ما رهبران اروپایی وزن بازگشایی خطرات بدون واکسن

توسط ELANA SCHOR و مایکل KUNZELMANنیویورک (AP) — در تعطیلات آخر هفته هنگامی که بسیاری از بیماری همه گیر خسته م

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

توسط ELANA SCHOR و مایکل KUNZELMAN

نیویورک (AP) — در تعطیلات آخر هفته هنگامی که بسیاری از بیماری همه گیر خسته مردم پدید آمده از هفته مستند رهبران آمریکا و اروپا وزن خطرات و پاداش از بلند کردن اجسام COVID-19 محدودیت دانستن است که یک واکسن می تواند سال توسعه.

در جدا استارک هشدارهای دو عمده رهبران اروپایی با صراحت گفت که شهروندان خود را که جهان نیاز به انطباق با زندگی با کروناویروس و نمی توانید صبر کنید برای نجات یک واکسن.

"ما در حال مقابله با این خطر و ما باید آن را بپذیرید در غیر این صورت ما هرگز قادر به relaunch," نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته گفت: غذای فشار توسط رهبران منطقه ای اجازه می دهد تا رستوران ها و امکانات برای باز کردن دوشنبه هفته پیش رو زودتر جدول زمانی.

در آمریکا, تصاویری از شلوغ میله سواحل و boardwalks پیشنهاد برخی از نبود غذای هشدار به با خیال راحت لذت بردن از بازگشایی فضاهای در حالی که محدود کردن خطرات ناشی از گسترش عفونت است.

یک عضو از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در دولت بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر نمی دوم حدس دولت و مقامات محلی به آنها تصمیم می گیرید که آیا به اجازه رستوران ها و کسب و کارهای دیگر بازگشایی شده است. او گفت: مستند اقدامات نیز حمل "پیامدهای جدی سلامتی" از جمله خطر خودکشی تاخیر قلبی روش و قراضه سرطان.

"من فکر می کنم در هر فردی به عنوان مثال شما در حال رفتن به دیدن مردم انجام کارهایی است که غیر مسئولانه" آذر با سی ان ان گفت در روز یکشنبه. "این بخشی از آزادی ما در اینجا در امریکا است."

هشدارهای ایتالیا با کونته و نخست وزیر بوریس جانسون آمد که دولت ها در سراسر جهان و بسیاری از کشورهای ایالات متحده آمریکا تلاش می کند با راه اندازی مجدد اقتصاد blindsided با این بیماری همه گیر. با 36 میلیون تازگی بیکار در ایالات متحده به تنهایی فشارهای اقتصادی در حال ساختمان حتی به عنوان مقامات اذعان کرد که بازگشایی خطرات تنظیم کردن امواج جدید از عفونت و مرگ و میر.

'ما در حال مواجهه با یک خطر محاسبه شده در آگاهی ... که اپیدمیولوژیک منحنی می تواند به بالا," کونته افزود که ایتالیا می تواند "نمی توانیم" را به صبر کنید تا زمانی که یک واکسن توسعه داده شد. کارشناسان بهداشت می گویند جهان می تواند ماه اگر نه سال به دور از داشتن یک واکسن برای همه در دسترس وجود علمی عجله طلا در حال حاضر به ایجاد یک.

بریتانیا جانسون بود که در بیمارستان بستری ماه گذشته با یک کشمکش جدی COVID-19, این باورند یکشنبه که یک واکسن ممکن است توسعه یافته در همه, با وجود این تلاش جهانی برای تولید یک.

"من گفت: ما را به پرتاب همه چیز را ما می تواند در پیدا کردن یک واکسن" جانسون نوشت در پست روز یکشنبه روزنامه. "وجود دارد باقی می ماند یک راه بسیار طولانی برای رفتن و من باید فرانک که یک واکسن ممکن است به ثمر می آیند."

Coronavirus آلوده بیش از 4.6 میلیون نفر کشته و بیش از 312,000 در سراسر جهان با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز است که کارشناسان می گویند در زیر تعداد واقعی تلفات این بیماری همه گیر. ایالات متحده گزارش کرده است بیش از 88,000 مرده و اروپا دیده می شود حداقل 160,000 مرگ و میر.

در ایالات متحده بسیاری از ایالت ها باید برداشته اقامت در خانه-سفارشات و محدودیت های دیگر اجازه می دهد برخی از انواع کسب و کار برای بازگشایی شده است.

اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine یک جمهوری خواه گفته سی ان ان روز یکشنبه که او نگران بود برای دیدن تصاویری از یک نوار شلوغ در کلمبوس, اوهایو در روز اول که در فضای باز ناهار خوری موسسات اجازه داده شد به بازگشایی شده است.

"همه از این است که یک کار در حال پیشرفت است," او گفت:. "ما تصمیم به شروع به باز کردن اوهایو و حدود 90 درصد از اقتصاد ما این است که به عقب باز از آنجا که ما فکر آن را یک خطر بزرگ برای باز کردن. اما ما همچنین می دانیم که این یک خطر بزرگ در باز کردن."

خانه عبادت شروع به نگاه به آینده برای از سرگیری فرد خدمات با برخی از چشم دوخته اند که تغییر این ماه است. اما چالش های بازگشایی درب به فرد هستند تندتر متحده در حال انجام بهداشت عمومی محدودیت.

در Elgin, Ill., شمال غربی مقدس کلیسای باپتیست تا به حال به دنبال استقبال نمازگزاران در روز یکشنبه آماده برای اسکن افراد درجه حرارت و خرید تجهیزات حفاظتی. اما کلیسا به تعویق افتاد که پس از مقامات محلی پرسش های مطرح شده و در حال حاضر در مذاکرات در مورد پارامترهای برای برگزاری آینده خدمات.

کلیسا آماده سازی برای بازگشایی شد "بیش از آنچه آنها می خواهم تا به حال به انجام اگر آنها در انبار خانه یا لاو یا خارج شده گفت:" جرمی Dys یک مشاور در اول آزادی, موسسه حقوقی غیر انتفاعی به نمایندگی از شمال غربی مقدس باپتیست. "به نحوی مردم را از رفتن به کلیسا ناتوان هستند آن را insinuated از با خیال راحت جمع آوری."

دکتر تام فریدن سابق مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: "فاکس نیوز یکشنبه" که این ویروس می تواند به گسترش "انفجاری" اگر مستند محدودیت ها برداشته بیش از حد به سرعت.

"همین دلیل است که ما باید خیلی مراقب باشید" فریدن گفت. "ما همه خسته از انتظار در خانه. ما می خواهید برای دریافت. من می خواهم به عقب بر گردیم به ورزشگاه. ما می خواهم به عقب بر گردیم به زندگی ما است."

حرفه ای مسابقات فوتبال در آلمان از سر گرفته بیش از آخر هفته یک حرکت کاملا تماشا بقیه فوتبال جهان و همچنین لیگ اصلی بیس بال, NBA, NFL و NHL در آمریکا است که تمام صورت عمده تغییرات به عملیات خود در میان همه گیر.

آلمان برنده ستایش گسترده ای را به صورت گسترده آن را تست در میان همه گیر. نه همه طرفداران خوشحال بودند در مورد راه اندازی مجدد که در زمان جای خالی در استادیوم اما این بازی پخش شد به طور گسترده ای در سراسر جهان است.

بازیکنان هشدار داده بودند نه به تف, لرزش دست و یا در آغوش گرفتن یکدیگر برای جشن گرفتن اهداف است. تیم کارکنان و جایگزین عینک ماسک بر روی نیمکت و توپ و صندلی ضد عفونی شد.

"تمام جهان در حال تماشای آلمان به ببینید که چگونه ما آن را انجام دهد" بایرن مونیخ مربی Hansi تلنگر گفت. "این می تواند به عنوان یک مثال برای تمام لیگ ها."

چین هواپیمایی تنظیم کننده گزارش شده است که پروازهای بازگشته بود به 60 درصد از پیش از شیوع سطح بیش از 10 ، 000 در هر روز برای اولین بار پس از فوریه. 1. جدید مرگ و میر گزارش شده در یک ماه در جهان و دومین اقتصاد که در آن کروناویروس اولین بار شناسایی شده در اواخر سال گذشته. چین گزارش داد فقط پنج مورد جدید در روز یکشنبه در حالی که کره جنوبی با ثبت 13, بالا بردن امیدوار است که شیوع جدید مربوط به کاباره ها در سئول ممکن است پایانی حتی اگر 168 بيمار آلوده شده اند تا کنون.

___

Kunzelman گزارش از سیلور اسپرینگ مریلند. آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر جهان کمک کرده است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب