LZ Granderson: من برای اولین بار با قلم مو, سیاه, ستیزی در اوایل. این اشتباه بود و سپس. این اشتباه در حال حاضر

بسیار شبیه به ضد سیاه احساسات نیست همیشه آشکار با تهمت ضد یهودی نیست همیشه با روشن متحرک. این ظریف — کفن در ab

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

بسیار شبیه به ضد سیاه احساسات نیست همیشه آشکار با تهمت ضد یهودی نیست همیشه با روشن متحرک. این ظریف — کفن در absent-minded كليشه اي بلامنازع colloquialisms, ولرم رساند التهابی سخنان مانند آنهایی که به تازگی ساخته شده توسط DeSean Jackson و نیک کانن و یا حتی بدتر, بدون سرزنش در همه.

جکسون یک ستاره گیرنده گسترده با Philadelphia Eagles است عذرخواهی برای خود Instagram پست از یک ضد سامی نقل قول منسوب به آدولف هیتلر و توپ صادر کرده است دو عذر خواهی برای ضد سامی نظرات خود را در پادکست "کانن کلاس" طی مصاحبه ای با ریچارد گریفین (با نام مستعار استاد Griff که قبلا از "وزارت اطلاعات" برای گروه هیپ هاپ دشمن عمومی). برای توپ هر چند ViacomCBS قطع روابط با او ندامت کافی بود برای فردا که نگه داشتن او را به عنوان میزبان از آن ضربه رقابت های سری "نقاب خواننده."

هر دو جکسون و توپ را متعهد به آموزش خود را در مورد این موضوع یک حرکت است که باید در خدمت همه بهتر است اگر آنها انجام داده بود که قبل از تهمت و افترا کل یک گروه از مردم با مضر توطئه و اتهام. و البته یکی نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم اگر این نوظهور تمایل به یادگیری بیشتر است صادقانه و یا به سادگی خود حفظ. من واقعا امیدوارم که آن است که سابق. هیچ گروه دارای رنج می برند و هیچ کس بیش از حد قدیمی به رشد است.

اول من برس با یهودی ستیزی آغاز شده در صفحه اصلی. خانواده من نمی جمع آوری نازی یادگاری و یا هر چیز آشکار می خواهم که. در حال رشد یکی از چیزهای مورد علاقه من به انجام شد بازدید اعضای خانواده در شیکاگو است. من عاشق cookouts موسیقی و سفر به Maxwell Street بازار بسیاری از ساکنان "محبت" به عنوان "Jewtown." یک روز من از یک عضو خانواده به همین دلیل آن را به نام که به, و او گفت: آن بود که قبل از خرید هر چیزی که ما تا به حال به "یهودی قیمت پایین."

40 سال است که گفتگو با من گیر کرده. من نمی باید از این واژگان برای بیان و یا به طور کامل آن را درک و در آن زمان, اما من می دانستم که به اندازه کافی به احساس می کنید که چیزی وجود دارد و اساسا اشتباه با نام "Jewtown" و چگونه آن را در مورد صحبت کردیم. با وجود رشد بالا در تفکیک جنوب, من هرگز شنیده بستگان من صحبت بد از مردم سفید و من مطمئن هستم که هیچ کس احساس کردند که خط از تفکر — که مختصر كليشه اي — مضر بود.

اما از آن بود. هنوز هم است. و این کلمات که از یک فرد سیاه و سفید تغییر نمی کند که.

در آن زمان من به من تبدیل شده بود شیفته پیام وزیر لوئیس فرخ و آموزه های ملت از اسلام است. این بود که در ارتفاع Gen X Afrocentricity. من با پوشیدن گردنبند چرم با مدال به شکل آفریقا درگیر در روحیه گفتگو در مورد "داعش مقالات" — دکتر فرانسیس شاهی Welsing پرفروشترین 1992 کتاب در مورد روانپزشکی نژادپرستی — در حالی که X-Clan بازی در پس زمینه.

اول مارس/اعتراض من همیشه با حضور به عنوان یک فرد بالغ شد, میلیون مرد آوریل در سال 1995. یک دسته از ما از کالج سوار در دانشگاه ون به واشنگتن دی سی به شنیدن فرخ به اشتراک گذاری افکار خود را در آنچه مردان سیاه و سفید نیاز به انجام به بالا بردن جوامع ما. من از روی علاقه به یاد داشته باشید همه ما آواز به همراه "ain't No Stopping Us Now" توسط McFadden & وایتهد همانطور که ما با نزدیک شدن به شهرستان است.

آن را فوق العاده قدرتمند برای دیدن بسیاری از برادران جوان و قدیمی جمع آوری شده برای تنها هدف از ساخت یک تفاوت در بازگشت به خانه. چرا که از آن روز و وزیر فرخ من شروع به خواندن بیشتر; مشغول به کار برای کمک به جوانان محروم حتی راه می رفت خیابان با من کلیسا را مختل فروشندگان مواد مخدر در گوشه و دلسرد باند خشونت است.

من سعی کردم بهترین من برای نادیده گرفتن گاه به گاه ضد سامی خطبه که به من یادآوری روز به من گفته شد "یهودی قیمت پایین." در نهایت فرخ را دافعه کلمات مورد جامعه یهودی شد برای من بیش از حد به چشم پوشی است. من فقط باور نمی کنم شما نیاز به پاره گروه دیگری را به منظور بلند کردن گروه خود است. افشای دروغ و برچیدن ستم سیستم های من همه در اینجا — اما صحبت از سفید شیاطین ؟ Nah مرد که فقط ain't چگونه من ساخته شده است. و اگر یک رهبر محبوب شد برای اشاره به جامعه به عنوان سیاه, شیاطین, من مطمئن هستم که پاسخ خواهد بود بر این اساس تنظیم.

چیزی است که وجود دارد نگران کننده در مورد جامعه ما تمایل به توضیح یا توجیه ستیزی. این نفاق ساخته شده است به خصوص مشهود در این سن نژادی حساب. یک زمان است که در آن یک Drew Brees می تواند raked در سراسر زغال سنگ توسط همسالان خود برای mischaracterizing khezri اعتراض اما بسیاری از همان کسانی که همسالان اما چشم پوشی جکسون تفکر هیتلر یک منبع خوب برای نقل قول. بخشی از این است که با جهل.

همانطور که من قبلا گفتم خانواده من معنی نیست که هر گونه آسیب خود را با کلیشه های آنها فقط نمی دانید بهتر است. جکسون و به درجه کانن همچنین ابراز عدم شفافیت در مسائل خود را پس از آن عذر خواهی. ("من احساس شرمندگی از مردم ناآگاه و ساده و بی تکلف جای که این کلمات را از آمد" توپ توییتی چهارشنبه.) اما جهل مجرم را توضیح نمی دهد دور همه چیز را در مورد این قسمت اخیر. آن را توضیح نمی دهد چرا عذاب بر ضد سامی نظرات نسبتا خاموش هنگامی که در مقایسه با واکنش به نژادپرستان اظهارات. آن را توضیح نمی دهد که چرا برخی از مردم احساس می کنند که توهین به قوم یهود است که یک عنصر ضروری برای آزادی است.

من شخصا فکر نمی کنم مجبور کردن یک مرد بر روی زانو های خود را باعث می شود من بلندتر است.

در واقع به اعتقاد من این اثر مخالف به دلیل آن را بسیار تضعیف می اصل که مبارزه برای برابری ریشه در: به قضاوت محتوای شخصیت ما است. من امیدوارم که قبل از اینکه نفر بعدی توجه داشته باشید — سیاه و سفید و یا در غیر این صورت تصمیم می گیرد برای به اشتراک گذاشتن برخی از افکار در کل یک گروه از مردم آنها را به یاد داشته باشید که.

LZ Granderson است ورزش و فرهنگ نویس برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن