کولر آبی: نگاهی کوچک عمدی مراحل پیدا کردن شیار خود را دوباره - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

معمول است و به نوعی تبدیل به یک خنده دار ایده در این نقطه, اما برای بسیاری از مردم شده نشان داده است که چقدر آ

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

معمول است و به نوعی تبدیل به یک خنده دار ایده در این نقطه, اما برای بسیاری از مردم شده نشان داده است که چقدر آنها را بر روی آن بستگی دارد.

بسیاری از مردم تجربه کرده اند عوارض جانبی از مجموع اختلال در روال. در ابتدا آن را احساس کمی شبیه فلج کننده استرس و اضطراب و در طول زمان شاید آن را آغشته به کمی (یا خیلی) و افسردگی و عدم بهره وری و انگیزه از دست دادن تمرکز – با این نسخهها کار. آن را به احتمال زیاد حتی دور برگشت به دوست داشتنی که اضطراب و استرس یک بار زن و شوهر در میان است.

خبر خوب این است که شما تنها نیستید اگر شما در حال تجربه چیزی شبیه و دوم آن است که ممکن است به گزاف گویی. بسیاری از مردم ابراز کرده اند واقعی ترس از تنظیم به بازگشت به زندگی عادی پس از این. با چنین یک استراحت از حالت عادی است که کاملا طبیعی است.

بنابراین اگر شما نیاز به کمک گرفتن در مسیر و یا حتی فقط برداشتن گام های کوچک خود را آماده برای نهایی پایان قرنطینه در اینجا چند راهنمایی و ایده هایی که ممکن است مفید باشد.

اول از همه آن بیش از حد نیست. شما ممکن است وسوسه به نیروی کامل به بازگرداندن بهره وری است که شما ممکن است تبدیل شدن به سازنده تر از شما تا کنون قبل از همه این است. که یک دستور برای گرفتن گیر کرده در یک yo-yo چرخه بودن عملکرد بالا به کل بی حالی به اینکه واقعا عملکرد بالا دوباره. سهولت به آن را به طوری که انگیزه شما را پیدا خواهد کرد طول عمر و پایدار خواهد بود برای زمانی که شما را مجبور به انتقال به یک کار عادی زندگی است.

با احتیاط از مقابله با استرس از طریق لذت رفتارهای جستجوی. گرفتن یک راش دوپامین از تماشای تلویزیون و خوردن داروهای binging رسانه های اجتماعی پنهان کردن خود را در حال حاضر کامل پتو فورت ، هیچ چیز به احساس گناه در مورد, اما زمانی که آن را تبدیل به راه اصلی خود را برای مقابله با احساسات منفی آن شروع خواهد شد به مضر بیشتر از مفید.

به جای مقابله با اضطراب یا استرس, این رفتارها بیشتر به بی حس آنها. دوباره ضرب و شتم نیست خودتان را در مورد آن, اما سعی کنید برای انتقال به فعال تر و کمتر رفتارهای اجتنابی. مقابله با برخی از کارهای کوچک شما بوده ام به هراس و احساس اعتماد به نفس خود را بازگشت. و یا پیدا کردن یک راه برای استراحت است که ترویج یک ذهن روشن و آرام به جای distractingly کامل یک.

Relearn چگونه به تلنگر سوئیچ. ما روز مورد استفاده شامل بسیاری از انتقالی رفتار و وظایف. ما استفاده می شود به رفت و آمد با لباس سیاست به پایبندی به یک صبحانه سریع, تبریک, همکاران, و تن دیگر از کوچک صف و عادات ذهنی که ما آماده شده برای روز به آغاز خواهد شد. پیدا کردن چیزی است که شما کمک می کند که روان گذار.

می توان آن را ساده مانند دوش گرفتن بلافاصله به جای بعد از انجام برخی از سریع قلبی نه چک کردن رسانه های اجتماعی تا پس از شما تا به حال صبحانه و قهوه. پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار برای شما. آنچه باعث می شود شما احساس انرژی و آماده را در یک روز ؟ آن را ندارد به یک مجازات ممکن است شامل یک کمی از کار. به جای trumping تا چقدر سخت آن را در ذهن خود یک عمل کوچک برای شروع منتظر لحظه ای است که کمک می کند تا شما متوجه شما ممکن است آماده برای امروز از شما فکر می کنید.

قطار مغز

آزمون دانش خود را با سوال چیزهای بی اهمیت

چه درصدی از خانه های با استفاده از یک طناب رخت برای لباس های شسته شده?

پنجشنبه پاسخ: Adventureland

Infinite آموزش

Infinite است که با داشتن آن لحظه با تشکر از قرنطینه. این مخلوط عجیب و غریب از عناصر مانند خستگی پیوند خانواده و اوقات فراغت فوق العاده برای بسیاری از اتحاد مستحکم اینترنتی جدید مد زودگذر خود را به عنوان محصول جانبی.

اما Infinite است و نه فقط خانواده dance پروژه برای بعد از ظهر. بسیاری هم بزنید دیوانه مردمی را به اشتراک گذاشته سرگرمی خود را و صفحه اصلی پروژه ها به عنوان به خوبی.

یکی از آن های اخیر فیلم ها ویروسی است که موجب جدید لباس های شسته شده وسواس برای بسیاری از آنچه تلقی شده است به عنوان "لباس سلب شده است." وجود دارد فقط چیزی در مورد یک بیماری همه گیر می شود که مردم revved در مورد تمیز کردن عمیق.

لباس های شسته شده سلب است که به سادگی یک فرایند تمیز کردن بسیار موثر است به اندازه کافی است که آن را رفته ویروسی مارک به عنوان جمعی اینترنت مورد علاقه دسته - عجیب رضایت بخش ویدئوها. لباس های شسته شده انتخاب – کسانی که حوله های قدیمی است که همه ما می دانیم که ما باید. حدس بزنید چه, ما حق داشتند در تمام طول. آنها در واقع مسکن بیشتر خاک و دوده از هر کسی که می خواهم به اعتراف.

این فرایند ساده است – خیس خود را در انتخاب لباس های شسته شده در یک وان حمام پر از 1/4 فنجان بوراکس 1/4 فنجان بازو و چکش و "حرکت شبیه چمچه زنی از جزر و مد" را به عنوان تصویری دستور. The Infinite نشان می دهد قهوه ای (پس از آن قهوه ای مات است) آب پس از خروج از حوله به خیس کردن به مدت پنج دقیقه.

The Infinite کاربر درآمد حاصل از شستن به صورت عادی در حال استراحت آسان که کثافت آن حوله های انجام شده برای سال شده است به طور کامل نابود.

لباس های شسته شده, رقص برهنه کردن روش می تواند استفاده شود برای سایر منسوجات اما با احتیاط بیشتر در مورد آیتم های ظریف مانند بسیاری از لباس است. ضخیم تر و سنگین تر از وظیفه پارچه مانند روپوش ملافه و پتو می تواند به نفع از این فرایند به عنوان آنها دقیقا همان نوع از مواد متراکم هستند که در معرض ابتلا به ساخت تا نه فقط از دوده اما از مواد شوینده و نرم کننده پارچه به عنوان به خوبی.

برای دیدن این ویدئو در عمل پیدا کردن کاربر @mrslaurenelms در Infinite و یا بازدید tiktok.com/@mrslaurenelms. https://www.tiktok.com/@mrslaurenelms/video/6819379227184336134?lang=en

تمیز کردن

در این زمان شما احتمالا فراموش شده در مورد تمام لباس های شما خود را یک بار ضروری برای زندگی ما در جهان خارج در حال حاضر از چپ به جمع آوری گرد و غبار. چه زمان زیادی را برای دریافت reacquainted با آنچه شما خود را و تمیز کردن اقلام غیر ضروری.

شروع به در آوردن تمام لباس های خود را از تاریکی و به باز. دیدن مقیاس خود را به لباس کوه کمک خواهد کرد که شما ذهنی و عاطفی آمادگی برای خلاص شدن از برخی از چیزهایی که.

این یک فرصت برای به دست آوردن واقعی با خودتان در مورد آنچه شما در واقع می خواهم. برخی از بازی لباس تا بازی. عدم فشار اجتماعی به پوشیدن لباس های عادی ممکن است اعتماد به نفس مورد نیاز شما در تمام طول به سنگ تیز کردن در در سبک منحصر به فرد خود. فقط نمی تواند بیش از حد ترس از nonleisure لباس. شما به احتمال زیاد دریافت استفاده می شود به بدبختی نصب دوباره لباس.

سازماندهی مجدد به عنوان شما را به دور خود تازه کاهش می یابد, لباس کوه – شاید حتی فقط یک تپه در حال حاضر. این کمک خواهد کرد که شما به یاد داشته باشید آنچه که شما به عنوان به خوبی به عنوان آن را کمتر دلهره آور برای زمانی که جامعه انتظار دارد که هر کس به لباس پوشیدن دوباره.

در نهایت خود را از شر رد مسئولانه است. بسیاری از موسسه خیریه و اهدای نقاط هنوز هم بسته شده, بنابراین شما ممکن است نیاز به اختصاص فضای ذخیره سازی به علت تا زمانی که شما می توانید با رها کردن لباس های خود را برای خوب و یا شاید برخی از مردم در ذهن کسانی که قدردانی خود را دست من فراز و ترتیب بدون تماس تحویل با آنها.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب