افکار از خانه پیدا کردن یک راه برای پشت سر هم رپتورز' حباب

صحنه در خارج از اتاق در Scotiabank عرصه ای که در آن خبرنگاران صبر کنید بعد از هر بازی به چت با رپتورز مربی نیک

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

صحنه در خارج از اتاق در Scotiabank عرصه ای که در آن خبرنگاران صبر کنید بعد از هر بازی به چت با رپتورز مربی نیک پرستار است که همیشه مملو از کوره در رفته انرژی است.

اتاق بعدی بیش مجاور به مصاحبه منطقه و در سراسر یک راهرو کوچک از این تیم locker, اتاق خانواده, اتاق بعد از بازی محل ملاقات برای مربیان و بازیکنان و مردم که مهم ترین آنها را.

در هر شب وجود دارد بچه را در کالسکه نوزاد و کودکان نو پا و بچه ها در هر سن با همسران و شرکای انتظار به خانه بروم. می توان آن را گیج کننده و با صدای بلند و, آره, نوع, زیبا و دلفریب, در زمان.

آن را ثابت می کند چند غیر قابل انکار همه چیز:

خانواده مهم است.

خانواده مهم است.

خانواده انتگرال به چه رپتورز هستند.

و در حال حاضر خانواده ها از هم جدا هستند برای هفته ها یا شاید ماه و آن جدایی که اشتیاق که در زندگی بازیکنان و مربیان و کارکنان محبوس در دانشگاه مرکزی فلوریدا خواهد بود دشوار است برای هر کس که مسئولیت رسیدگی به.

خانواده ها باید اجازه داده شود برای پیوستن به آنها را در برخی از نقطه, اما یک شرکت تاریخ روشن نشده است.

"من رفته یک هفته و من از دست بچه ها من در حال حاضر" فرد VanVleet این هفته گفت: قبل از رپتورز نقل مکان کرد و از ناپل فلوریدا., به NBA حباب در دیزنی. "من فکر می کنم که این طرح برای خانواده من. من را دوباره ارزیابی یک بار من در اورلاندو برای در حالی که کمی. اگر آن چیزی است که ما مناسب و سپس ما آن را انجام دهد. اگر نه, پس از آن ما نمی خواهد. اما من مثل خانواده من در اطراف برای اطمینان حاصل کنید."

جدایی اضطراب واقعی است در یک زن و شوهر از سطوح.

نه تنها بسیاری از 37 نفر رپتورز رفت و آمد حزب به دور از عزیزان و کسانی که عزیزان در حال زندگی در متزلزل بار. این فصل سنبله در COVID-19 سراسر ایالات متحده قرار می دهد همسران همکاران, مادران, پدران, تمدید اعضای خانواده و — مهمتر از همه — کودکان در معرض خطر. آن را نمی خواهد همیشه دور از بازیکنان در ذهن.

"از یک خطر در نظر اینجا و بودن در کنار بچه ها و تیم من بیش از حد در مورد آن نگران. اما در خارج, من خیلی نگران چقدر خطرناک است" هنجار پاول گفت. "من بیشتر نگران اعضای خانواده من هستند که از داشتن برای مقابله با بیرون رفتن در رفتن به محل کار و قرار دادن خود در معرض خطر ابتلا به ویروس است."

آن را مانند رپتورز و تقریبا 1,000 دیگر NBA بازیکنان و مربیان و مسئولان هستند و در برخی از اردوگاه قطع از جهان است. آنها زندگی می کنند و در هتل های خوب و بازی آنها را دوست دارم. آنها مراقبت از گرفته شده در هر نوبت وجود دارد مقدار زیادی از زمان بیکار برای تماس های ویدئویی و یا تماس های تلفنی و شخصی, گفتگو با خانواده.

اما همان تقریبا همان است که وجود دارد و تیم آگاه است. آنها می دانند که آنها را به انجام هر آنچه لازم است برای حفظ خانواده در تماس باشید.

"من فقط فکر می کنم از نقطه نظر من این یکی دیگر از آن چیزهایی که شما می خواهم بیشتر ملایم در" پرستار گفت:. "من نمی دانم چه یک مثال ؟ ما در حال گرفتن آماده برای شروع یک جلسه و راست به عنوان اتفاق می افتد که کسی می گوید " من مرد من, بچه FaceTiming من و شما می گویند آن را به بیرون رفتن در سالن و آن را می کنیم و برای شما صبر کنید.' ...

"من فکر می کنم گاهی اوقات اتصال با برنامه ها و بچه ها گاهی اوقات هنگامی که آن FaceTime تماس های شما رو به را آنها و رها کردن همه چیز شما انجام می دهند."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

خانواده همواره انتگرال به رپتورز و حقیقت می شود گفت: بخشی از موفقیت خود و رشد به عنوان یک تیم. این تجربه مشترک والدین ایجاد یک پیوند به دور از بازی است که شکست ناپذیر و مهم و حیاتی است.

رپتورز تحت Dwane کیسی تیم آغاز شده است که اجرای پنج آتلانتیک عنوان بخش در شش فصل, حال, خانواده, در هسته خود است. DeMar DeRozan دو دختر کایل لوری دارای دو پسر کیسی دو جوان مورد کودکان هم سن و سال امیر جانسون شد یک پدر در حالی که با رپتورز. که بدون شک ایجاد چیزی خاص برخی از زمینه های مشترک است که اجازه این گروه به همراه نه تنها به عنوان هم تیمی اما به عنوان پدر و مادر.

در حال حاضر آن را VanVleet با یک زن و شوهر از بچه ها با یک زن و شوهر از بچه ها. لوری را پسران همیشه با او است. Oshae Brissett مجبور به ترک دختر خود را کمتر از یک ماه برای پیوستن به این تیم در فلوریدا.

"بدیهی است که آن را به سختی ترک دخترم اما, شما می دانید, FaceTime و همه آن چیزهایی که در دسترس هستند در حال حاضر من او را در همه زمان ها و من در تلفن با او تنها صحبت کردن به او," او گفت:. "امیدوارم خانواده قادر خواهد بود برای آمدن برخی از زمان در اورلاندو بنابراین هر زمان که باز می شود تا من به شما برای مطمئن شوید که آنها را ببینید. اما تصمیم به ترک آن نبود یک تصمیم دشوار را ترک کنند اما گرفتن آن هواپیما و گفت: خداحافظ بود که سخت ترین قسمت است."

رپتورز را انجام آنچه آنها می توانند برای اطمینان از بازیکنان در خانواده مراقبت از هستند. این که آیا آن را با قرار دادن الکترونیکی پشتیبانی سیستم در محل تلفن تماس check-ins به روز رسانی — و یا بیشتر ملموس چیزهایی مانند ارسال وعده های غذایی بازدید کنندگان و یا یادگاران برخی از مرتب کردن آنها خواهید آن را انجام دهد.

لیگ اجازه خواهد داد که تعداد محدودی از اعضای خانواده به پیوستن به دانشگاه اما نه حداقل تا پایان هشت "بذر بازی" در اواخر ماه اوت. تا آن زمان این مکالمات الکترونیکی در هر زمان ممکن است به خصوص نگران چیزی برای Serge Ibaka که دختر زندگی نه چندان دور از جایی که او منزوی در فلوریدا اما که او قادر به دیدن.

"من دختر زندگی می کند که در اینجا در اورلاندو و آن را از نوع ترسناک کمی" Ibaka گفت: دولت در تلاش برای دریافت یک دسته در coronavirus. "آن چیزی که در آن شما باید مطمئن شوید که شما در آن نگاه کنید."

شاید از آن خواهد شد آسان تر به عنوان زمان می گذرد و روال مجموعه و پردیس زندگی می شود فقط طولانی ترین سفر جاده ای هر یک از آنها را تا کنون تجربه کرده اند. اما هنوز هم کامل نخواهد بود و بچه ها در خانه ممکن است کاملا درک چیزی است که وزن در ذهن همه آنها را.

"هنگامی که من سمت چپ من یک سه ساله او می گوید: "من قصد دارم به صبر و حق در اینجا برای شما' " پرستار گفت: او پسر لئو.

"او کاملا درک چگونه من قصد دارم از بین رفته اند. من به او گفتم که من قصد دارم به مربی برخی از بازی ها و او گفت: "من قصد دارم به صبر در اینجا برای شما.'

"من امیدوارم که او نقل مکان کرد و از آن نقطه به دلیل آن را برای رفتن به یک در حالی که."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن