تحت تاثیر: سازندگان محتوا با استفاده از سیستم عامل های اجتماعی برای تغییر سیاست - Mon, 27 Jul 2020 PST

قوانین فعلی اطراف تبلیغات شاهدانه پیچیده هستند و قرار دادن جدی محدودیتی در بسیاری از کسب و کار قادر به استفاده

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

قوانین فعلی اطراف تبلیغات شاهدانه پیچیده هستند و قرار دادن جدی محدودیتی در بسیاری از کسب و کار قادر به استفاده از رسانه های سنتی مانند رادیو یا تلویزیون.

این باعث شده است که واشنگتن شاهدانه صنعت به دنبال راه حل های خلاق برای بدست آوردن کلمه را از جمله کانال های رسانه های اجتماعی و کار کردن با تاثیرگذاران – شخصیت ها و کارشناسان موضوع که نوسان بیش از مخاطبان است.

گاهی اوقات آنها پرداخت می شود به راه اندازی و یا ارتقاء برندها در تلاش برای اعتبار در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. گاهی اوقات آنها تولید خود را مستقل از مطالب و نظرات فقط به گسترش این کلمه در مورد تنظیمات خود را.

واشنگتن برخی از بسیار فعال اثرگذارندهها در جهان حشیش.

در نظر بسیاری یکی از پرکار به Bess Byers, شناخته شده به عنوان "CannaBess," ماری جوانا عکاس و بازاریابی دیجیتال حرفه ای است. کار او را می توان در یوتیوب, Instagram, Twitter, Facebook, WeedTube و Pinterest; لینک را می توان در یافت imcannabess.com.

"من حدس می زنم این نوع تعریف به نام influencer گفت:" بایرز. "این فقط من و انجام همه چیز را که من می خواهم به انجام اما گلدان سیگار کشیدن در حالی که من آن را انجام می دهند."

33-year-old بایرز در اصل بیشتر علاقه مند در سیاست از گلدان. او در حال برنامه ریزی برای حرکت از لس آنجلس به واشنگتن به او بیشتر فعالیت های سیاسی زمانی که یکی از دوستان ارائه شده او در شاهدانه صنعت در ایالت واشنگتن.

که در نهایت کار به یک موقعیت در رسانه های اجتماعی برای شاهدانه و از وجود او شروع به خود را در سیاتل مستقر در سازمان خلاق در 2018, بلز خلاق است.

در حالی که برخی از تاثیرگذاران ترویج محصولات و ایده های به شدت برای پول بایرز می گوید هدف او این است که به استفاده از پلت فرم خود را بیشتر به اطلاع رسانی و آموزش. در حالی که او می گوید او احترام مردم مانند لابی که کار برای تغییر در شاهدانه زمینه او احساس می کند که به طور کلی اثرگذارندهها می توانید ضربه بزرگتر است.

"گذشته از شاهدانه آموزش و پرورش, I love آموزش مردم در مورد مسائل مالی" او گفت:. "اگر شما سرگرم کردن مردم در حالی که سیگار, و شما می تواند مربوط به آنها و می توانید آنها را کمی قیچی از اطلاعات و آموزش آنها در این راه موثر تر است."

او می گوید که در این سال قانونی در جلسه او و دیگر شاهدانه اثرگذارندهها مانع از سه قوانین ماری جوانا از حرکت رو به جلو است که باید صدمه کوچک شاهدانه کسب و کار.

"از طریق رسانه های اجتماعی ما قادر به ایجاد علاقه در این. مردم نمی دانند و آنها (حامیان لایحه) در تلاش بودند تا فشار آنها را از طریق در یک هفته. مردم شروع به تماس با خود قانونگذاران و درخواست آنها را به تصویب. شما نمی نیاز به یک لابی زمانی که شما می توانید با استفاده از صفحه کلید خود را به تغییر همه چیز."

بایرز به طور بالقوه می تواند استفاده از صفحه کلید را تغییر دهید و از هر مکان اما می گوید او باقی می ماند در واشنگتن به چند دلیل.

"بخشی از دلیل من برای شروع این است که ما لازم نیست که یک دولت مالیات بر درآمد," او گفت: "اما من هم دوست دارم پیاده روی خارج از منزل, wakeboarding, از قله های کوه."

کار خود را با یک شبکه از افراد در دولت آزادیخواه جنبش نیز لنگر خود را. او امیدوار به گسترش در آن روزی.

"این یک آرمان – روزی من می خواهم به اجرا برای دفتر" بایرز گفت.

وقتی پرسیده شد که اگر کسی که آشکارا استفاده می کند و طرفداران ماری جوانا می تواند انتخاب شود در این روز و سن بایرز فکر می کند همه چیز تغییر کرده به اندازه کافی برای آن را به اتفاق می افتد.

"آن (تجربه خود را با شاهدانه وکالت) ترجمه برای کسب و کار به طور کلی. در زمانی که بسیاری در حال تلاش بسیاری صرف ساعت بر روی گوشی های با نرخ بیکاری ناموفق در زمانی که دولت لنگ کردن میلیون ها نفر بیشتر در بدهی به عنوان مخالف به آن پرداخت من فکر می کنم مردم را برای رای دادن به کسی مثل من."

همانطور که برای چه او ترجیح به استفاده از ماری جوانا او می گوید: این بستگی دارد به آنچه او در آن زمان است.

"اگر من کار کردن من عشق را لمس و رفتن به ورزشگاه و یا کلاس رقص. من شروع به اسکیت روی یخ دوباره. بنابراین من آمار من vape قلم و اسکیت برای چند ساعت. من عاشق سیگار مشترک در دنباله."

بایرز می گوید: مهم ترین چیزی که او امیدوار است مردم از او یاد بگیرند که برای حمایت از شاهدانه شرکت هایی که مسئول هستند و فعال.

"درخواست خود را budtender که تامین کنندگان هستند. آنها به بازگشت به جامعه ؟ آنها پاک سبز خبره ؟ " او گفت:. "حمایت از کسب و کارهای کوچک نه فقط شرکت های بزرگ که در آن برای پول است. آیا حمایت از این افراد حمایت از کسانی که آن را انجام می دهند. شما می توانید رای خود را با پول است."

تریسی دیمون یک Spokane-بر اساس نمایه شده است که نوشتن حرفه ای برای 20 سال است. او شده است در پوشش i502 مسائل پس تفریحی شاهدانه در واشنگتن قانونی شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن