چه کار پدر و مادر به انجام این تابستان ؟ - Sun, 12 Jul 2020 PST

س: با تعطیلی بسیاری از فرد در اردوهای تابستانی چه پدر و مادر قرار است انجام دهید ؟ من برای کار از خانه و من پش

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

س: با تعطیلی بسیاری از فرد در اردوهای تابستانی چه پدر و مادر قرار است انجام دهید ؟ من برای کار از خانه و من پشت در مدرسه برای من مدرک کارشناسی ارشد. من می توانم در یک مقدار زیادی از زمان را به فرزند من. من احساس کمی ضعف و نا امید است که من نمی توانم به او زمان پخش و تعامل است که من می خواهم به من بدهید. هر گونه پیشنهادات در مورد چگونه به کشف چیزهایی است ؟

من احساس بد به خاطر او شده است خود را, قرص, و در حال حاضر که مدرسه بیش از همه او می خواهد به انجام است رفتن به یوتیوب و تماشای "رایان جهان است." این تبلت در حال حاضر تبدیل به یک مشکل من نگرش زمانی که من از او بخواهید آن را دور. به این دلیل ما گرفته اند tablet دور به طور کامل. من باید او را تشویق به بازی با اسباب بازی های خود را, اما او دوست ندارد به بازی های خود را, و او تنها فرزند. آیا شما پیشنهاد ؟

یک: بر اساس "Ryan جهان" ذکر من حدس می زنم که فرزند خود را در بین سنین 3 و 6. والدین کودکان 7 و کوچکتر (و کودکانی که هر گونه نیازهای خاص) به خصوص رنج می برند در حال حاضر, و من نمی خواهم به ضربه دود: هیچ پیشنهادات آسان برای پدر و مادر در طول یک بیماری همه گیر. بیایید قبول برخی از حقایق است.

وجود دارد رفتن به تکنولوژی بیشتر. دوره. و شما را از طریق دوره قدردانی و گناه برای صفحه نمایش فوق العاده با استفاده از, اما من نمی توانم تصور از چه روش دیگری به کار و رفتن به مدرسه – و نه آن را از دست بدهند. وجود دارد خواهد بود روزهای خوب و روزهای بد مهم نیست که چگونه به خوبی شما از پیش برنامه ریزی. کودکان جوان سخت ترین برای برنامه ریزی, برای, بنابراین شما نیاز به برش خود را از بسیاری از شل.

همانطور که شما در یادگیری به پذیرفتن که شما در حال استقبال و فن آوری است که چند روز نمی خواهد به خوبی در اینجا من برای اولین بار ایده: پشتیبانی. شما لازم نیست ذکر یک شریک و یا همسر اما اگر شخص دیگری وجود دارد لطفا کار کردن یک برنامه با آنها. یک کودک نیاز به اجرا مانند یک توله سگ (و اغلب) بنابراین اگر شخص دیگری وجود دارد ایجاد یک برنامه که با این نسخهها کار برای همه. اگر شما در حال انفرادی و پدر و مادر این است که یک بار برای رسیدن به شبکه خود را.

پرستار بچه, سهام مادران یاران شما نام آن را. من حتی می دانم که خواهد کار رایگان به سادگی به کمک پدر و مادر که در حال غرق شدن است. اما شما باید برای درخواست پشتیبانی شما نیاز دارید. اگر شما خانواده نزدیک (در فاصله رانندگی) در نظر گرفتن همه تست شده برای رمان coronavirus به طوری که خانواده خود را می تواند کمک به شما برای مراقبت از خود ، این است ایده آل نیست اما ما نیاز به پیدا کردن راه به کمک ما نیاز به این ویروس هیچ جا نمی رود.

من همچنین سعی کنید برای پیدا کردن خرید یا قرض گرفتن هر چه تجهیزات شما نیاز به تایر کودک خود را. داخلی trampolines نوسانات دوره های مانع دوچرخه اسکوتر گچ. (من از دیدن بسیاری از ارائه می دهد از همسایگی پدر و مادر در Facebook گروه در Craigslist و در لیست های پستی به مردم در تمیز کردن خانه به طوری نگه داشتن چشم را برای آن.) راه اندازی مناطق آزاد در خانه خود را مرتب کردن بر اساس مانند یک کلاس درس: "علم منطقه" "خواندن گوشه" و "هنر منطقه است." این کار نیاز به برخی از کار جلو اما آن را تبدیل به مفید به شما در ایجاد یک برنامه است.

همچنین وجود منابع بسیار آنلاین; مطمئن شوید که به بررسی کنید که چه فعالیت های سرگرم کننده شما می توانید به اشتراک گذاشتن با کودک خود. وجود دارد بدون نیاز به چرخ را دوباره اختراع. من عاشق Tinkergarten (tinkergarten.com) و مشترک حس رسانه ها (commonsensemedia.org).

آن را انعطاف پذیر روال. تماس با خانواده و ملاقات (بدون توجه به سن و یا افرادی که در خانواده خود) و نوشتن طرح کلی برای هر روز هفته از هر راهی که حس می کند برای شما. در نظر گرفتن برنامه های خود را از سر خود را به مقاله کمک خواهد کرد که شما فوق العاده حتی اگر شما تصمیم به رها کردن این طرح به دلیل پسر جوان است. شما می توانید دوباره برنامه غالبا.

در نهایت سنج انرژی خود را روز به روز. آیا ساخت شام از باقی مانده هر شب اجازه می دهد تعداد زیادی از تکنولوژی و فیلم در یک روز بارانی و یا ساخت یک لانه برای پسر خود را در کنار میز خود را با خود را, قرص, اسباب بازی های مورد علاقه و تنقلات شما مجاز به انجام آنچه شما باید انجام دهید برای دریافت از طریق این زمان به چالش کشیدن.

ایمن ماندن و سعی کنید به بازی به عنوان آنجا که می توانید. خنده کمک می کند همه چیز را. موفق باشید!

Leahy مادر سه دختر. او دارای مدرک لیسانس زبان انگلیسی و تحصیل در کارشناسی ارشد در مدرسه مشاوره و گواهی پدر و مادر و مربی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن