آموزش Photoshop : رفع مشکل Layer Mask انتشارات دیجیتال آریا گستر افزار

تمامی محصولات و سرویس ها این وبسایت، حسب گزینه مهم مجوزهای ضروری از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این وب

توسط NASERINEWS در 23 دی 1401
چرا فتوشاپ

تمامی محصولات و سرویس ها این وبسایت، حسب گزینه مهم مجوزهای ضروری از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این وب سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران است. در میان شش هزار مطلب آموزشی منتشر شده در بیاموز، کاوش فرمایید ... چرا Background ...؟ ادله گزینش این نام، خیلی ساده هست زیرا از این لایه بعنوان پس راستا مدرک به کارگیری خواهد شد. چندین سالی هست که فعالیت ترجمه را دنبال کرده و بخش اعظم از 3 سال هست که در زمینه ساخت محتوا فعالیت می کند. در ادامه مسیری که در هر سطح می بایست دنبال کنید را به شما تدریس خواهیم داد.

فتوشاپ چیست؟

فتوشاپ که به لحاظ هنرمندان گرافیک یک قابل انعطاف افزار جادویی است، یکی از از دوست داستنی ترین نرم افزار های ویرایشگر تصاویر می‌باشد که در دامنه‌ی مضاعف وسیعی از عمل های گرافیکی کاربرد دارد. اعضا به وسیله ی همین نرم افزار، تصاویر گوناگون را ویرایش می‌کنند، برش می‌زنند، تغییر و تحول رنگ می‌دهند و اکثری از کارهای گوناگون دیگر را می‌توانند انجام دهند.

برای عکس‌هایی که قرار میباشد روی کاغذ نمایش دیجیتالی ارائه شوند، خوبتر میباشد رزولوشن‌های پایین‌تر را انتخاب کنید. برای کاهش ابعاد یک عکس، منوی Image و سپس، مورد Image Size را انتخاب کنید. در پنجره Image Size، مطمئن شوید که گزینه Resample تعیین شده باشد. یک مقدار نو برای عرض و طول وارد نمایید تا ابعاد عکس شما تغییر‌و تحول نماید (دقت کنید که وارد نمودن یک مقدار، باعث تغییر هر دو مقدار عرض و ارتفاع خواهد شد). هر چه رزولوشن عکس بخش اعظم باشد، عمل نمودن روی آن در فتوشاپ، نیازمند حافظه عمده و فضای اکثر بر روی هارد کامپیوتر می باشد تا فتوشاپ آن را اکران دهد و پردازش کند. اگر کارت گرافیک شما به وسیله فتوشاپ پشتیبانی نشود، همین آیتم خاکستری است و غیر فعال وجود ندارد و نمی‌توان آن را فعال کرد.

دانلود از یوتیوب با IDM در ۸ گام

ما قصد داریم در این مقاله چندین رویکرد حل به جهت رفع نقص‌ لگ زدن فتوشاپ بیان کنیم ؛با رایانه کمک یار باشید. ممکن می باشد کامپیوتر شما در گیر یک بد‌افزار شده باشد که مانع از گشوده شدن نرم‌افزار فتوشاپ شود. دقت داشته باشید که سیستم برهان شما به نقل از آپدیت باشد و آن گاه کامپیوتر خویش را برای پیدا نمودن بد‌افزارها، کپی کنید. به جهت ارتقاء سرعت پردازش در فتوشاپ، آیتم پیش‌نمایش فونت را اهمیت تعیین منوی Type و سپس، گزینه Font Type preview، روی موقعیت None قرار دهید تا غیر فعال شود.

کاربرد های فتوشاپ چیست؟

اگر نگاهی به اطراف خودمان بیندازیم، به احتمال بسیار یک عدد از محصولات طراحی شده بوسیله قابل انعطاف افزار فتوشاپ را خوا هیم دید. عکس‌های خاطره انگیز، کارت ویزیت، پوستر های تبلیغاتی، بنرها، سربرگ ها، طراحی رابط کاربری سایت‌ها و اپلیکیشن ها یا این که UI Design، تصاویر شبکه‌های مجازی، جلد نشریات و خیلی چیزهای دیگر که حتی به چگونگی روند ساخت آن فکر نکردیم، بوسیله همین نرم افزار حاذق ساخته شده اند.

فایل خریداری شده خویش را همواره می‌توانید در صفحه محصولات خریداری شده مشاهده و دانلود کنید. لطفا ابتدا وارد سایت شده و موقعیت اشتراک خویش را در ورقه پروفایل کاربری محاسبه کنید. شما هم می‌توانند چنین کاری انجام دهید و یا این که فقط طراح باشید و فعالیت طراحی خود را به سایت‌های مختلف بفروشید. ضروری به ذکر است که چنانچه می‌خواهید کسب و کاری در این حوزه رویه اندازی کنید، بهتر می باشد ایده‌ای تازه داشته می بایست تا مشتریان شما را به چشم کسب و کاری متعدد ببینند. پست پروداکشن همین قابلیت و امکان را مهیا میکند که عمل نورپردازی و نسبت دادن متاع و مصالح آیتم حیث به طرح انجام شود.

. برطرف کردن مشکل خارج انداختن برنامه فتوشاپ ، اهمیت ارتقای سیستم

هنگامی که به دنبال شغلی در بازاریابی، روزنامه‌نگاری و رسانه یا این که توسعه وب هستید، کارفرمایان بضاعت و توان شما در استفاده از فتوشاپ را به عنوان یک مهارت مازاد با ارزش می‌بینند. این می تواند رزومه شما را به مزیتی که به جهت مختلفی شدن از سایر کاندیداها دارای وضعیت مشابه شما نیاز دارد، بدل کند. امیدواریم تدریس گرفتن خروجی فرمتهای مختلف در فوتوشاپ به جهت شما موءثر بوده باشد، در باکس نظرات برای ما بنویسید موضوعات تدریس های بعدی مجله نورنگار چه مواقعی را شامل شود تا ما به آنان بپردازیم.

  • همچنین می توانید به بخش آموزش افکت های متنی و چهره ای ما هم سری بزنید.
  • فرزندان گلن نول نیز همچون پدرشان ذهن خلاقی داشتند و با در اختیار داشتن رایانه شخصی و یک تاریکخانه توانستند آینده روشنی برای خود رفتار نمایند.
  • روش دیگر به جهت حل همین اختلال غیرفعال کردنExport Clipboard میباشد.
  • با این درحال حاضر ، درهم آمیختگی همچنین اندازه پرونده را افزایش می دهد.
  • در واقع، ممکن است چند دلیل، اهمیت هم دیگر، سبب تولید این خلل شوند.

بعضی از ایراداتی که توی فتوشاپ شکل میدن، خیلی تکراری هستن و راه و روش حل معمولی ای هم دارن. اگه همچنان قلمو رو نمی بینیم، باید Blend Mode ابزار Brush رو نظارت کنیم. براین اساس بهتره طراحی کارت ویزیت رایگان Standard Round Brush رو تعیین کنیم و رنگ رو روی سپید یا مشکی قرار بدیم. موقعی که یک لایه رو توی فتوشاپ قفل می کنیم، نمی تونیم تغییری رو توی اون ساخت کنیم.

سایر تنظیماتی که بایستی به آن ها توجه کرد

در این مطلب قرار میباشد به شما بگوییم چرا فتوشاپ یاد بگیریم و درباره آموزش فتوشاپ نیز تا حدودی کلام کنیم. فرقی نمی کند که شما یک عکاس باشید، معمار، طراحی گرافیک و یا این که یک طراح سایت؛ در دنیای امروز هرکسی که حساس دنیای دیجیتال و کامپیوتر سر و عمل دارد، سوای شک و تردید دستکم یکبار به فتوشاپ مستضعف شده است. آیا در رسانه های اجتماعی خود دنبال لایک و فالوور بخش اعظم هستید؟ پس از فتوشاپ به کارگیری نمایید تا ویژگی های طراحی تازه و ایجاد افکت های اختصاصی به فرد روی تصاویر، منجر جذب بیشتر افراد به تصاویر شما شود. یک محفظه عمل مدرن به طور مداوم تغییر می کند و سازش یک مهارت حتمی برای هر کارمند است.

  • این احتمال وجود دارااست که برهان اجرا نشدن فتوشاپ روی کامپیوتر شما، لبریز بودن درایو C باشد.
  • فایل‌های TIFF نیز فرمتی بی‌اتلاف و با کیفیت میباشند که شباهت زیادی به PNG دارند.
  • اگر سوال یا مشکل دیگری دارید لطفا از نحوه راههای ارتباطی ورقه تماس اساسی ما که لینک آن در منوی بالای صفحه قرار دیتا شده مبادرت فرمائید.
  • فتوشاپ همینطور ارتباط کار کشته اصلی دیگر نرم‌افزارهای Adobeبرای ویرایش، تولید انیمیشن و CD های آموزشی دارد.
  • در حالی که می قدرت از Photoshop برای ذخیره فایل مطلوب در انواع رسانه استفاده کرد ، سه مورد استفاده مرسوم از فایل های چهره یی در ساخت وب ، چاپ و ساخت فیلم است.

با استعمال از مورد Save for web می‌توانید JPEG و GIFها را بهینه کنید. شما می‌توانید اهمیت به کارگیری از لوگو یا این که متنتان به راحتی یک دکمه وبلاگی بسازید و در وبلاگهای دیگر تبلیغ کنید. یا درصورتیکه می خواهید وبلاگهای دیگر یا تبلیغات را به نوار کناری سایتتان بیشتر کنید، می‌توانید تصاویر را بهینه کرده و اهمیت به کارگیری از فتوشاپ آن‌ها را در نوار کناری‌تان جای دهید. وقتی یک سایت را راه‌اندازی می‌کنید، اکثر وقت ها شروع به ترسیم طرح نخستین آن می‌کنید.

دیگر تنظیمات preferences

امروزه در بازار کار دارای ربط اصلی فتوشاپ، حرفه‌ای بودن در همین نرم‌افزار یک امتیاز به جهت افراد جویای عمل محسوب می‌گردد و به جهت کارفرمایان دوچندان اهمیت میباشد که شما بر همین نرم‌افزار اشراف به اندازه داشته باشید. کار کردن اهمیت فتوشاپ به عامل داشتن ابزار مختلف زمان آزمون‌وخطا را در کار طراحی کارت ویزیت در منزل اختیار قرار می‌دهد و سبب ارتقا خلاقیت را افزایش می‌دهد. بنابراین در صورتی که شغل و مهارت شما دارای ارتباط اهمیت طراحی است، حتماً فتوشاپ را فرا بگیرید و اهمیت تمرین دائمی کارایی کنید حرفه‌ای شوید. در حالی که فتوشاپ در سکو نخستین یک ابزار کار است، می تواند یک سرگرمی با قیمت باشد.

  • زمانی که در اکنون فعالیت کردن بر روی عکس‌ها هستید، فتوشاپ، اطلاعاتی را برای undo کردن، سوابق ویرایش‌های شما روی گواهی و چیزهایی که بر روی کلیپ‌بورد کپی کرده‌اید، ذخیره می‌کند.
  • بعد از تولید آیتمهای متعدد به جهت خودم به این نتیجه رسیدم که احتمالا به درد دیگران هم بخورد.
  • به همین استدلال نیز در همین نوشته از میزبان فا مگ کارایی ما بر این بوده میباشد تا آموزش عمل اهمیت آیتم سیو فور وب در فتوشاپ به جهت ذخیره عکس برای وب در فتوشاپ را به شما ارائه دهیم.
  • فایلهای PDF Photoshop زیاد متنوع هستند ، زیرا ممکن است اهمیت دیتا های bitmap و بردار باشند.
  • ابزار بزرگنمایی ممکن است به رخ تصادفی فعال شود و ایراداتی مانند پیکسلی شدن نوشته و تصاویر را به جهت شما در فتوشاپ تولید کند.

در صورتی که گزینه‌های Undo, Clipboard, Histories, All خاکستری یا این که به عبارت دیگر خاموش بودند، به این معناست که حافظه کش شما از پیش پاک شده می باشد و می بایست به طرز بعدی بروید. در صورتی که گزینه‌ها روشن بودند، بهترین انتخاب آیتم ALL است، روی آن کلیک کنید و Ok را گزینش نمایید. عارضه ها رایجی که مانع از رویکرد اندازی صحیح برنامه‌ها می‌شوند در این گزینه هم نقش خودشان را به لطف بازی می‌کنند.

غیر فعال کردن OpenGL به جهت حل مشکل نشان ندادن تصویر در فتوشاپ

شما می‌توانید به جهت همگی سوال ها خود در رابطه با همین نرم‌افزار و مشکلات آن، وبلاگ کافه آرتک را دنبال کنید. چنانچه پس از همین اجرای ظریف این تدریس حل اختلال بسته شدن ناگهانی فتوشاپ اختصاصی کاربران ویندوز، مشکل شما حل نشد، استدلال این مشکل، ارتباط دربین طراحی کارت ویزیت رایگان کارت گرافیک و ویندوز ۱۰ وجود ندارد و باید روش‌های ذیل را امتحان کنید. درصورتیکه نگاهی به اطراف خودمان بیندازیم، به‌احتمال‌زیاد یک عدد از محصولات طراحی شده به وسیله نرم‌افزار فتوشاپ را خواهیم دید. در ادامه یکسری آیتم از مهم‌ترین کاربردهای فتوشاپ را توضیح می‌دهیم.

  • توجه داشته باشید که ممکن میباشد تعدادی دقیقه ای زمانه چیره شود تا تنظیمات بر روی سیستم و اینترنت شما اعمال شود.
  • بسیاری از طرح‌هایی که بر بر روی کارت‌های ویزیت و تبریک یا تی شرت ها و فنجان‌ها و یا این که روی بنرها و بیلبوردها می‌بینید، قابل طراحی اهمیت نرم‌افزار فتوشاپ هستند.
  • اگر از ما پرسش کنید که بهترین تنظیمات به جهت خروجی گرفتن تصاویر باطن فتوشاپ چیست، به شما خواهیم گفت که موارد زیادی به میزان مرغوب بودن و بعد ها تصویر شما بستگی دارند.
  • برای آن که بتوانید تایپ فارسی در فتوشاپ را فارغ از برعکس شدن حروف انجام دهید می بایست جهت متن را راست به چپ کنید.
  • سپس، در بخش File compatibility، مورد Maximize PSD and PSB File را گزینش کرده و آن را بر روی گزینه Ask یا Never قرار دهید.

به جهت بازدید پوشه PDF ، به جهت راه اندازی Adobe Acrobat یا این که Adobe Reader گزینه View PDF After Saving را انتخاب کنید. ⦁ 1 از Menu Bar بالای صفحه روی آیتم File کلیک کنید و Save as را تعیین مجله خبری کنید. ⦁ در پنجره تنظیمات PNG Option مورد Interlace را تعیین و بر روی OK کلیک کنید. ورژن با وضوح پایین تصویر را سناریو می دهد در حالی که پوشه تمام تصویر در مرورگر بارگیری می شود.

در همین آموزش حل نقص‌ بسته شدن ناگهانی فتوشاپ می‌خواهیم در ارتباط حیاتی یکی از از همین مشکلات، یعنی بسته شدن خودکار و غیرمنتظره فتوشاپ در هنگام کار سخن کنیم. در این حرفه هنرمند به‌وسیله‌ی نقاشی، عکاسی یا این که روش‌های دیگر چاپ، تصاویری را خوی کرده و همین اثر هنری‌ را روی سطوح مختلف به اکران می‌گذارد. بسیاری از طرح‌هایی که بر روی کارت‌های ویزیت و تهنیت یا این که بلوز ها و فنجان‌ها و یا بر روی بنرها و بیلبوردها می‌بینید، قابل طراحی مهم نرم‌افزار فتوشاپ هستند. ابزارهای گرافیکی مناسبی در فتوشاپ وجود داراست که طراحی گرافیک را سهل وآسان و قابل‌اجرا می‌کنند.

چرا فتوشاپ

برای ارتقا کیفیت عکس در فتوشاپ را می توانید در تصویر پایین مشاهده نمایید. آموزش ایلوستریتور در حالا حاضر از سطح مقدماتی آغاز شده و یار اهمیت تدریس های پروژه محور همین قابل انعطاف افزار در وب سایت قرار می گیرند.بخش آموزش فتوشاپ نیز عمل خودش را شروع کرده است. ضمنا در صورتی که نقص‌ فارسی تایپ کردن در نرم افزار فتوشاپ را هم دارید می توانید در پست گذشته این آیتم را رفع کنید. پس از فعال نمودن تیک آیتم Middle Eastern and south Asian قابل انعطاف افزار فتوشاپ را ببندید و دوباره باز کنید. چنانچه می‌خواهید به شکل مجانی فتوشاپ را یاد بگیرید میتوانید ۵۰ نصیب فیلم آموزشی مجانی را در ورقه تدریس فتوشاپ بدون‌پول بازدید کنید.

شما می‌توانید از تخیلتان استعمال کنید و تصاویر سوررئال ایجاد کنید یا می‌توانید یک عکس معمولی را به یک تصویر جذاب بدل کنید. دستکاری عکسها اکثر وقت ها در عکاسی ژورنالیسم یا گلامور چشم می‌شود. از آنجا که نمی‌خواهم عکسهایم نظیر دیگران به نظر برسد، در عکسهای استوک تغییراتی به وجود می‌آورم. هیچ فعالیت خاصی انجام نمی‌دهم، صرفا آنان را برش داده، میزان ماتی‌شان را ناچیز کرده یا این که یک پوشش رنگی به آن‌ها بیش تر می‌کنم. شما باید همیشه بررسی نمایید مشاهده کنید اجازه اصلاح تصاویر را دارید یا خیر. اینفوگرافی‌ها به جهت به اشتراک‌گذاری پستهایتان در رسانه‌های اجتماعی فوق‌العاده هستند.

Cache Levels به نرخ مرمت کاغذ اکران و سرعت هیستوگرام ربط دارد. فتوشاپ از کش نمودن عکس برای شتاب بخشیدن به بازسازی ورقه نمایش در زمان کار کردن حیاتی اوراق کلیدی رزولوشن بالا استفاده می‌کند. در مجموع، فتوشاپ برای عملکرد بهینه، مستمند فضای خالی متعددی روی هارد درایو به میزان نسبتاً پنج برابر ترازو فایلی که بر روی آن کار می‌کنید، می‌باشد.

به جز موارد بیان شده، فتوشاپ کاربردهای دیگری را هم شامل شده و از آن می‌توان برای کسب درآمد هم به کار گیری کرد. به جهت این کار می‌توان راه‌های متفاوتی را پیش‌رو گرفت که در ادامه به بعضا از آنان اشاره می‌کنیم. به طراحان یاری می‌نماید تا بتوانند بخش های متعدد وب‌سایت خود را به روش ای زیبا، فن ای و کاربر پسند کردار کنند. تدریس کاربردی فتوشاپ را از کانون اطلاع رسانی و تبلیغات گنبد فیروزه بخواهید.

  • شما می‌توانید طرح رنگهایتان را ذخیره کرده و در شکل نیاز مجدد از آنان به کار گیری کنید.
  • بهترین روش به جهت ارتقاء سرعت GPU که سبب ساز افزایش نرخ بنا ورقه نمایش هم می‌شود، آپدیت نمودن درایور کارت گرافیک است.
  • گزینه efficiency عملکرد کامپیوتر شما در اجرای فتوشاپ و کاری که در هم اکنون حاضر در حال انجام آن مهم فتوشاپ هستید را نشان می‌دهد.
  • رنگ‌های ترکیبی وقتی به کار می‌آیند که در وضعیت سر و کله زدن مهم چهره ای باشید که بر روی نمایشگر به چشم می‌خورد.

ممکن می باشد هنوز پلاگین‌هایی روی فتوشاپ نصب باشند که به جهت نسخه ۳۲ بیتی طراحی شده‌اند. همین ناسازگاری می‌تواند یک استدلال بسته شدن ناگهانی فتوشاپ باشد. دارای همین حال، وقتی که کامپیوتر شما واضح است و در اکنون به کار گیری از فتوشاپ هستید، بی تردید فتوشاپ تنها برنامه‌ای نیست که از رم استعمال می‌کند.

در اجرای فرآیندهای بازاریابی شما نیاز مبرمی به به کارگیری از فتوشاپ دارید. گهگاه در روند بازاریابی نیاز به ایجاد بروشور، برچسب و موردها مشابه دیگر به جهت ارائه هر چه خوبتر به دست آوردن و کار خویش خواهید داشت که به جهت طراحی همین مورد ها به قابل انعطاف افزاری به جهت ویرایش تصویر نیاز پیدا خواهید کرد. فتوشاپ ممکن است بهترین نرم‌افزار به جهت هنر سه بعدی نباشد، البته دارای استفاده از آن می‌توان به عمده افکتهای سه بعدی شناخته شده دست پیدا کرد.

چرا فتوشاپ

کیفیت رنگ تصویر را بهینه کرده و فایلی اساسی سایز مقداری کوچکتر تولید می کند. ولی انتهای نشانی بسته به هر نسخه از فتوشاپ که کارگزاری است، متغیر می باشد. در بعضی دیگر از موارد می توانید از برنامه Irfanview استعمال کنید. نباشد، برنامه به شما اخطار دیتا و در صورت تایید شما پسوند را به شکل درست تغییر خواهد داد.

اقتصادی
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن