ایالات متحده آمریکا شبکه 'بزرگترین بازنده" است که عملا در حال حاضر ریخته گری - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

کمپین برای فصل آینده از ایالات متحده آمریکا شبکه "بزرگترین بازنده" می گوید: آیا شما آماده را به کنترل خود زندگ

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

کمپین برای فصل آینده از ایالات متحده آمریکا شبکه "بزرگترین بازنده" می گوید: آیا شما آماده را به کنترل خود زندگی و تبدیل خود را سلامت برای آینده ؟ بخشی از یک زندگی-تغییر سریال با مربیان و مربیان و رقابت برای برنده اصلی جایزه نقدی.

همچنین نیاز به در "بزرگترین بازنده": شما باید یک فرد است که به دنبال ریختن بیش از 100 پوند است. "بزرگترین بازنده" است که یکی از محبوب ترین و طولانی ترین در حال اجرا reality-TV مسابقات در تلویزیون تاریخچه و فرار برای سال در, NBC قبل از اصلاحی برای ایالات متحده آمریکا شبکه.

برنامه های کاربردی در دسترس هستند blcasting.tv.

باب هارپر سابق شخصی مربی و مربی در "بزرگترین بازنده" موفق دیرین میزبان Alison Sweeney در سال 2016. هارپر که به تازگی به نظر می رسد به عنوان یک مهمان مربی در فصل جاری از "rupaul's Drag Race" در VHI بود پیوست و در اخیر فصل 18 از "بزرگترین بازنده" توسط مربیان استیو کوک و اریکا, Lugo شروع on Jan. 28.

این فصل برنده شد جیم DiBattista یک فیلادلفیا مبتنی بر فوتبال جوانان مربی که از دست 144 پوند یا 37.4 درصد چربی بدن. کارولین رئا بود و برای اولین بار میزبان "بزرگترین بازنده" و قبلی مربیان شامل, Jillian Michaels, Dolvett درخت, آنا کورنیکوا, جنیفر Widerstrom, Jessie Pavelka کارا Castronuova و Brett Hoebel.

هیچ مهلت در حال حاضر به صورت آنلاین, ریخته گری, یک روزنامه نگار برای "بزرگترین بازنده" گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن