"چه اتفاقی افتاد به جرج تغییر قلب های مردم' Floyd عمه می گوید

EAGAN, Minn. — در حال رشد در یک کلبه احاطه شده توسط piney جنگل ها و زمینه های توتون و تنباکو در شرق کارولینای

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

EAGAN, Minn. — در حال رشد در یک کلبه احاطه شده توسط piney جنگل ها و زمینه های توتون و تنباکو در شرق کارولینای شمالی جورج فلوید عمه آنجلا Harrelson به تدریس شد او sharecropper پدر و مادر چگونه می توانید در به آرامی desegregating امریکا: نشستن در عقب اتوبوس انجام چه سفید مردمی به شما بگویم "قوی ماندن و نگه دارید."

که آنچه او هنگامی که او سوار محلی اتوبوس مدرسه در 1970s و دانش آموزان سفید مسدود صندلی با پاهای خود را ساخت او در راهرو ایستاده. راننده این اتوبوس نیز سفید خواهد منحرف و تهدید به سیلی سیاه و دانش آموزان اگر آنها سقوط کرد. برخی از روزها او نمی خواهد انتخاب کنید تا در همه.

"اما ما برگزار شد" Harrelson گفت: به عنوان او نشسته در میز آشپزخانه در Eagan این هفته است.

آنجلا Harrelson, Eagan, Minn., عمه جورج فلوید دارای یک عکس از فلوید به عنوان یک کودک برگزار می شود خود را در اواخر مادر و Harrelson خواهر Larcenia جونز فلوید در ژوئن 3 سال 2020 است. (Jason آرموند/لس آنجلس تایمز/TNS)

سوء استفاده تنها متوقف شد, او گفت: زمانی که یک دختر سفید سوار اتوبوس یک روز و اعلام کرد "من مادر گفت: این اشتباه است. جلوگیری از چیدن روی آنها."

"او شجاع بود چرا که او ایستاده بود تا او را در برابر خود" به یاد می آورد Harrelson, 58. "طول می کشد تا یک فرد برای ایجاد یک تغییر صحبت کردن."

این چیزی است که او می بیند می افتد در حال حاضر در سراسر کشور و جهان به عنوان اعتراض در پی برادرزاده او را از مرگ در دست پلیس است. تراژدی هم زده خاطرات Harrelson از میراث تبعیض slights و سوزش تعصب خانواده اش را تحمل کرده است.

او امیدوار است که چهار افسر پلیس متهم در پرونده از جمله افسر سابق Derek چوین, 44, که متهم به قتل روبرو خواهد شد عدالت از دولت اجازه داده است که مردم سفید پوست به تبعیض آفریقایی-آمریکایی ها برای نسل های.

فلوید — که خانواده به نام با نام میانی خود Perry — نقل مکان به مینیاپولیس سه سال پیش نزدیک به هارلسون و برای ساخت یک زندگی جدید است. یک پدر مجرد از سه فلوید, 46, می خواستم برای فرار از کم درآمد هوستون محله که در آن او بزرگ شده. Harrelson وعده داده شده مادر خود را که او را پس از او نگاه کنید.

تاریخ حسن نیت ارائه میدهد عکس از جورج فلوید, 46, که درگذشت از مینیاپولیس اداره پلیس در 25 مه سال 2020 است. (حسن نیت ارائه میدهد از Facebook)

"آنها زندگی می کردند در یک محیط خشن, بنابراین او گفت که او در آینده به یک شروع تازه بود و او خوشحال" Harrelson به یاد می آورد. او یک کار به عنوان یک لی لی و یک خرده فروشی کارمند; او مشغول شدم و اگر چه او 6 فوت و 7 اینچ قد بلند او هنوز هم تا به حال بلوغ به انجام.

یک سال پس از او وارد فلوید فوت مادر و Harrelson احساس حتی بیشتر مسئول برای او. آنها ملاقات یک زن و شوهر از بار و Facetimed اغلب. به عنوان پدر و مادر خود را انجام داده بود با او هشدار داد برادرزاده او در مورد برخورد با سفید, استقرار, به طور خاص ، او به خود جلب کرد او مشاوره از تجربه.

او بزرگ و پدر بزرگ, هیلاری توماس استوارت بود ، او آزادی خود را در سن 8 و مستقر در نزدیکی Goldsboro, N. C. سن 21, استوارت انباشته شده بود 500 هکتار از زمین و ازدواج یک زن به نام Larcenia که خرس او را 22 کودکان.

در سیاه و سفید عکس خانوادگی, استوارت رابطه جنسی با همسر خود را در مقابل چین کابینه پر از ظروف یکبار مصرف با پوشیدن یک لباس پیراهن و بند.

"او بهترین او می تواند به ساخت یک میراث برای ما" Harrelson گفت.

اما قادر به خواندن و یا نوشتن. سفید کشاورزان زمین های خود را حل و فصل آنها ناتوان بودند به مبارزه با عقب.

"در آن بود به سرقت رفته از آنها" Harrelson گفت.

مادر بزرگ او Sophell Suggs تمیز سفید خانواده های خانه در طول تبعیض نژادی است. او گفت Harrelson داستان در مورد چگونه او تا به حال برای ورود از طریق درب عقب; چگونه زنان نمی خواهد به او دستکش حتی برای شستن خاکی قاعدگی ژنده پوش. یکی از Harrelson اولین خاطرات در حال عبور از یک چشمه آب دارای برچسب "سفید پوستان تنها."
مادر لورا استوارت جونز مشغول به کار در زمینه های توتون و تنباکو برای $2.50 یک روز. گاهی اوقات سفید کشاورزان حاضر به پرداخت. پدر او که خدمت در ارتش ایالات متحده در کره جنوبی و مشغول به کار در کباب کردن در کنار میگذاشتند و در حال فریب خورده و آنها را مجبور به حرکت به یکی دیگر از زیستن بدون لوله کشی داخل ساختمان.
جونز به حال باردار شدن با 14 کودکان در سن 13 سالگی اما تدریس خودش به خواندن و نوشتن و نواختن پیانو. Harrelson جوانترین از 10 دختران همه آنها از دبیرستان فارغ التحصیل شد.

اما Harrelson تا به حال برنامه های بزرگتر. او مشغول به کار در زمینه های توتون و تنباکو در دوران دبیرستان سر شد و برنده های محلی زیبایی مراسم مجلل. پس از فارغ التحصیلی او به سمت چپ برای حضور در جامعه و دانشگاه آیووا جایی که او امیدوار است برای تبدیل شدن به یک وکیل. او داوطلب خدمت سربازی در ارتش ذخایر و سپس نیروی دریایی ذخایر برای پرداخت هزینه مدرسه.

یک روز استاد دانشگاه به نام او به دفتر خود. او نمی تواند تبدیل به یک وکیل او گفت: او حتی نمی تواند قانون کلاس. او نمی خواهد او یاد می دهد چرا که او سیاه بود. Harrelson تصمیم به مطالعه روانشناسی به جای آن و سپس تبدیل شدن به یک پرستار ثبت شده و نیروی هوایی افسر ذخیره. مقامات به او گفت که او نمی تواند. او نکردند.

تا سال 1998 او تا به حال موفق به دریافت کمیسیون به عنوان کاپیتان در ذخایر ازدواج یک پرواز شد و به دنبال شغل زمانی که یک کارفرمای بالقوه خواست او را به حرکت به مینیاپولیس. وجود دارد مقدار زیادی از کار برای پرستاران و به عنوان بلند و زیبا به عنوان او بود او مدل در اوقات فراغت خود.

به زودی پس از اقامت در Eagan درونی حومه که در آن نژادپرستی بود و اغلب در "مینه سوتا خوب" Harrelson رفت به مو انجام می شود در J. C. Penney سالن در یک بازار محلی. او را دیدم که آنها تا به حال محصولات به شستشو و شرايط سیاه, مو, اما خود را تنها سیاه سبک بود و سفید سبک خودداری کرد.

Harrelson نشستم در سالن صندلی.

"من مانند رزا پارک" او گفت:. "من گفت:" من نه از این صندلی. من در تلاش برای ایجاد یک بیانیه من فقط نمی خواهید به درایو به جنوب مینیاپولیس.' "

سفید سبک زنگ زد او سیاه, co-worker که توضیح داده شده روش. سپس زن گفت: او تا به حال شده است زیرا او هرگز در رابطه با آهنگ سیاه مو.

"شما نیست راحت چون من سیاه" Harrelson گفت. "اجازه دهید آن را به آنچه در آن است."

زن موافقت کردند.

Harrelson آموخته است برای جلوگیری از وارد شدن به آسانسور در مجتمع آپارتمانی در اواخر شب اگر یک زن در حال حاضر در, چرا که او را به ناچار به پرش و یا گره کیف پول خود را در ترس است. اگر او متوقف شده توسط پلیس او در پاسخ به دستورات خود را در فوق العاده, حرکت آهسته, روایت او از هر حرکت می کند.

پلیس پس از متوقف برادرزاده او هفته گذشته او را تماشا اطرافیان را تصویری از پلیس ضابط او و خواست او در آنجا شده بود به عجله و به نوبه خود او را در کنار او برای روشن شدن راه هوایی او را به طوری که او هرگز تا به حال به مطلق چه در میان آخرین کلمات او: "من نمی توانم نفس بکشم."

"او تنها می تواند مبارزه خود را با کلمات. او در مبارزه برای زندگی خود را با کلمات خود را و هیچ کس نمی خواهد گوش دادن" او گفت:.

او chafed در دادستان' تاخیر در انتشار یک شکافی است که در ابتدا موفق به برچسب مرگ او یک قتل — تا بعد از خانواده وکیل منتشر شد نتایج مستقل خود را کالبد شکافی این هفته است.

"اگر ما ندارد یک وکیل اگر ما نمی دوم کالبد شکافی چه چیزی شما فکر می کنم که اتفاق افتاد ؟" او گفت:.

Harrelson در نظر گرفته ترک مینیاپولیس اما او قصد دارد به ماندن تا زمانی که این موارد در برابر افسران به اتهام قتل او در حال حل و فصل شود. "من می خواهم برای دیدن این طریق" او گفت:.

قبل از برادرزاده او از مرگ او احساس مردم نمی خواهم به بحث در مورد نژادپرستی حتی در مترقی شهرستانها مانند مینیاپولیس. در حال حاضر او را تشویق کرد که گفتگو در مورد آن در سراسر کشور است.

"چه اتفاقی افتاد به جرج تغییر قلب مردم است," او گفت: من آنها را از صحبت کردن در مورد تاریخ نه فقط در لندن بلکه بسیار بی عدالتی در آموزش و پرورش اشتغال و مسکن خانواده او مواجه شده است.

"این یک شروع است چرا که شما نمی توانید چیزی را اگر شما آن را تصدیق نکنیم" Harrelson گفت. "آنها فقط می گویند شما در حال بازی مسابقه کارت; که اتفاق افتاده 400 سال پیش. اما آن را نژادپرستی سیستماتیک."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب