ویسکانسین علاقه مندان در فضای باز رد تغییرات عمده فروشی به گوزن فصل

MADISON, Wis. — علاقه مندان در فضای به شدت رد ویسکانسین حیات وحش مقامات' طرح را به طور چشمگیری تغییر شکل دولت

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

MADISON, Wis. — علاقه مندان در فضای به شدت رد ویسکانسین حیات وحش مقامات' طرح را به طور چشمگیری تغییر شکل دولت را با تفنگ شکار گوزن ساختار برای تقویت پایانی, ورزش, یک بررسی منتشر شده روز شنبه را نشان می دهد.

وزارت امور خارجه از منابع طبیعی شده است برای سال ها کار برگرداند علاقه گوزن شکار به شکارچیان سن از ورزش و بیشتر در افراد جوان و چشم پوشی از منزل است. DNR سوابق نشان می دهد که مجموع تفنگ گوزن مجوز فروش کاهش یافته و تقریبا 16 درصد بین سال 1994 و در سال گذشته است. فروش به ساکنان ویسکانسین کاهش یافته است نزدیک به 20 درصد بیش از آن span.

DNR برنامه ریزی شده برای ارسال سوالات در مورد اصلاح تفنگ گوزن فصل به شرکت کنندگان در ویسکانسین حفاظت کنگره ایالت بهار جلسات مارس 13. این کنگره است که با نفوذ گروه از ورزشکاران که توصیه DNR در تصمیم گیری های سیاست.

کنگره در نهایت لغو جلسات به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و انجام یک نظرسنجی آنلاین به جای. DNR منتشر شد نتایج در روز چهارشنبه.

بزرگترین تغییر DNR پیشنهاد گسترش بود نه بعد تفنگ فصل به 19 روز. این کنگره شامل یک جداگانه سوال پرسیدن اگر مردم حمایت جایگزینی نه روز با یک 16-بعد فصل که شروع در اواسط نوامبر. نه روز نجومی در حال حاضر آغاز می شود شنبه قبل از روز شکرگزاری و شکارچیان شکایت کرده اند که این اواخر شروع نتواند شیار و گوزن را متوقف کرده اند در حال حرکت و سپس منجر به ضعیف برداشت.

این پیشنهاد به گسترش تفنگ فصل به 19 روز شکست خورده نزدیک به یک و سه به یک, حاشیه 42,208 به 14,820 با 2,261 داشتن هیچ نظر. 16-بعد ایده شکست خورده بیش از دو به یک, حاشیه 38,106 به 15,599.

DNR شامل تعدادی از سوالات دیگر محور بر کاهش رقابت از اضافی گوزن فصل است. اعضای هیئت مدیره از ترس این فصل هستند رقیق کردن شور و هیجان در مورد سنتی نه روز تفنگ فصل است.

کسانی که طرح شامل حذف چهار روز antlerless-تنها در ماه دسامبر شکار; منع هر گونه شکار برای دو یا پنج روز منتهی به تفنگ های نجومی; محدود کردن پولادی فصل به ماه اکتبر و شروع مجدد آن پس از تفنگ فصل به پایان می رسد; و بسته شدن پولادی فصل در ماه نوامبر و دوباره باز کردن آن پس از فصل تفنگ. کمان پولادی فصل در حال حاضر اجرا می شود از اواسط سپتامبر تا اوایل ژانویه در موافقت با تیراندازی با کمان فصل است.

این گروه همچنین پرسید که چگونه بسیاری از پشتیبانی بی اعتباری پولادی و تیراندازی با کمان باک برچسب ها در طول نه روز تفنگ فصل است. شکارچیان هنوز هم می تواند از نظر قانونی استفاده از تیر و کمان, اما آنها نیاز به یک اسلحه گرم تگ برای هر کشتن.

پاسخ دهندگان به حمایت بین بردن دسامبر شکار با حدود 33,000 رای گیری برای خلاص شدن از آن در مقایسه با مورد 20,500 رای دادن به آن را نگه دارید. تقریبا از 5700 تا به حال هیچ نظر.

این پیشنهاد به ممنوعیت شکار منجر به تفنگ فصل موفق با 31,055 پاسخ دهندگان به رای دادن علیه. تقریبا 12,875 پاسخ دهندگان گفتند که حمایت از پنج روز ممنوعیت. در مورد 11,235 گفتند که حمایت دو روزه ban. حدود 3300 تا به حال هیچ نظر.

تقریبا 28,000 پاسخ دهندگان رای دادند در مقابل محدود کردن پولادی فصل مهر و بازگشایی پس از تفنگ های نجومی نسبت به مورد 25,690 در حمایت از. تقریبا 5,300 تا به حال هیچ نظر. پیشنهاد برای بستن پولادی فصل در نوامبر شانس حتی بدتر با نزدیک به 31,700 برابر 20,816 در حمایت و در مورد 6,100 بدون نظر.

پاسخ دهندگان نیز کاملا رد بی اعتباری و تیر و کمان پولادی برچسب ها در طول تفنگ فصل 35,360 به 18,169 با 5,517 داشتن هیچ نظر.

آنها همچنین رد این کنگره پیشنهاد برای بازگرداندن DNR را در ستیز درآمد-یک-جفتک انداختن برنامه. شکارچیان در مناطق که در آن برنامه اجرا می شد تا به حال برای کشتن سازمان حفاظت محیط زیست قبل از آنها می تواند یک جفتک انداختن. نیاز در نظر گرفته شده بود به عنوان یک گله-کنترل و اندازه گیری, اما شکارچیان به طور کلی آن را منفور دلیل آن آنها را مجبور به تصویب جایزه دلار است. پس از آن-رژیم صهیونیستی. اسکات واکر امضا لایحه در سال 2011 outlawing برنامه است.

اکثریت پاسخ دهندگان مورد تایید این گروه سوال در مورد اینکه آیا قوه مقننه باید افزایش هزینه گوزن و خرس مجوز برای خارج از دولت ساکنان. سوالات پیشنهاد نمی هر مقدار دلار.

خارج از ساکنان دولت در حال حاضر پرداخت 160 دلار برای یک گوزن مجوز و $251 برای یک خرس مجوز. مینه سوتا اتهامات خارج از دولت شکارچیان $186 برای یک گوزن مجوز و 230 دلار برای یک خرس مجوز. ایلینوی اتهامات $411 برای یک گوزن تعظیم مجوز و 200 دلار برای یک گوزن تفنگ مجوز; که دولت ارائه نمی خرس مجوز. وایومینگ اتهامات خارج از staters $374 برای یک گوزن مجوز و $373 برای یک خرس مجوز.

بررسی مشورتی است تنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب