Walz اینچ به جلو در بازگشایی بیشتر ژوئن 1, ترک بسیاری از ناراضی

مینه سوتا را ظهور از خاموش کردن در میان بیماری همه گیر کوروناویروس رشد شاخص رو به جلو چهارشنبه به رژیم صهیونیس

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

مینه سوتا را ظهور از خاموش کردن در میان بیماری همه گیر کوروناویروس رشد شاخص رو به جلو چهارشنبه به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام کرد محدود دهانه تعدادی از بخش های جامعه و اقتصاد, اما نه تا ژوئن 1.

با یاس در شکوفه و آخر هفته روز یادبود نزدیک تاخیر تا ژوئن 1 همراه با باقی مانده محدودیت چپ unlifted شد ملاقات با ناخرسندی و سردرگمی و شکایت از کسانی که تحت تاثیر از جمله کسب و کار انجمن ها و گروه های مذهبی — حتی رسم نذر نافرمانی از اسقف اعظم کلیسای سنت پل و مینیاپولیس.

Walz و دولت کمیسیون بهداشت و درمان در دفاع ولرم مراحل به عنوان موجه تحت اصل که نزدیک مردم دیگر مدت زمان تماس خود را و کمتر قابل پیش بینی وضعیت پس از آن خطرناک تر است.

او اذعان کرد: "این خیلی دیوانه کننده, من می دانم."

اطلاعیه سهولت یا نکته نیست — گسترده ای از فعالیت های یک جامعه است که هر دو مشتاق به شروع فصل تابستان و اضطراب در میان شیوع است که همچنان به رشد. ناهارخوری, نوشیدن, اردو زدن, پرستش, ورزش, بازی, منشور ماهیگیری و البته یک ظاهر طراحی شده مو در میان مناطق آسیب دیده.

در اینجا چیزی است که Walz چهارشنبه اعلام کرد به عنوان بخشی از آنچه که او در صورتحساب یا لیست به عنوان فاز دوم دولت "ایمن ماندن" بازگشایی طرح — و آنچه باقی می ماند.

(جزئیات بیشتر را می توان با رفتن به MN.gov/COVID19 و کلیک کردن بر روی ایمن ماندن طرح در پایین. دقیق تفکیک بخش های بسیاری را می توان در یافت MN.gov/DEED/guidance.

رستوران ها و کافه ها

رستوران ها و کافه ها می تواند بازگشایی ژوئن 1 — اما تنها به فضای باز ناهار خوری در 50 درصد ظرفیت است.

بیشتر محدودیت ها: رزرو مورد نیاز; ماسک اجباری برای کارکنان, به شدت تشویق برای کاربران و در مورد گروه های بزرگتر از 4 (6 برای یک خانواده) و 6 پا از فاصله بین احزاب است.

خارج از منزل-تنها محدودیت نقش برآب امید برای صاحبان رستوران که بخواهند صفحاتی دوباره مرتب داخلی امیدوار داخلی سرویس. همچنین بلافاصله مطرح انبوهی از سوالات نظارتی است که مقامات دولتی اساسا punted به دولت های محلی به عنوان بخش اشتغال و توسعه اقتصادی کمیسر استیو گرو خواسته مقامات شهرداری به "دریافت خلاق است."

مهمان نوازی مینه سوتا دولت بزرگترین گروه تجارت برای صنعت رستوران به نام اخبار "تعجب آور و ناامید کننده است." در بیانیه این گروه گفت: "در حالی که آن را خوب است برای کسانی که در رستوران هستند که قادر به ارائه صندلی در فضای باز آن را ترک خواهد کرد بسیاری از پشت در اطراف ما دولت که نمی تواند میزبان مراجعان در پاسیو در فضای باز تنظیم ... یکی دیگر از فاجعه شکست برای آنها است."

آرایشگاه و سالن

آرایشگران و آرایشگران اجازه خواهد داشت به سر موهایشان (داخل خانه) ژوئن 1. تو سرو ناخن سالن ها و دیگر خدمات شخصی کسب و کار همچنین قادر خواهد بود برای بازگشایی اما انتظار نداریم که یک نازپرورده تجربه.

محدودیت ها: تنها با وقت قبلی 25 درصد ظرفیت ماسک اجباری برای هر دو به مشتریان و کارگران و در برخی موارد کارگران خواهد بود گفت: برای استفاده از محافظ صورت محافظ.

کلیساها

هیچ چیز تغییر ژوئن 1 برای کلیساها و کنیسه ها و مساجد و خانه های دیگر از عبادت

این بدان معناست که هیچ گروه های بزرگتر از 10 — در داخل خانه یا خارج. و بود که به خوبی دریافت کرد.

چهارشنبه شب اسقف اعظم برنارد و برگرد. دکتر لوکاس Woodford, رئيس جمهور از مینه سوتا منطقه جنوب کلیسای لوتری–میسوری کلیسایی به طور مشترک اعلام کردند آنها شروع خواهد شد برگزاری خدمات در سرپیچی از Walz باشد.

کمپینگ

هر دو خصوصی و عمومی اردو — که شامل پارک های ایالتی camper کابین ملی جنگل ها و پارک های RV — می توانید بازگشایی ژوئن 1. تا آن زمان تنها پراکنده backcountry کمپینگ مجاز است.

محدودیت: وزارت منابع طبیعی است و یک دسته از قوانین است. آنها طیف وسیعی از محدود ترین campsites به اعضای یک خانواده تنها به بهترین شیوه مورد مشترک و امکانات حمام.

مهمان نوازی مینه سوتا گفت: پارک های RV امیدوار بودند زودتر از ژوئن 1. این گروه با اشاره به کوتاه طول تابستان فصل کمپینگ و گفت که "کابین بر روی چهار چرخ" به طور طبیعی ارائه به صورت امن اجتماعی فاصله.

ورزشی جوانان

به عنوان فصل برای لیگ کوچک بیس بال و سالانه ظرفی شبیه بشاخ یا قیف از ورزش اردوگاه ها و سفر های لیگ رویکردهای پدر و مادر دهندگان و بچه ها باقی می ماند و معلوم نیست در مورد چه آمده است.

از لحاظ فنی بدون هیچ تغییری اعلام شد شنبه که به نظر می رسد به ترک زیر محدودیت در محل: گروه تا 10 می توانید عمل — اگر آنها در حفظ و 6 فوت از هم جدا اما هیچ رقابتی بازی می توان به بازی. بسیاری از انجمن ها در حال برنامه ریزی برای شروع تمرین ژوئن 1.

اردوهای تابستانی

هیچ چیز جدید اعلام شد شنبه که برگ در محل زیر محدودیت در حال حاضر در محل:

سراسر کشور روز اردوگاه تلاش کرده اند با چگونگی ادامه. برخی اعلام کرده اند با تاخیر دهانه مانند اوایل ماه جولای در حالی که دیگران گفته اند که آنها در حال برنامه ریزی برای باز کردن زودتر اما هنوز هم در روند تهیه پیش نویس روش. مراکز مهد کودک باقی مانده اند باز در طول همه گیر و Walz اجازه داده است آنها را به پذیرش کودکان بزرگتر است.

منشور ماهیگیری

منشور قایق های ماهیگیری از جمله ماهی قزل آلا گشت و گذار در دریاچه سوپریور و انواع مختلف اردک ماهی "راه اندازی" در دریاچه Mille Lacs اجازه خواهد داشت به بازیگران با مشتریان ژوئن 1.

محدودیت: DNR دارای یک لیست از قوانین است. مهم ترین خواهد بود به احتمال زیاد نیاز به اجازه می دهد 6 فوت از جدایی بین خدمه و هر کسی که در همان خانواده است. معلوم نیست اگر چنین محدودیت امکان پذیر خواهد بود برای همه منشور عروق.

چه بعدی ؟

تحت Walz طرح — که او آزاد است به درخواست و یا تجدید نظر خود را تحت اورژانس قدرت — در این مرحله بعد از بازگشایی می تواند اجازه می دهد زیر است:

  • داخل سالن ناهار خوری
  • افزایش ظرفیت سالن و خرده فروشی
  • محدود بازگشایی سالن های ورزشی و تناسب اندام استودیو که بسته باقی می ماند
  • محدود-ظرفیت فضای کنسرت و سرگرمی
  • اجازه می دهد خانه عبادت به اجازه می دهد 20 نفر در داخل و تا 100 برای خدمات

اما Walz به هیچ جدول زمانی برای هر یک از این.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب