط بر این مباحث معدن ، به تمرین و آزمایش زیادی نیاز دارید. هر یک از مباحثی که ما به آنها مشاوره کنکور تجربی (یا مشاوره کنکور تجربی 1400) اشاره کردیم قوانین خاصی دارد که می توانید از اساتید آزمون ورودی یا کتابهای درسی یاد بگیرید. پس از یادگیری اصول و قوانین آنها ، یک جعبه خواندن ساعتی ثابت (جعبه شب) را برای این مباحث کنار بگذارید و هر شب آنها را امتحان کنید. با داشتن تست و تمرین زیادی می توانید مهارت های زیادی در مشاوره کنکور تجربی (یا مشاوره کنکور تجربی 1400) این مباحث کسب کنید و یک سال از دانش آموزان دیگر در سال دوازدهم عقب باشید. به این ترتیب نگرانی های کمتری برای دروس عمومی در آزمون ورودی 1400 خواهید داشت.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن