کولر آبی: کشف شادی کباب - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

کباب پز تبدیل شده است به یک جزء اصلی غذاهای در ایالات متحده, اما ریشه های آن از ریشه بسیاری از نقاط. کلمه انگل

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

کباب پز تبدیل شده است به یک جزء اصلی غذاهای در ایالات متحده, اما ریشه های آن از ریشه بسیاری از نقاط.

کلمه انگلیسی "کباب" می آید از کلمه اسپانیایی "barbacoa" و بسیاری etymologists معتقدند که کلمه اسپانیایی مشتق شده از واژه "barabicu اظهار داشت:" هر دو در زبان Timucua مردم از فلوریدا و Arawak مردم کارائیب است.

قبل از کباب شد با عشق به تصویب رسید به عنوان یک سبک پخت و پز و اجتماعی صورت کلاسیک آمریکا, آن را تحریف با مراجعه به اروپایی ها به دلیل بومی ریشه. متعدد اروپایی حساب از 1600s مستند کباب به عنوان یک عمل برابر با "توحش" و آدم خواری, اگر چه این توصیفاتی امروز در نظر گرفته شده کاملا بی اساس است.

کباب در ایالات متحده کشت شده بیشتر از طریق Louisiana Creole و کاخون فرهنگ که در آن اعیاد به نام boucheries جشن گرفتن از خوک. این جشن گردهمایی های اجتماعی گذاشته پایه و اساس سنتی جنوب کباب فرهنگ است.

هر منطقه در جنوب ادعا می گذارد و آن را به انواع کباب به خصوص وقتی که می آید به سس. از خردل بر اساس به سرکه بر اساس به سنگین یا سبک گوجه فرنگی-بر اساس ارقام بی پایان هستند.

ضخیم و دارای مزه تند سس که غالب جریان اصلی مفهوم سس باربیکیو است کانزاس سیتی و در این سبک به تنهایی به تنوع بی پایان. با بسیاری از دستور العمل های شما می خواهید پیدا کنید امروز با استفاده از سس گوجه فرنگی به عنوان پایه اولیه. گوجه فرنگی به عنوان پایه اصلی برای این سبک اما سس گوجه فرنگی محبوب شد که هاینز بطری آن است.

در پخت و پز و سس گوجه فرنگی در اصل ساخته شده از گوجه فرنگی در همه. گیاهان گوجه فرنگی آورده بودند از آمریکای جنوبی به انگلستان در 1500s اما در آن زمان آنها تصور می شود سمی است. پیش به سس گوجه فرنگی بود تخمیر خمیر ماهی نشات گرفته از جنوب چین و مستند به عنوان اوایل به عنوان 300 قبل از میلاد به عنوان "ge-thcup" یا "keo-cheup." انگلیسی, معامله گران را برداشت و مزه این شور نمک و فلفل حدود اوایل دهه 1700 در نظر گرفتن بازگشت به اروپا و تغییر آن در طول زمان است.

سس گوجه فرنگی ساخته شد و تقریبا هیچ چیز به جز گوجه فرنگی تا حدود سال 1812 زمانی که جیمز Mease عرضه گوجه فرنگی بر اساس دستور العمل در فیلادلفیا. چون از میوه آن پایه این دستور غذا جدید بد رفت به سرعت که برابر اصل نقطه با استفاده از تخمیر سس در وهله اول اما این زمانی است که هاینز swooped با یک نوآوری جدید در سال 1876 – علاوه بر این از سرکه. این دستور غذا جدید ایجاد دراز مدت و در حال حاضر در همه جا ادويه.

مواد لازم برای سس گوجه فرنگی – گوجه فرنگی و سرکه و شکر و ادویه جات ترشی جات – اساسا همان اساسی تشکیل دهنده برای کانزاس سیتی, سبک, سس, sans چند ادویه جات ترشی جات و سس بنابراین آن را حس می کند آن را به سرعت به تصویب رسید به عنوان رفتن به پایه.

با سس گوجه فرنگی به راحتی در دسترس در فروشگاه های مواد غذایی, قفسه, آن را در واقع فوق العاده ساده برای ایجاد خود را سس باربیکیو با فقط چند اضافات و فرآیندهای. اگر شما به دنبال برای خود کباب بازی در این سال از آن زمان را در آغوش, سفارشی, در خانه, سس باربیکیو و اضافه کردن نام خود را به کتاب های تاریخ از بی حد و حصر ادعا می کند به بهترین نسخه.

در اینجا اساسی دستور برای شروع:

2 فنجان سس گوجه فرنگی

½ فنجان شراب قرمز خشک یا آب

¼ فنجان شراب یا سرکه برنج

1 قاشق غذا خوری سس ووسترشر

1 قاشق غذا خوری پودر فلفل قرمز

1 قاشق غذا خوری پیاز خرد کرده

1 حبه سیر خرد یا له شده

نمک و فلفل را به طعم و مزه

بسته به اینکه چگونه شیرین (سلام شربت ذرت با فروکتوز بالا) خود را در سس گوجه فرنگی است که در صورت تمایل به اضافه کردن شکر قهوه ای اگر دوست دارید سس در سمت شیرین.

ترکیب تمام مواد تشکیل دهنده خود را به جز نمک و فلفل را در یک ماهی تابه. طبخ و ماهوت پاک کن زدن گاهی اوقات برای حدود 10 دقیقه. طعم و اضافه کردن نمک و فلفل را به میل خود. به فروشگاه اجازه دهید سرد و خنک تا یک هفته.

این جایی است که سرگرم کننده آغاز می شود – سفارشی تغییرات. در صورت تمایل به انجام کار خود را آزمایش, اما در اینجا چند ایده برای پخت و پز بود.

برای برخی از ومزه حرارت گوشت چرخ کرده یک یا دو کنسرو فلفل chipotle و اضافه کردن آنها را به گلدان با برخی از سس adobo از می توانید.

برای mustardy تنوع کاهش سرکه 2 قاشق غذاخوری اضافه کنید و ¼ فنجان دیژون.

ترب کوهی عاشقان می توانید به اضافه کردن یک ¼ فنجان رنده شده تازه ترب کوهی و یا در حدود 2 قاشق غذاخوری آماده ترب کوهی. برای طعم خفیف تر آن اضافه کنید در همان زمان به عنوان مواد تشکیل دهنده دیگر و یا به صورت برجسته تر و طعم اضافه کنید و آن را درست در پایان پخت و پز.

برای کسانی که عشق همه چیز بوربن جایگزین شراب با بوربن و لذت بردن از بیشتر وودی عطر و طعم.

اگر آبجو است و بیشتر سبک خود را با استفاده از یک آبجو تیره مانند پورتر یا تنومند به عنوان یک جایگزین برای شراب.

برای برخی از Americana در بالا از آن, Americana, جایگزین شراب با نوشابه. این باعث می شود سس اضافی شیرین, بنابراین اگر به آن نیاز دارد تعادل شما می توانید اضافه کردن سس داغ برای برخی بیشتر و پا زدن.

اگر شما در حال رفتن برای یک سبک آسیایی, کباب جایگزین سس گوجه فرنگی با hoisin سس به طور خاص استفاده از سرکه برنج و جایگزین Worcestershire با سس سویا. شما همچنین می توانید اضافه کردن برخی از تازه رنده شده یا خرد شده, زنجبیل, اگر شما می خواهم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن