هنگامی که خبرنگاران بازداشت در سیاتل و یک نمایش از داخل دستگاه عدالت کیفری - شنبه, 11 Jul 2020 PST

سیاتل – داستان یک روزنامه نگار انگلیسی گرفتن به اشتباه دستگیر شده توسط پلیس سیاتل در طول تظاهرات اخیر است که س

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

سیاتل – داستان یک روزنامه نگار انگلیسی گرفتن به اشتباه دستگیر شده توسط پلیس سیاتل در طول تظاهرات اخیر است که ساخت دور عمدتا برای خود مفهوم است که او تحت درمان قرار گرفت بدتر در اینجا از زمانی که او بازداشت شده در مکان هایی مانند کوبا یا پاکستان.

"این بود مختصری جزئی از پنجره به یک سیستم عدالت کیفری به ظاهر بیبهره بشریت" نوشته اندرو Buncombe یک خبرنگار برای روزنامه بریتانیایی مستقل بود که جاروب توسط پلیس زمانی که آنها پاک کاپیتول هیل برگزار شد (ریز ریز) در هفته گذشته.

حساب آورده خاطرات قوی برای من از آن زمان که من دستگیر شد و توسط پلیس سیاتل در حالی که پوشش اعتراض و اتهام به اشتباه با همان جرم و جنایت به عنوان Buncombe عدم پراکنده. مورد من از چند دهه پیش هنوز نشسته در سیاتل شهری دادگاه مورد پورتال و هر چند سال من خواسته در مورد "سابقه کیفری" هنگامی که کسی که می آید در سراسر آن.

چه بسیار جالب در مورد Buncombe حساب است که می آید از دیدگاه اروپا از چه سنگین دست پلیس آمریکا و زندان سیستم می تواند احساس – حتی اگر تجربه تنها در یک نظر اجمالی مد.

Buncombe بود در حاشیه ریز ریز کردن زمانی که پلیس آن پاک و هر چند او نشان داد پلیس مطبوعاتی خود اعتبار او دست به دستبند, به هر حال. او توضیح داده در قید ون و رانده شده به مرکز شهر زندان – داشتن مشکل در تنفس و بارها و بارها گفت که او در مطبوعات و نباید جاروب شده است.

جای تعجب نیست که حداقل برای من این کار نمی کند.

"بازگشت در سلول. شما شانس خود را از دست داده ام. شما در حال مهربان" Buncombe به نقل از یک پادشاه زندان شهرستان رسمی.

حس خود داستان یکی از unreasoning ماشین – هنگامی که یک پلیس رفت و برگشت شروع می شود آن hoovers تا هر کسی در این مسیر است. مرد دیگری در سلول خود شد و ظاهرا فقط از راه رفتن برای به دست آوردن غذا هنگامی که او بازداشت شده اند.

من بود که واکنش بیش از حد زمانی که من دستگیر شد تقریبا یکسان شرایطی در حالی که پوشش اعتراض در 1990s. من یک مترجم آزاد برای برخی از روزنامه جامعه بود و به دنبال اعتراض گروهی از طریق یک جلسه آموزشی و سپس بر روی یک تحصن در برابر کمک های ایالات متحده به ال سالوادور در خارج از ساختمان فدرال در مرکز شهر سیاتل.

من ایستاده بود به سمت یک نوت بوک و دوربین هنگامی که ماموران رفت و با تمام تور یا دام در جمعیت است. آغوش من شد yanked از پشت و پلاستیک پستی کراوات دستبند زدن شلاق در اطراف مچ دست – تنگ من بعد از دست احساس در هر دو دست. من سعی کردم به من نشان می دهد خبرنگار نوت بوک (که تا به حال کاهش یافته است به زمین) اما این تنها مرا کشیده به نزدیکی تیم ماشین و پارک شده در مقابل هود.

"60 تظاهرکنندگان بازداشت – جمعیت تظاهرات خواستار پایان از ال سالوادور کمک" شد تیتر در روز بعد سیاتل تایمز.

من باید توضیح داد که من یک خبرنگار و چندین بار پس از آن, اما آن را خوب است. ما لود شده در اتوبوس را گرفته و به بسیاری خالی در بیکون هیل جایی که ما ایستاده بود در اطراف یک میدان در باران برای ساعت هنوز بسر برده است. سپس آنها را به ما به زندان برای پردازش در بازداشت است. ما هم منتشر شد که ما امضا فرم موافقت خود را نشان می دهد تا به دادگاه برای دو بزه جنایات – عدم پراکنده و تداخل عابر پیاده.

Buncombe دیدگاه او پس از نه ساعت در بازداشت است که ما نظام عدالت است unthinking ماشین. برای مثال او می گوید: او ذخیره شده در یک سلول برای چند ساعت همراه با 10 مرد به سختی پا از هم جدا حتی به عنوان برچسب بر روی شیشه مشاوره اجتماعی فاصله با توجه به کوروناویروس.

"در 30 سال به عنوان یک روزنامه نگار این شد سومین بار من تا به حال بازداشت شده توسط مقامات. برای اولین بار بود که در کوبا در سال 2006 ... دوم شد و در سال 2011 در پاکستان ... برخورد من با پلیس سیاتل اولین بار بود که من تا به حال دستگیر شده است," او نوشت.

آن را بعید است Buncombe شارژ خواهد شد – شهر گفت: در حال حاضر از آن خواهد شد حذف "عدم پراکنده" موارد بدون خشونت در برابر معترضان. من خیلی خوش شانس در 1990s به عنوان شهر در زمان من تمام راه را برای محاکمه.

یک وکیل داوطلب (یک بچه شش ماه از قانون مدرسه باب Sterbank که از سال رشد کرده است تا تبدیل به شهر, دادستان شهر اسناکوالمی) آماده شد به استدلال می کنند که من باید معاف شده است به عنوان یک روزنامه نگار. او هرگز شانس به این دلیل که دادگاه تبدیل به یک کار بیهوده.

افسر که بازداشت من در زمان ایستاده بود و پرسید که آیا او به رسمیت شناخته شده و هر کسی در این اتاق از اعتراض (همه بازداشت معترضان وجود دارد, به عنوان آنها در حال prescreened در گروه برای صرفه جویی در زمان).

افسر ساخته شده اغراق آمیز نشان می دهد اسکن دادگاه و سپس گفت: "نه من نمی بینم کسی اینجا از آن روز است."

آن را مضحک. حتی پلیس فکر می کردم همه چیز تئاتر کابوکی. بنابراین کارت امتیازی برای من جنایتکار حرفه ای که تا کنون به هر حال – دو یافته از "گناه نیست."

استاندارد خط هنگامی که روزنامه نگاران دستگیر شده است که آن را دلسرد کننده ای از متمم اول قانون اساسی و مانع از نظارت دولت است. یکی از Buncombe را خوانندگان مخالف:

"من کاملا در مورد این ایده که برخی از روزنامه نگار در واقع درمان به شدت دروغ زندانی مشمول ترسناک محدودیت های فیزیکی ... بیش از حد بسیاری از بار تکان دادن کارت خبرنگاری به معنی دقیق است که شما لازم نیست تجربه واقعیت" خواننده نوشت.

این حق است. نکته این است که مردم از طریق این هر روز, در شرایطی به مراتب بدتر – به عنوان Buncombe, یادداشت های آنها نمی تواند استطاعت به قید وثیقه به طوری که آنها گیر کرده در بورگ. حتی در ممتاز دولت با یک نرم افزار رایگان وکیل در یک مورد با هیچ شایستگی آن زمان نزدیک به یک سال به طور کامل روشن به نام من.

آمریکا آزادی مطبوعات ردیاب می گوید وجود داشته 64 بازداشت خبرنگاران از سراسر کشور بازداشت معترضان به خشونت پلیس آغاز شده است. در برخی از راه 2020 دنیایی متفاوت از 1990s اما در دیگران آن را مانند هیچ چیز تغییر کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن