شهرهای دوقلو آب و هوا: در نهایت در اینجا می آید گرما!

پس از روز مادر, سرما, گرما است که در اینجا و آن را ممکن است در اینجا به ماندن برای برخی از زمان.دمای تنظیم شده

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

پس از روز مادر, سرما, گرما است که در اینجا و آن را ممکن است در اینجا به ماندن برای برخی از زمان.

دمای تنظیم شده برای صعود به طور چشمگیری بعد از این هفته با اوج افزایش به 70 توسط پنجشنبه و جمعه پیشرو به حتی گرمتر آب و هوا برای هفته آینده.

هفته آینده همه نشانه این است که دوقلو شهرستانها باید افزایش و به 80s – و شاید نزدیک به 90 درجه بعدی سه شنبه – برای اولین بار در این سال است.

پس از یک ابری و به طور کلی سرد چهار شنبه, گرم جنوب بادها به سرعت باید سنبله درجه حرارت را به 70s و 80s در با پنج شنبه و جمعه.

که شما پس از آن راه را برای یک دوره کوتاه از کمی خنک و cloudier آب و هوا برای شنبه و شاید ماندگار شدند اما در اوایل هفته آینده تابستان-مانند گرما را فشار و درجه حرارت به خوبی به 80s. شنبه باید قابلیت بالا در حدود 80 درجه و آفتابی آسمان و سه شنبه جیوه را به پرش حتی بالاتر شاید نزدیک به 90 در بخش هایی از جنوب شرقی مینه سوتا است.

"شادی بخش جنوبی بادها می تواند گرم بالا به پایین 90s بیش جنوب شرقی مینه سوتا" خدمات ملی آب و هوا در چنهسن مورد نوشت: روز سه شنبه پیش بینی شده است.

روز سه شنبه دمای هوا افزایش نیز خواهد شد همراه با افزایش رطوبت آوردن به طرز محسوسی تابستان-مانند احساس به مینه سوتا. یک جبهه سرد خواهد تیک پایین گرما توسط سهشنبه شب جمعه و برخی قوی تر طوفان به خوبی می تواند همچنین با کاهش دما.

به دنبال حتی بیشتر پیش رو تا پایان هفته آینده و پس آخر هفته (شروع از آخر هفته روز یادبود) به نظر می رسد که گرمتر از درجه حرارت متوسط می تواند در اینده نزدیک به عنوان به خوبی.

با فرض آن آمار 80 هفته آینده آن را می خواهم علامت شهرهای دوقلو' اول 80-درجه خواندن از سپتامبر گذشته بر اساس رسمی خدمات ملی آب و هوا مشاهدات در مینیاپولیس-سنت پل فرودگاه بین المللی.

مینیاپولیس متوسط اول 80-درجه بعد در مارس 3rd, بر اساس دراز مدت به طور متوسط در MSP. در سال گذشته این آمار 80 برای اولین بار در مه 16.

با توجه به آخر هفته گذشته را تلخ اواسط ماه مه سرد و وزش ناگهانی باد هفته آینده پیش بینی خواهد شد و احتمالا احساس فوق العاده گرم است. آن را فقط به یکی دیگر تقلا whiplash بهار آب و هوا در شمال مینه سوتا است.

آخرین مطالب