کولر آبی: صفحه اصلی ماجراهای پر کردن در برای تابستان اردوگاه های برنامه - Wed, 24 Jun 2020 PST

اردوگاه ها و برنامه های جوانان نخواهد بود در نوسان کامل در این تابستان پس در اینجا چند ایده برای ایجاد دوباره

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

اردوگاه ها و برنامه های جوانان نخواهد بود در نوسان کامل در این تابستان پس در اینجا چند ایده برای ایجاد دوباره اردوگاه تابستانی در خانه.

طبیعت شکار: بازدید از یک پارک یا کشف راست را در حیاط خود را. را در یک شیشه با سوراخ جلو درب به جمع آوری نمونه های شبیه به باگ ها و گیاهان از حیاط خود را و یا یک نوت بوک به doodles مشاهدات و سوابق طبیعت مشاهدات زمانی که شما در خارج و در مورد. وجود دارد مقدار زیادی از مشاهده سوال بپرسید. چه نوع از گیاهان و حیوانات را می بینید ؟ چه نوع از رنگ شما متوجه شدید ؟ چه آب و هوا مانند و چگونه است که تاثیر طبیعت در اطراف شما ؟

بستنی های اجتماعی: اردوگاه اغلب با شروع فعالیت های جامعه برای شکستن یخ و پیدا کردن دوستان جدید است و هیچ چیز بهتر از دوستان بیش از بستنی. باید بستنی را در خانه برای شروع خانواده خود فعالیت های تابستانی و آن را به ویژه با گرفتن سرگرم کننده پر کردن و یا حتی ساخت آن را به خودتان را از ابتدا.

کراوات رنگ تی شرت: گرفتن رنگ و تی شرت از فروشگاه صنایع دستی محلی و یا حتی خرید کامل کراوات رنگ کیت آنلاین. در اینجا یک نرم افزار - نکته – این است یک راه عالی برای repurpose رنگ پیراهن سفید به جای خرید نام تجاری جدید. مطمئن شوید برای انجام این فعالیت در خارج و لباس بازی لباس است که می توانید کثیف به عنوان شما به طور تصادفی ممکن است کراوات رنگ فقط بیشتر از تی شرت. فراموش نکنید که این باندهای لاستیکی.

آب بازی های المپیک: اردوگاه است که همیشه پر از مسابقات دوستانه که معمولا مربوط به آب به دلیل آن طراوت و یک دسته از سرگرم کننده است. ایجاد ایستگاه های مختلف در یک پارک و یا در یک حیاط خلوت و از چالش برای به چالش کشیدن. نگه داشتن نمره و زمان اگر بچه های خود را علاقه داشتن به یک بیت از رقابت. سعی کنید با ایجاد بازی مانند بارانی برزخ اسفنجی هاکی, آب, بالون بازی ها, دوره های مانع استخر, رشته فرنگی, DIY لغزش و اسلاید و یا هر چیز دیگری شما می توانید تصور کنید.

ظروف سرباز یا مسافر-رایگان صنایع دستی: همه صنایع باید به ترک یک گردباد از تخریب در خانه خود را. سعی کنید برخی از صنایع دستی است که می تواند انجام شود در داخل اگر بچه های خود را در حال حاضر به حال یک دسته از خورشید و یا احساس رایگان به آنها را انجام دهد خارج از اگر آنها نفرت به بخش خارج از منزل. ایجاد دوستی دستبند با استفاده از نخ و دانه. شما می توانید پیدا کردن الگوهای آنلاین و یا در فروشگاه صنایع دستی. ساده بافته شده potholders با استفاده از کیت که شامل یک دستگاه بافندگی پنبه حلقه, قلاب و دستورالعمل. سعی کنید دست خود را در اریگامی با کاغذ و راهنمای طرح های مختلف.

تبلتب بازی ها: همه بازی ها نیاز به صفحه نمایش. لذت بردن از بازی های هیئت مدیره با خانواده و یا سرمایه گذاری در برخی دیگر میز, بازی تنیس روی میز یا روی میز. یک تخته دارت نیز یک گزینه عالی – شما حتی می توانید پیدا کردن دارت مغناطیسی اگر شما نگران در مورد ایمنی برای کودکان. شما می توانید پیدا کردن نسخه های میزهای بیلیارد و هوا هاکی معمولا در نسخه مینیاتوری که کمی بیشتر مقرون به صرفه و قابل حمل است.

مسلمان: سند ماجراهای تابستان و حیله گر با حفظ خاطرات خود را در یک دفترچه یادداشت. کودکان و نوجوانان می توانید با استفاده از رسانه های مخلوط و عرضه صنایع دستی به ایجاد صفحات و نوشتن و نوشتن شرح تصاویر و یا نوشته های خود را در مورد فعالیت های تابستان. مطمئن شوید که مقدار زیادی از عکس چاپ شده است. استفاده از یک iInstax دوربین برای چاپ فوری یک دوربین یکبار مصرف برای یک گزینه ارزان و یا چاپ عکس های دیجیتال در یک فروشگاه محلی.

قطار مغز

آزمون دانش خود را با سوال چیزهای بی اهمیت

چگونه بسیاری از ميدانی در یک جت-اغراق-10 انس ،

روز سه شنبه پاسخ: 182 میلیون

صنوبر تا خود را s'mores

S'mores یک تابستان کلاسیک اما اگر شما احساس می کنید مانند مخلوط کردن آن را در اینجا برخی از تغییرات خوشمزه شما می توانید سعی کنید از این فصل است.

آجیلی دوستان: Graham cracker, کره بادام زمینی, کاپ و باد صبا.

شور کارامل: Graham cracker, شیر, شکلات, کارامل, مربع, نم نمک دریا و باد صبا.

مکزیکی, شکلات داغ: Graham cracker, شیر, شکلات باد صبا و پاشیدن دارچین جوز و فلفل (اگر شما مانند یک ضربه تند).

ساموآ: Graham cracker, شیر, شکلات, کارامل, مربع, آبپاش نارگیل تست و باد صبا.

ملخ: شکلات graham cracker یک نعناع patty و باد صبا.

کوکی ها و کرم: Graham cracker (شکلات و یا به طور منظم) کوکی ها و کرم شکلات یا شکلات سفید پاشیده با شکلات ویفر, کوکی دوغ و باد صبا.

شیرین و شور: ریتز ترقه شیر و شکلات باد صبا.

توت فرنگی و کرم – Graham cracker, شیر, شکلات, توت فرنگی قطعه قطعه و باد صبا.

شکلات فندق: Graham cracker, شکلات فندق گسترش یک نم خرد شده فندق و باد صبا.

موز و کره بادام زمینی: Graham cracker, شیر, شکلات, موز, برش های بادام و باد صبا.

گل خطمی هیولا: برنج ترد قطعه قطعه در نیمه دو نازک تر تکه های شکلات و بیشتر باد صبا اگر شما می خواهم.

شکلات تیره انحطاط: Graham cracker شکلات تیره یک نم خرد شده یا بادام خرد شده اختیاری نم نمک و باد صبا.

شکلات تحت پوشش گیلاس: Graham cracker, شکلات, عرق البالو گیلاس (نصف برای سهولت) و باد صبا.

Oreo عاشقان: Oreos جایگزین graham cracker (یا کل و یا جدا از هم گرفته شده) و باد صبا.

Blackberry پینه دوز: ویفر, کوکی, شاه توت مربا و ميدانی.

کوکی عاشقان: شکلات کوکی تراشه شکلات فندق گسترش یا شیر شکلات باد صبا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن