تورنتو FC پیشرفت در MLS برگشت مسابقات

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—تورنتو FC گره خورده انقلاب جدید انگلستان 0-0 صبح روز سه شنبه به کتاب بلیط خود را به د

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—تورنتو FC گره خورده انقلاب جدید انگلستان 0-0 صبح روز سه شنبه به کتاب بلیط خود را به دور 16 در MLS برگشت مسابقات است.

تورنتو باقی مانده در بالای گروه C با پنج امتیاز از سه بازی پیش از جدید انگلستان به موجب داشتن به ثمر رساند اهداف بیشتر است. D. C., United برنده بیش از مونترال تاثیر در گروه نهایی بازی سه شنبه شب را ترک تورنتو انگلستان و سی همه در پنج نقطه اما TFC می توانید در پایان هیچ کمتر از, دوم, بر اساس tiebreakers.

گروه دونده تا چهره فیلادلفیا یونیون دوم در گروه A در روز شنبه در حذفی دور 16. گروه برنده در یکی از دو بهترین مقام سوم مانكن در روز یکشنبه.

تورنتو outshot جدید انگلستان 15-10 (5-2 در عکس در هدف) و تا به حال 60.4 درصد در اختیار داشتن.

تورنتو به جلو Ayo Akinola که در بازی با پنج گل در این مسابقات تا به حال چندین احتمال برای اضافه کردن به خود را در کل. بهترین در آمد و در دقیقه 79 زمانی که پس از مصرف یک Alejandro Pozuelo از طریق توپ او outmuscled یک مدافع تنها برای دیدن دروازه بان مت ترنر یک اندام به توپ.

جوزی آلتیدور آمد زمین در 86 دقیقه اولین اقدام او در این مسابقات بود که تاثیر فوری پیدا کردن Akinola مسابقه به سمت جعبه مجازات. 20 سال به جلو گرفته شده توسط زن جونز پس از نقد و بررسی فیلم, از آن رد شد و یک ضربه آزاد فقط در خارج از جعبه و نه مجازات.

Altidore نشسته بودند دو بازی اول در حالی که کار راه خود را به بازی کامل تناسب اندام.

گرگ Vanney ساخته شده دو تغییر خود را شروع 11 در آوردن دروازه بان الکس بنو برای کوئنتین Westberg و هافبک نیک DeLeon برای Tsubasa Endoh.

آن را بنو اول شروع لیگ پس از 8 مه 2019 زمانی که تورنتو را از دست داد 2-0 به آتلانتا. Westberg آغاز شده بود آخرین 33 به طور منظم فصل و بازی حذفی

Vanney امیدوار بود Jonathan Osorio شده است که در برخورد با چهار موضوع ممکن است آماده برای بازی روز سه شنبه اما کانادا هافبک را matchday 23.

جدید انگلستان مربی بروس آرنا که تیم جمعه گذشته ساخته شده شش تغییرات خود را شروع 11.

بازیساز اسپانیایی کارلس گیل است که در برخورد با یک طولانی, پا, مسئله, نمی, لباس جدید انگلستان است. گیل نشسته روی نیمکت با یک پیاده روی چکمه های خود را پا.

همیلتون متولد ایالات متحده بین المللی به جلو Teal بونبوری پسر سابق کانادا بین المللی Alex Bunbury کاپیتان های این Revs. کانادا Tajon Buchanan آغاز شده و در جناح راست جدید انگلستان است.

آن 29 C برای کیکآف در 9 a. m. ET احساس 36 C. شد تورنتو اوایل کیکآف از مسابقات و برای اولین بار در جدید انگلستان است.

تورنتو آغاز شده روشن با Pozuelo در ادامه به ساخت یک خطرناک رابطه دوستانه با پابلو Piatti و برزیل Auro در جناح راست.

ریچی Laryea یافت Akinola پشت دفاع در قرن 19 دقیقه اما شوت او مشکل نیست ترنر.

انگلستان و نمی شود یک شات در هدف در نیمه اول با تورنتو که قرار دادن سه عکس در هدف داشتن 68.1 درصد از در اختیار داشتن.

این Revs بیرون آمد به شدت بیشتر به شروع نیمه دوم.

New England در نهایت قرار دادن یک شات در هدف در دقیقه 49 با بنو توقف دیگو foot locker eu. او آمد دوباره در 54 با خود منحرف شات فقط سقوط کردن هدف است.

Akinola شات فقط در دقیقه 57.

کانادا هافبک شریف Okello که تبدیل دوشنبه 20 ساخته شده خود را در MLS اولین زمین در دقیقه در دقیقه 67.

بونو یک کلید ذخیره در دقیقه 74 با استفاده از بدن خود را به متوقف کردن مهاجم لهستانی آدم Buksa از نقطه خالی محدوده پس از تصویب در بر داشت براندون خداحافظ پشت تورنتو دفاع.

جدید انگلستان می خواستم یک پنالتی در 80 دقیقه ای که جانشین گوستاوو بو رفت در مجازات ساخت جعبه تماس با مایکل برادلی اما هیچ تماس ساخته شده است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تورنتو افتتاح شد این مسابقات با 2-2 کراوات با d. C., United قبل از ضرب و شتم مونترال تاثیر است. جدید انگلستان را شکست داد مونترال 1-0 و دی سی یونایتد 1-1.

با گروه های شمارش در به طور منظم فصل جدول رده بندی تورنتو در حال حاضر در 2-0-3 در حالی که جدید انگلستان است 1-1-3.

تورنتو تمدید آن شکست نخورده به طور منظم فصل اجرا برای 15 (6-0-9). آن را از دست داده است به طور منظم فصل بازی پس Aug. 3, هنگامی که آن را کاهش یافته است 2-0 تصمیم گیری در نیویورک بولز قرمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن