ایالات متحده آمریکا هاکی رئیس جمهور جیم اسمیت رو تحقیقات

کلرادو اسپرینگز ، —ایالات متحده آمریکا هاکی رئیس جمهور جیم اسمیت است که این موضوع از دو تحقیق و بررسی پیرامون

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

کلرادو اسپرینگز ، —ایالات متحده آمریکا هاکی رئیس جمهور جیم اسمیت است که این موضوع از دو تحقیق و بررسی پیرامون تصدی خود به عنوان رئیس جمهور تازه هاکی انجمن ایلینوی.

ایالات متحده آمریکا هاکی سخنگوی دیو فیشر کرد که این سازمان به استخدام یک محقق مستقل به نگاه به اسمیت معاملات کسب و کار با AHAI. فیشر همچنین گفت ایالات متحده در مرکز SafeSport در حال بررسی اتهامات که اسمیت آگاه بود از سوء رفتار جنسی با یک مربی و نمی اقدام علیه او در طول اسمیت تصدی با AHAI.

ورزشی اولین گزارش در دو تحقیق و بررسی.

فیشر گفت: آمریکا مرکز SafeSport است تحقیقات در مورد اتهامات که علیه توماس Adrahtas یک جوانان مربی تیم هاکی. ورزشی گزارش در ماه فوریه که چند بازیکن گفت: Adrahtas بود آزار آنها.

ایالات متحده مرکز SafeSport در بیانیه ای گفت که "مطابق با بهترین شیوه و قانون فدرال مرکز نمی بحث در مورد مسائل مربوط به حفاظت از یکپارچگی روند و حفظ حریم خصوصی از احزاب و هر شاهدان بالقوه."

اسمیت نمی تواند بلافاصله نظر رسیده است. او گفت: ورزشی از طریق یک سخنگوی اوایل این ماه که "در زمان من به عنوان رئیس جمهور AHAI وجود دارد هیچ تحلیلی سوء رفتار توسط تام Adrahtas."

در سال 1937 تاسیس ایالات متحده آمریکا هاکی است که یک سازمان با تمرکز بر حمایت و توسعه از مردمی هاکی برنامه های. اسمیت به اتفاق آرا به عنوان رئيس جمهور توسط سازمان و هیئت مدیره در سال 2015. او به اتفاق آرا انتخاب مجدد در سال 2018 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن