خواهد اسپوکن آب و هوا بازار مسکن طوفان ؟ Homebuying در طول همه گیر رقابتی باقی می ماند و همچنان به نفع فروشنده - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

بث و لری Belcher در بر داشت کامل خانه در اسپوکن اما آن آسان نبود. این Belchers که به فروش خانه خود در کالیفرنی

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

بث و لری Belcher در بر داشت کامل خانه در اسپوکن اما آن آسان نبود.

این Belchers که به فروش خانه خود در کالیفرنیا در ماه اکتبر کشیده شد به Spokane چون از دوستان خود در منطقه و لری شده بود مستقر در Fairchild پایگاه نیروی هوایی چند سال پیش.

زن و شوهر آگاه بود اسپوکن بازار مسکن دینامیک: موجودی کم افزایش قیمت و تقاضا بالا است. اما آنها انتظار نداشتند برای غلبه بر اضافی مانع از جستجو برای یک خانه در طول یک بیماری همه گیر.

زن و شوهر, نگاه نزدیک به 100 خواص از طریق تورهای مجازی و حضوری قبل از بسته شدن در خانه در این ماه.

"به دنبال خانه در COVID-19 بود کمی سخت تر است, اما آن کمک به فروشندگان بودند که پذیرای" گفت: بث Belcher اضافه کردن فروشنده مجاز آنها را به تور خانه یک نفر در یک زمان با پوشیدن یک ماسک و دستکش و غنیمت. "خانه ما در بر داشت این است که در یک منطقه و این همه چیز را ما می خواستیم."

این Belchers در میان چندین homebuyers که تا به حال برای تنظیم به "طبیعی" از بازار املاک و مستغلات در آورده با COVID-19 که آمار در اوج بهار homebuying فصل است.

اما طبیعی جدید ممکن است که بسیار متفاوت تر از نرمال قدیمی, برخی از بازار محلی ناظران می گویند. آنها بر این باورند که اسپوکن منطقه ادامه خواهد داد برای جذب خریداران مانند بازنشستگان و teleworkers به دنبال فرار بزرگتر مترو در جستجو از قیمت و کیفیت زندگی در حال حاضر و پس از همه گیر.

این ایالت اقامت در خانه که رفت به اثر در ماه مارس قرار می گیرد محدودیت در نحوه Realtors می تواند انجام کسب و کار در طول همه گیر و آنها را وادار به فروش خانه از طریق تورهای مجازی و معاملات الکترونیکی.

در سراسر کشور, بازار مسکن تا به حال حرکتی قابل توجه ورود 2020 اما COVID-19 تحت تاثیر قرار خریدار و فروشنده تمایل به حرکت به سمت فروش به دلیل اجتماعی فاصله نگرانی و عدم اطمینان اقتصادی, با توجه به Realtor.com.

در اسپوکن بازار عوامل املاک و مستغلات در حال دیدن یک نرخ بالاتر از قرارداد عدم دید عمدتا منتسب به بی ثباتی مالی در میان خریداران برخی از آنها از شغل خود و یا نگران هستند آنها را در طول سپردن گفت: Ken ساکس, کارگزار تعیین شده در Keller Williams Realty.

و وجود دارد برخی از فروشندگان که نمی خواهم به حرکت در خارج از خانه های خود پس از بسته شدن در فروش چرا که آنها احساس نمی امن انجام این کار در طول اقامت در خانه سفارش Sax گفت.

اما اسپوکن بازار مسکن نشان داده است نشانه های کمی از کاهش طول بیماری همه گیر.

"این هنوز هم بسیار قوی فروشندگان بازار و برخی از آنها گفت:" من می خواهم به صبر کردن برای فروش,' " گفت ساکس با اشاره به بازار املاک و مستغلات در طول اقامت در خانه سفارش دهید. "اما برای فروشندگان قرار دادن خانه در بازار – با فرض آن را به قیمت رقابتی – ما شاهد متعدد ارائه می دهد."

Spokane, متوسط قیمت خانه رز 9.9 ٪ به $280,091 در ماه آوریل در مقایسه با $254,950 در مارس 2019 با توجه به Spokane انجمن از Realtors. بیش از 508 خانه های تک خانواری و آپارتمانهای کمتر از 1 هکتار به فروش می رسد در ماه آوریل در مقایسه با 575 خانه در مارس 2019.

این شهرستان تا به حال 1.2-ماه عرضه خانه های موجود در بازار در ماه آوریل است. سالم بازار مسکن معمولا شامل شش ماه از عرضه است.

مارس بازار مسکن نشان دهنده فروش رفت که تحت قرارداد در ماه مارس و به دلیل وجود 30 - تا 60 روز تعداد فروش این احتمال وجود دارد که بازار مسکن آمار در ماه مه و ژوئن می تواند پست های بیشتر چشمگیر کاهش می یابد گفت: Rob هیگینز اجرایی برای اسپوکن انجمن از Realtors.

Higgins پیش بینی کاهش در تعداد فروش اما قیمت خانه باقی خواهد ماند نسبتا پایدار در طول سال در درجه اول سوخت موجودی کم و تقاضای بالا برای خانه های کم به اواسط محدوده قیمت.

در سراسر کشور, قیمت خانه, پیش بینی کاهش کمی تا پایان سال 2020 است. خریدار تقاضا انتظار می رود که به بالا و پایین رفتن در طول سال و موجودی پایین باقی بماند با توجه به Realtor.com.

در حالی که نرخ وام مسکن در حال مطلوب معیارهای مقدماتی خواهد بود سخت تر از در سال های اخیر به عنوان وام دهندگان به دنبال محافظت در برابر خطرات اقتصادی میان عدم قطعیت است. برخی از وام دهندگان نیاز به بزرگتر کردن پرداخت علاوه بر نمره های اعتباری بالاتر گفت: James جوان مدیر واشنگتن مرکز پژوهش املاک و مستغلات در دانشگاه واشنگتن است.

"وام دهندگان در حال انجام آنچه آنها نیاز به انجام" جوان گفت:. "آنها می خواهند به پرداخت در آینده و آنها در انتظار بازگشت."

این سناریو قرار می دهد اولین بار homebuyers در یک مخمصه چرا که آنها همچنان به رقابت با خریداران نقدی مانند بازنشستگان فروش خانه های خود را در قیمت بالاتر در بازار و با استفاده از حقوق صاحبان سهام به خرید یک خانه در یک مقرون به صرفه تر منطقه مانند Spokane جوان گفت.

"این اتفاق می افتد قبل از همه گیر. من فکر می کنم همه گیر خواهد شد و سرعت آن را به طور موقت" گفت: جوان اضافه کردن آن خواهد شد یک روند در بازار املاک و مستغلات در این سال است. "آنها می توانید خرید خانه, پرداخت, نقدی, و $200,000 بیش از سمت چپ برای خرید ملک سرمایه گذاری."

برای اولین بار homebuyers ممکن است کرایه بهتر با خرید خانه دلال فوقانی و اتمام تعمیرات در طول زمان به جوان گفت:.

یکی دیگر از روند در بازار املاک و مستغلات جوان گفت: شامل افرادی که قبلا در حصار در مورد حرکت از شهرهای قبل از COVID-19 خواهد شد که در حال حاضر قطعی در انتخاب خود را به نقل مکان.

بخشی از این تغییر به راه دور و تمایل به زندگی در یک منطقه با چگالی کمتر یک بیماری رسوب توسط COVID-19, او گفت:.

"در آینده سه تا شش ماه است که رفتن به بسیار بزرگ رانندگی عامل در ثانویه بازار در این منطقه" جوان گفت:.

Higgins موافق راه دور ادامه خواهد داد برای جلب توجه از خارج از ساکنان منطقه است.

"من فکر می کنم آینده روشن به نظر می رسد تا آنجا که اسپوکن املاک و مستغلات و بخشی از این معادله است که کار از راه دور" او گفت:. "بود که اتفاق می افتد بدون در نظر گرفتن و با COVID-19 آن را یک شتاب دهنده به آن و ما در حال رفتن به که می افتد خیلی بیشتر به سرعت در حال."

اگر چه این کشور را تجربه کرده است نرخ بیکاری در سطوح بیش از آن است که از رکود بزرگ اسپوکن متنوع ترکیبی از صنایع است که می تواند به کاهش تاثیر اقتصادی از coronavirus همه گیر جوان گفت.

آمازون تحقق مرکز زنجان به باز کردن این سال در غرب دشت آوردن بیش از 2000 شغل به این منطقه است. Spokane همچنین استراتژیک با قرار مناسب شبکه حمل و نقل برای تحریک رشد کسب و کار جوان گفت.

ساکس تکرار که اسپوکن ممکن است بهتر آماده برای حفظ coronavirus مربوط به تاثیر و گفت: او نمی پیش بینی هر گونه نوسانات در این سال در بازار مسکن پویایی است.

"من احساس می اسپوکن در حال رفتن به بیرون آمدن از این وضعیت بسیار خوب," او گفت:. "من آن را نسبت به زیرساخت های جدید و کسب و کار مانند آمازون و ما به طور متوسط قیمت فروش است که بسیار کمتر از دیگر مناطق مترو."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن