جهانی راگبی اعلام به تعویق افتادن ژوئیه آزمون با توجه به COVID-19 محدودیت های مسافرتی

ولینگتون, نیوزیلند—جهانی راگبی است به تعویق افتاد ژوئیه آزمون مسابقات مربوط به جنوب و در نیمکره شمالی سازمان م

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

ولینگتون, نیوزیلند—جهانی راگبی است به تعویق افتاد ژوئیه آزمون مسابقات مربوط به جنوب و در نیمکره شمالی سازمان ملل به دلیل جاری محدودیت در مسافرت های بین المللی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

این ورزش را بین المللی حاکم بر بدن با صدور بیانیه ای روز شنبه گفت: اواسط سال آزمون پنجره خواهد بود موکول زمانی که مرزی سفر و مقررات قرنطینه آرام هستند.

این تصمیم به معنی کانادا نمی خواهد میزبان ایتالیا در وینیپگ در جولای 11. ژوئیه 4 بازی در مقابل فرانسه بربرها در مونترال نامیده می شد در ماه آوریل است.

نیوزیلند برنامه ریزی شده بود به بازی ولز و اسکاتلند و استرالیا راه اندازی شد به بازی ایرلند و فیجی و جام جهانی راگبی قهرمان آفریقای جنوبی در حال برنامه ریزی برای میزبانی اسکاتلند و گرجستان است. ژاپن را به آزمون در برابر ولز و دو برابر انگلستان در آن برای اولین بار بین المللی پس از میزبانی جام جهانی سال گذشته است. جهانی راگبی گفت: این تصمیم به شاتر ژوئیه بین المللی پنجره ساخته شده بود به دلیل "دولت در حال انجام و آژانس بهداشت COVID-19 احكام است."

"سفر طولانی و قرنطینه محدودیت هایی که اعمال می شود به کشورهای متعدد و نگرانی بیش از اندازه کافی بازیکن در زمان تهیه این معنی است که هر گونه مرزی بین المللی راگبی رقابت نمی تواند میزبانی در ماه جولای" جهانی راگبی گفت.

سوپر راگبی فصل بود به حالت تعلیق در مارس اما کشورهای شرکت کننده در حال برنامه ریزی داخلی مسابقات برای جبران از دست استانی بازی. نیوزیلند سوپر راگبی تیم بازی خواهد کرد 10 هفته رقابت با شروع ماه آینده و استرالیا سوپر راگبی باشگاه های هدف برای یک ماه جولای راه اندازی مجدد.

از نظر آزمون مسابقات جهانی راگبی گفت: آن را ادامه خواهد داد برای نظارت بر تاثیر بالقوه باقی مانده سال 2020 بین المللی ویندوز.

کانادا است که با توجه به شروع بازی در آمریکا راگبی قهرمانی در اوت.

جهانی راگبی گفت: مشاوره را با اعضای اتحادیه های حرفه ای باشگاه ها و بین المللی بازیکنان راگبی انجمن "با نظر به دستیابی به یک تراز تقویم باقی مانده از سال است."

اکتبر یک شکل به عنوان یک زمان بالقوه به مرحله به تعویق افتاد مسابقات. سخت مستند اقدامات هستند که به تدریج کاسته در نیوزیلند و استرالیا از این هفته و شده است وجود دارد بحث از سرگیری سفر بین کشورهای همسایه در به اصطلاح "Tasman حباب."

آفریقای جنوبی اتحادیه راگبی اجرایی Marcos Roux گفت: هر گونه تغییر زمان آزمون "را بازیکن سلامت رفاه و مناسب بازگشت-به-بازی بازی های پروتکل در قلب است."

همانطور که برای آینده زمان Roux گفت: این امر می تواند "نامناسب به نظر از راه حل های بالقوه در طول یک مایع و مهم فرآیند مشاوره."

نیوزیلند سیاه پوستان همه برنامه ریزی شده بود بازی ولز در اوکلند در جولای 4, در, Wellington در جولای 11 و اسکاتلند در Dunedin در جولای 18.

"پس از قطعیت در اطراف مسافرت های بین المللی به دلیل COVID-19 pandemic تصمیم گرفته بود واقعا از دست ما" NZ راگبی اجرایی علامت رابینسون گفت. "از نیوزیلند نقطه نظر ما در حال گرفتن یک رویکرد عملگرایانه به آزمون های بین المللی برنامه.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"ما سخت در حال کار برای کشف هر گونه و از هر فرصتی برای بازی کردن سیاه پوستان همه آزمون و همچنین سیاه سرخس (زنان) آزمون این سال و با علاقه زیادی هر دولت و بحث در امکان ترانس تاسمان (مسافرت) حباب با استرالیا است."

ژوئن یا ژوئیه آزمون پنجره تاسیس بخش بین المللی راگبی فصل زمانی که کشورهای اروپایی سفر جنوب برای تست سری و زمانی که مسابقات مانند اقیانوسیه جام ملت های مربوط به جزیره اقیانوس آرام سازمان ملل و ژاپن و کانادا و ایالات متحده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب