تورنتو FC هافبک نیک DeLeon در زندگی در MLS برگشت مسابقات حباب

نیک DeLeon دوست دارد فضا. به طوری که زندگی در MLS برگشت مسابقات حباب چالش های آن است برای جانبازان تورنتو FC ه

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

نیک DeLeon دوست دارد فضا. به طوری که زندگی در MLS برگشت مسابقات حباب چالش های آن است برای جانبازان تورنتو FC هافبک.

"آموزش خوردن چرک, حلق آویز کردن در هتل. شستشو و تکرار" او گفت: با خندیدن.

اما DeLeon هیچ شکایت. او به دنبال به جلو به بازگشت به اقدام در این آخر هفته و می گوید لیگ برتر فوتبال انجام داده است بهترین خود را به نگاه پس از این بازیکنان در چه قلمرو ناشناخته برای ورزش است.

DeLeon و تورنتو شروع مسابقات خود را در مقابل دی سی یونایتد روز یکشنبه در یک چالش برانگیز 9 a. m. ET در شروع ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در منطقه اورلاندو.

بازی های برنامه ریزی شده در صبح و شب برای جلوگیری از فلوریدا گرما. تورنتو در ابتدا دست فقط یکی از 9 صبح شروع و در آن سه گروه بازی اما این برنامه تا به حال به rejigged پس از تورنتو دیر رسیدم در این مسابقات با توجه به اضافه COVID-19 تست.

رقابت با دی سی ایالات منتقل شد از جمعه شب تا یکشنبه صبح. این بدان معناست که تورنتو دارای دو زود از خواب بیدار کردن تماس با آن در جولای 21 بازی در مقابل انگلستان نیز صبح امر است.

"آن چه در حال حاضر برخی از چالش برای مطمئن" تورنتو مربی گرگ Vanney صحبت قبل از این برنامه نشان می دهد گفت: از اوایل kickoffs. "ما آن را کشف کردن.

"بدترین سناریو این است که ما احتمالا باید به بازی یکی از آن. بهترین سناریو این است که شاید ما فرار همه آنها. ... هر دو تیم در همان چالش است."

پیش بینی برای روز شنبه خواستار یک درجه حرارت از 30 C در کیکآف که احساس 36 C. وجود دارد احتمال رعد و برق در اطراف سوت پایان.

بومی ققنوس DeLeon صرف دو سال در UNLV و تحمل بیش از چند چسبنده تابستان بازی برای, d. C., United. اما او نه یک فن از فلوریدا رطوبت.

"بدن من احساس بزرگ منهای این رطوبت. آن را قطعا به من رسید. این smacked من در چهره شما می توانید آن را قرار داده است که راه" او گفت:.

29-در سال DeLeon است به دندانه دار کردن مغز خود را به یاد داشته باشید آخرین باری که او در یک بازی خیلی زود است.

"آن بوده است مدت زمان طولانی است." "که من به جوانان روز. که در نوع خود منحصر به فرد است. و به همین دلیل ما در حال آموزش در صبح است. ما خاوری در تلاش برای رسیدن به این چرخه برای آماده سازی ما برای اوایل کیکآف در روز یکشنبه.

DeLeon تنظیم شده و خود و زنگ برای ساعت 6 صبح برای آموزش و انتظار دارد که به فشار است که به 5:15 صبح روز یکشنبه. قبل از مسابقات Vanney گفت: ساعت 9 صبح شروع خواهد به احتمال زیاد نیاز به 5:30 صبح بازی قبل از وعده غذایی و نشست.

"که خیلی بد نیست برای من. من می دانم آن اثرات برخی از بچه های دیگر کمی بیشتر گفت:" DeLeon. "من دو جوان بچه ها که از خواب بیدار خیلی زود بنابراین من استفاده می شود برای زود بیدار شدن. اما که قطعا متفاوت برای برخی از بچه ها برای اطمینان حاصل کنید."

DeLeon و اردن سه ساله دختر Marlee دو سال میلو و دو سگ زنده در شمال تورنتو است.

"ما مانند فضا ما," او گفت:.

DeLeon همسر و بچه های چپ تورنتو حدود سه هفته پیش با خانواده همسرش در کنتاکی در طول مسابقات. آنها بهتر پشتیبانی شبکه وجود دارد که اطمینان DeLeon.

اما او احساس می کند ناقص و بدون آنها.

""شما هیچ نظری ندارم ... من قطعا از دست رفته آنها را مانند دیوانه," او اضافه شده است. "برخی از روزها بیش از دیگران است."

او به آنها می رسد "حداقل یک بار در روز است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"برای من این عجیب و غریب. زمانی که من زوم آنها آن را می سازد من از دست آنها حتی بیشتر," او گفت:. "آن چیزی به من ذهنیت و احساسات من وقتی که من آنها را ببینید اما من می دانم که من می توانم آنها را در آغوش, بوسه آنها بود در حال حاضر با آنها. آن را دشوار است."

او می گوید در آن طول می کشد 30 دقیقه به دست آوردن مجدد تعادل خود را پس از صحبت کردن به آنها.

این تجمع به پایین آمدن به فلوریدا بود پر استرس ترین بخش.

"ناشناخته بودند که در آن تعداد زیادی از اضطراب گذاشته," او گفت:. "هنگامی که شما کردم به پایین در اینجا آن را واقعا برگزار شد. وجود دارد یک زن و شوهر از مسائل کمی در اینجا وجود دارد که بچه ها بودند و صوتی در مورد MLS شروع به پریدن کرد بر روی آن و حل آنها واقعا به سرعت."

"دیگر از آن, من احساس می کنم مانند آنها انجام یک کار واقعا خوب برای نگه داشتن این حباب امن است. شما می توانید بگویید که آنها قرار داده ایم تعداد زیادی از مراقبت و فکر به کل این پروژه است."

در حالی که قو و دلفین هتل که در آن تمام MLS تیم ماندن است نه خانه DeLeon می گوید MLS به انجام بهترین خود را.

تورنتو بازیکنان تست شده هر روز دیگر برای COVID-19. گذشته از حلق آویز کردن در اتاق خود و غذا خوردن در این تیم وعده غذا در اتاق نیز وجود دارد یک سالن برای TFC بازیکنان کامل با یک پوکر جدول, میز پینگ پنگ و بازی های ویدئویی.

بازیکنان همچنین می توانید دسترسی به یک زن و شوهر از استخرهای شنا و یا سعی کنید دست خود را در توپ bocce.

"وجود دارد کمی منتشر شده و به نوعی شما را از اتاق خود را اگر شما می خواهید به" DeLeon گفت. "اما این نوع جدید از هنجار در حال حاضر است در همه جا شما بروید شما رو به پوشیدن آن است."

آموزش زمینه ها در شکل بزرگ او ،

حتی اگر FC Dallas و Nashville SC شده اند مجبور به عقب نشینی از این مسابقات پس از 19 عضو از سفر خود احزاب آزمایش مثبت DeLeon می گوید حباب کار خود را انجام داده تا به امروز با محدود کردن انتقال به تیم های دیگر.

اما او می داند که چقدر سخت دالاس و Nashville بازیکنان کار می کرد به آماده شدن برای بازگشت آنها به عمل.

"قلب من می رود به آنها," او گفت:.

DeLeon صرف هفت سال اول خود را در لیگ حرفه ای در سی ایران قبل از پیوستن به تورنتو در ماه دسامبر سال 2018 است. او امضا قرارداد جدید در آوریل 2019 را حفظ خواهد کرد که او را در تورنتو از طریق 2021 فصل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب