ما پیش بینی یک از شهرستانها میزبان نمی خواهد آن را به NHL دور 16. آن را OK, تورنتو, شما می توانید استراحت

هاکی است که معمولا یک بازی از شرکتی. اما چه کسی می خواهید برای کپی کردن های عجیب و غریب این فصل است. به راستی

توسط NASERINEWS در 11 مرداد 1399

هاکی است که معمولا یک بازی از شرکتی. اما چه کسی می خواهید برای کپی کردن های عجیب و غریب این فصل است. به راستی چه خواهد شد ما یاد بگیرند زمانی که این پنج دور مسابقات جام استنلی است ؟

خواهد مربیگری تغییرات ساخته شده اند یک تفاوت ؟

آیا این حرکت بزرگ در تجارت مهلت ساخته شده اند یک تفاوت ؟

آیا زمان — نزدیک به پنج ماه بین بازی های معنی دار — به این معنی نیست که تیم با بهترین عمق نمی نیاز به استفاده از آن ؟

آیا عدم طرفداران را فشار تیم است که می تواند گرما ؟

آیا عدم سفر کمک به تیم است که به طور معمول دریافت پوشیده شده است.

وجود دارد تقریبا هیچ راهی برای اندازه گیری چه کار می کند و چه چیزی نیست و چه باید تکرار به عنوان یک نقشه راه برای موفقیت پس از آن به احتمال زیاد ما به شما هرگز این نوع از مسابقات قهرمانی دوباره. حداقل ما امیدواریم تا.

هنوز هم وجود دارد خواهد بود برندگان و بازندگان. و در اینجا بهترین حدس من به عنوان برنده خواهد شد و به همین دلیل با برخی از حقایق سرگرم کننده در طول راه. بیایید شروع با یک.

واقع سرگرم کننده: بازی 1 می تواند حیاتی است. NHL نشده رقابت بهترین-از-پنج سری از سال 1986. در 56-از-پنج سری رقابت در 1980s تیمی که برنده بازی 1 رفت و در را به نفع خود سری 49 بار (87.5 درصد).

کنفرانس شرق

  • پیتسبورگ (40-23-6) در مقابل مونترال (31-31-9)

پنگوئن ها به نظر می رسد به خصوص تعیین پیری هسته ای که در حال آماده شدن برای یکی از آخرین هورا. پیتسبورگ اضافه پاتریک Marleau, Jason Zucker و کونور Sheary و unheralded بالا goaltending در تریستان و جری مت موری.

سرگرم کننده واقعیت: سیدنی کرازبی حرفه ای امتیاز به ازای هر بازی میزان 1.13 طول آف جام استنلی بستن برای هشتم در تاریخ NHL (min. 50 GP)

این Canadiens' جوان گروه چشمگیر است اما فقط بیش از حد بی تجربه و خواهد شد بازی بزرگ نقش. آنها فروشندگان در مهلت. آنها احتمالا آرزو داشتند Nate Thompson, Marcus Scandella و ایلیا Kovalchuk مورد حق در حال حاضر. به عنوان خوب به عنوان Carey قیمت می تواند او را به اندازه کافی برای مطابقت با کرازبی و اوگنی Malkin.

سرگرم کننده واقعیت: قیمت 25 حرفه ای برنده در پلی آف جام استنلی ششم در تاریخ حق رای دادن.

انتخاب: پنگوئن ها در چهار بازی.

  • Carolina (38-25-5) در مقابل n. y. رنجرز (37-28-5)

این طوفان ممکن است بهترین دفاع در شرق به رهبری Jaccob Slavin و Dougie همیلتون. آنها همچنین برخی از نرم و صاف به جلو مانند سباستین Aho. آنها ممکن است این تیم از دست رفته طرفداران بسیاری بدون فن خود را دوستدار افزایش است. Goaltending (Petr Mrazek یا جیمز ریمر) یک علامت سوال بزرگ. ببخشید دو سوال علامت.

واقع سرگرم کننده: Carolina مربی راد Brind عشق کاپیتان های این طوفان به اولین جام استنلی در سال 2006.

رنجرز خوشحال-به-می شود-در اینجا تیم. آنها از بالای هشت و داد و ستد مانند آن را در مهلت مقرر. آنها جوانترین تیم در این مسابقات در 26.2 سال سن. اما با هارت جایزه نامزد Artemi Panarin و goaltender ایگور Shesterkin (10-2-0, 2.52 GAA و .932 صرفه جویی در صد) این سری خواهد بود حتی.

سرگرم کننده واقعیت: رنجرز ضرب و شتم Carolina در هر چهار بازی این فصل است.

انتخاب: طوفان در پنج.

  • N. y. نشینان (35-23-10) در مقابل فلوریدا (35-26-8)

نیویورک یکی از دو تیم در این مجموعه بر این باورند که زمان آن فرا رسیده است. هر دو مربی بری Trotz و جنرال موتورز لو Lamoriello باید استنلی فنجان خود resumés. گلزن برجسته Mathew Barzal است که به نخست خود را. جانی Boychuk underrated defenceman. Semyon Varlamov جامد را ارائه می دهد goaltending. و Lamoriello تیرانداز از خفا اضافه شده Jean-Gabriel Pageau. جزایر متعهد به Trotz دفاعی سیستم.

سرگرم کننده واقعیت: نیویورک را پیروزی بیش از فلوریدا در سال 2016 آن اولین سری برنده از سال 1993. آنها یک سری پیروزی پس از.

فلوریدا است که تیم های دیگر در این سری است که فکر می کند زمان آن رسیده است هر چند در نظر گرفته نشده است به پلی آف پس از از دست دادن به جزایر در سال 2016. الکساندر Barkov دیگر پرواز تحت هر رادار. جاناتان Huberdeau می توانید به تسلط بر یک شیفت. برایان بویل است حذفی شن. اگر او را در G سرگئی Bobrovsky می توانید سرقت سری.

واقع سرگرم کننده: جوئل Quenneville و Trotz هر دو به عنوان دستیار مربیان برای تیم کانادا در سال 2016 جام جهانی هاکی است.

انتخاب: نشینان در پنج.

  • تورنتو (36-25-9) در مقابل کلمبوس (33-22-15)

برگها همه چیز در مورد امتیاز دهی: Auston ماتیوز 10 حرفه حذفی اهداف (20 بازی) سوم-بیشتر در میان برگها قبل از سن 23, پشت, Ted Kennedy (20 در 38 بازی) و وندل کلارک (11 در 23 بازی). میچ Marner منجر برگها با 17 پست-فصل امتیاز در 20 بازی پس از 2017. ویلیام Nylander رتبه به حال 31 گل در 2019-20 (68 بازی) افزایش 24 از 2018-19.

سرگرم کننده واقعیت: Frederik اندرسن است 8-11 به عنوان یک برگ در 20 استنلی جام حذفی ظاهر.

آبی کت جاروب رئیس جمهور جایزه برنده رعد و برق در دور اول در سال گذشته است. نوزده از 24 بازیکن که در لباس پوشیدن و حداقل یک بازی با کلمبوس طول 2019 برگشتی باقی می ماند و با این تیم است. مخفی اتکینسون 18 حرفه حذفی 27 امتیاز در بازی, بازی با تیمی سابق Artemi Panarin برای ترین در تاریخ حق رای دادن. اتکینسون بون Jenner, Brandon Dubinsky و دیوید Savard به نظر می رسد در تمام 27 پست-فصل بازی رقابت با کت آبی پس از 2014.

سرگرم کننده واقعیت: Sheldon را Keefe اول NHL مربی بود جان Tortorella.

انتخاب: Maple Leafs در چهار.

کنفرانس غرب

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • ادمونتون (37-25-9) مقابل شیکاگو (32-30-8)

Oilers همه چیز در مورد کانر McDavid و لئون Draisaitl شاید بهترین 1-2 پانچ در مرکز NHL. هر دو رانده و McDavid می تواند این تیم است. دفاع بود و گرد کردن به فرم. این goaltending یک موضوع است. از دست دادن در دور اول در حالی که هر کس دیگری را حمل بر در ساختمان شما خواهد بود بسیار Oilers-y چیزی که به انجام است.

سرگرم کننده واقعیت: Draisaitl (2019-20) و McDavid (2016-17 و 2017-18) ترکیب به برنده شدن در این هنر راس جایزه در سه تا از چهار فصل است.

این Blackhawks هستند که کمترین میزان از کم 24th, بهترین میان 24 در. اما از "فوق العاده هشت" آنها ممکن است یک تا, ترس, ترین, با, برنده جام در DNA از رهبران مانند جاناتان Toews پاتریک کین و دانکن کیت. وجود دارد به اندازه کافی جوانان با الکس DeBrincat و Dominik Kubalik به نگه دارید تا.

سرگرم کننده واقعیت: بازیکنان در شیکاگو فهرست باید ترکیب 20 جام استنلی حلقه; تنها پنگوئن (22) و بلوز (21) بیشتر در میان سرگیری تیم است.

انتخاب: Blackhawks در پنج.

  • نشویل (35-26-8) در مقابل آریزونا (33-29-8)

شکارچیان هستند در معرض خطر تبدیل شدن به سن خوزه کوسه چند ساله مدعی است که هرگز کاملا وجود دارد. آنها باید تمام بدن همه استعداد هیچ یک از استنلی فنجان. Filip Forsberg است نشویل تمام زمان رهبر در حذفی اهداف (23) و امتیاز (44) در حالی که Ryan Ellis صاحب ترین پست-فصل کمک می کند (25). Juuse Saros شروع خواهد شد یک بازی حذفی بیش از Pekka Rinne. چگونه 2020 است ؟

سرگرم کننده واقعیت: پنج زمان نشویل بازیکنان باید در همه 61 پس از فصل بازی رقابت حق رای دادن پس از 2015: Mattias Ekholm Ellis, Forsberg رومی, Josi و Rinne.

شغالها ، k.یک. تیم را بهم ریخته — یک فرصت مناسب و معقول در اینجا. تیلور سالن در حال پخش است فقط در دوم پلی آف از کار خود را, اما برای یک اوفا قرارداد. فیل Kessel تا به حال یک سال وحشتناک اما تمایل به افزایش به مناسبت در پست های نجومی (77 حذفی امتیاز در 87 بازی). الیور اکمن-لارسون و Niklas Hjalmarsson شکل هسته آبی خط. دارسی Kuemper ساخته شده جامد resumé در net.

سرگرم کننده واقعیت: شغالها در حال 4-2 تمام وقت در خنثی سایت بازی.

انتخاب: شغالها در پنج.

  • ونکوور (36-27-6) در مقابل مینه سوتا (35-27-7)

در برخی از راه کناکز هستند کنفرانس غرب نسخه Maple Leafs رهبری توسط جوانان است. این تیم نشده ساخته شده پس از فصل پس از 2015 بنابراین این خواهد بود که اولین بار در پلی آف برای الیاس Petterson, Quinn هیوز و براک Boeser. آنها در مواجهه با یک سنگین وزن تیم هم پس از عدم ارسال-فصل تجربه نخواهد بود که بزرگ است. تایلر Toffoli (10 امتیاز در 10 بازی) های فوری تجارت-مهلت لذت.

سرگرم کننده واقعیت: کناکز شده اند به جام استنلی نهایی سه بار.

وحشی ترساندن دقیقا هیچ کس به عنوان یک حذفی تیم داشتن نه برنده دور پس از 2014. آنها فروشندگان در مهلت. اما آنها حذفی تجربه با Mikko Koivu ژاک Parise رایان Suter و اریک Staal. شاید مکث کمک استخوان حیوانات.

سرگرم کننده واقعیت: Koivu یکی از شش بازیکن تاریخ NHL به لباس در حداقل 75 درصد از حق رای دادن تمام زمان بازی حذفی (حداقل: 50 بازی حذفی). Koivu بازی های برگزار شده است در 55.

انتخاب: Canucks در چهار.

  • کلگری (36-27-7) در مقابل وینیپگ (37-28-6)

شعله های آتش در یکی از دو عملکرد ضعیفی حذفی تیم ها در این سری است. کلگری موفق به کسب یک سری حذفی پس از آن را به بازی 7 از سال 2004 نهایی جام استنلی. آنها سرنگون سرعت در دور اول در سال گذشته است. آنها به رخ کشیدن یک صف قادر به برنده شدن در آن همه با متی Tkachuk در اینجا به هر کسی که می گوید در غیر این صورت.

سرگرم کننده واقعیت: Sean موناهان یکی از چهار شعله های آتش در تاریخ حق رای دادن به رکورد هفت متوالی 20-هدف فصل است.

جت به نظر می رسد هرگز به بهبود پس از از دست دادن به یک تیم توسعه در سال 2018 کنفرانس غرب final. Patrik Laine نشده به نظر می رسید به عنوان خطرناک است. اما هسته اصلی با علامت Scheifele کایل کانر Nikolaj اهلرز و Vezina-ارزش دروازه بان کانر Hellebuyck است که در آن نخست.

سرگرم کننده واقعیت: خبر خوب برای راجرز Sportsnet و "شب هاکی در کانادا" است که آنها تضمین شده یک دوم کانادا تیم بازی خواهد کرد در دور دوم.

انتخاب کنید: جت در پنج.

Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

که خود را بر میدارد برای جام استنلی دور 16?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب