WDFW: ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا و steelhead ماهیگیری بسته در رودخانه کلمبیا mainstem - Sat, 27 Jun 2020 PST

با آب و هوای آفتابی و بالا سازگار جریان رودخانه تقویت گرفتن اعداد در پایین رودخانه, رودخانه کلمبیا mainstem از

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

با آب و هوای آفتابی و بالا سازگار جریان رودخانه تقویت گرفتن اعداد در پایین رودخانه, رودخانه کلمبیا mainstem از Megler-Astoria بالادست پل به بزرگراه 395 پل در پاسکو خواهد به ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا ماهی قزل آلا و steelhead ماهیگیری زودتر از آنچه قبلا برنامه ریزی شده دولت شیلات مدیران اعلام کرد.

این شیلات بسته به ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا و steelhead نگهداری در ژوئن 25.

تعدادی از عوامل رفت و تصمیم به بستن شیلات از جمله نیاز به ماندن در مجاز گونه های در معرض خطر عمل (ESA) اثرات برای ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا بازگشت به رودخانه مار توسط راه سفر طولانی تا کلمبیا گفت: Ryan Lothrop کلمبیا, رودخانه شیلات مدیر با واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش است.

"ما تا به حال یک کشش خوب آب و تازگی است که برای ماهیگیران تفننی اما افزایش فشار بر روی این ماهی" Lothrop گفت. "ما باید اطلاعات بیشتر در مورد ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا اجرا حجم در هفته آینده, اما ما نیاز به اقدام در حال حاضر با توجه به بالا جلب به تاریخ. به طور غیر منتظره بالا sockeye جلب منجر به ما نزدیک ESA محدودیت بسیار سریع تر از انتظار می رود."

هر دو ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا و steelhead شیلات در حال بسته شدن برای محدود کردن هر گونه مار رودخانه ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا اثرات از اتفاق می افتد.

همه ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا و steelhead ماهیگیری بسته است از Megler-Astoria پل به بزرگراه 395 پل در پاسکو, آغاز پنج شنبه.

واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش آژانس دولتی است که وظیفه آن حفاظت و تداوم ماهی حیات وحش و اکوسیستم در حالی که ارائه پایدار شکار و دیگر فرصت تفریح.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن