جهان هنوز هم به دور از گله ایمنی برای Coronavirus

Coronavirus هنوز راه طولانی برای رفتن. این پیامی است که از یک محصول از مطالعات جدید در سراسر جهان است که در حا

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

Coronavirus هنوز راه طولانی برای رفتن. این پیامی است که از یک محصول از مطالعات جدید در سراسر جهان است که در حال تلاش برای تعیین کمیت چگونه بسیاری از مردم آلوده شده اند.

صورت رسمی شمارش اغلب قابل ملاحظه ای دست کم تعدادی از coronavirus عفونت. اما در مطالعات جدید که در آزمون این جمعیت به طور گسترده تر, درصد از افرادی که آلوده شده اند تا کنون هنوز در تک رقمی. اعداد کسری از آستانه شناخته شده به عنوان گله ایمنی است که در آن ویروس دیگر می تواند گسترش به طور گسترده ای. دقیق گله ایمنی آستانه رمان coronavirus است که هنوز روشن نیست; اما چند تن از کارشناسان گفت: آنها معتقد بودند این امر می تواند بالاتر از 60% است.

حتی در برخی از سخت ترین-آمار شهرستانها در جهان, مطالعات نشان می دهد اکثریت قریب به اتفاق مردم هنوز آسیب پذیر به ویروس.

برخی از کشورها — به ویژه سوئد و به طور خلاصه انگلیس — تجربه با محدود مستندات در تلاش برای ایجاد ایمنی در جمعیت خود را. اما حتی در این مکان مطالعات اخیر نشان می دهد که بیش از 7%-17% از افراد آلوده شده اند تا کنون. در شهر نیویورک است که تا به حال بزرگترین شیوع کروناویروس در ایالات متحده حدود 20 درصد از ساکنان این شهرستان شده است توسط ویروس آلوده که از اوایل ممکن است بر اساس یک نظرسنجی از مردم در فروشگاه های مواد غذایی و مراکز اجتماعی منتشر شده توسط فرماندار ،

بررسی های مشابه در حال انجام در چین که در آن coronavirus اول پدید آمده اما نتایج هنوز گزارش شده است. یک مطالعه از یک بیمارستان در شهر ووهان یافت می شود که حدود 10 درصد از مردم به دنبال بازگشت به کار شده بود با این ویروس آلوده.

بازدید این مطالعات نشان می دهد گله ایمنی حفاظت بعید است به توان "هر زمان به زودی" گفت: Michael مینا متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت عمومی.

گله ایمنی آستانه برای این بیماری هنوز نامشخص است اما بسیاری از اپيدميولوژيستها آن را باور خواهد رسید که بین 60% و 80% از جمعیت آلوده شده است و توسعه مقاومت است. کاهش سطح ایمنی در جامعه می تواند سرعت گسترش بیماری تا حدودی اما گله ایمنی عدد نشان دهنده نقطه ای که در آن عفونت های قابل ملاحظه ای کمتر احتمال دارد به نوبه خود به بزرگ شیوع است.

"ما لازم نیست که یک راه خوب برای با خیال راحت آن را ساخت تا به صداقت نه در کوتاه مدت" مینا گفت. "مگر ما در حال رفتن به اجازه دهید این ویروس شایع اجرا دوباره — اما من فکر می کنم جامعه تصمیم گرفته است که یک روش در دسترس ما است."(شروع اختیاری تر و تمیز.)این مطالعات جدید به دنبال آنتی بادی در افراد خون و پروتئین تولید شده توسط سیستم ایمنی بدن است که نشان می دهد در گذشته عفونت است. استفاده از این تست این است که آن را می توانید ضبط افرادی که ممکن است بدون علامت و نمی دانم که آنها بیمار است. یک نقطه ضعف است که این آزمون ها گاهی اشتباه — و مطالعات متعددی از جمله یکی از قابل توجه در کالیفرنیا مورد انتقاد قرار گرفته نه حسابداری امکان از نتایج نادرست یا نه به نمایندگی از کل جمعیت.

مطالعات که با استفاده از این آزمون برای بررسی یک مقطع از یک جمعیت که اغلب به نام سرولوژی بررسی های در حال انجام در سراسر کشور و جهان است.

در حالی که این مطالعات به دور از کامل گفت: Carl Bergstrom یک استاد زیست شناسی در دانشگاه واشنگتن در مصالح آنها را بهتر حس تا چه حد coronavirus واقعا گسترش و پتانسیل خود را برای گسترش بیشتر.

گله ایمنی آستانه ممکن است متفاوت از جایی به جای عواملی مثل تراکم و تعامل اجتماعی او گفت:. اما به طور متوسط کارشناسان می گویند آن نیاز به حداقل 60% ایمنی در جامعه است. اگر این بیماری گسترش می یابد و آسان تر از این است که در حال حاضر اعتقاد بر این تعداد می تواند بالاتر باشد. اگر وجود دارد بسیاری از تغییرات در افراد احتمال آلوده شدن زمانی که آنها در معرض, که می تواند فشار و تعداد پایین.

(پایان اختیاری تر و تمیز.)همه برآورد گله ایمنی فرض کنیم که گذشته عفونت محافظت می کند مردم را از تبدیل شدن به بیمار برای بار دوم. وجود دارد مطرح و شواهد است که مردم را در دستیابی به ایمنی به کروناویروس اما آن است که هنوز خاصی که آیا درست است که در همه موارد; چگونه قوی ایمنی ممکن است; و یا چه مدت آن را به آخرین.

مینا از دانشگاه هاروارد گفت: فکر می کنم در مورد ایمنی در جامعه به عنوان یک firebreak کند کردن روند گسترش این بیماری است.

اگر شما مبتلا به این ویروس هستند و راه رفتن را به یک اتاق که در آن همه مستعد ابتلا به آن, او گفت:, شما آلوده ممکن است دو یا سه نفر دیگر به طور متوسط.

"از سوی دیگر اگر شما و سه نفر از چهار نفر در حال حاضر ایمنی بدن و سپس به طور متوسط شما را آلوده یک نفر و یا کمتر در آن اتاق" او گفت:. که فرد به نوبه خود خواهد بود قادر به آلوده کمتری از مردم بیش از حد. و که باعث می شود آن را بسیار کمتر احتمال دارد که شیوع بزرگ می پرورانند.

حتی با گله ایمنی برخی از مردم هنوز هم بیمار است. "خطر خود شما اگر در معرض همان است" گفت: Gypsyamber d'souza, استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه جانز هاپکینز. "شما فقط تبدیل شدن به بسیار کمتر به احتمال زیاد در معرض."

بیماری هایی مانند سرخک و آبله مرغان, یک بار در میان کودکان بسیار رایج هستند در حال حاضر بسیار نادر در ایالات متحده به دلیل واکسن کمک کرده اند به اندازه کافی ایجاد گله ایمنی برای مهار شیوع بیماری. هیچ واکسنی برای coronavirus پس از گرفتن به گله ایمنی بدون یک روش جدید و موثر تر درمان می تواند به معنای بسیاری از عفونت ها و بسیاری از مرگ و میر.(شروع اختیاری تر و تمیز.)اگر فرض کنیم که گله حفاظت می تواند به دست آورد که 60% از جمعیت می شود و مقاوم در برابر ویروس که به معنی شهر نیویورک است که تنها یک سوم از راه وجود دارد. و تا کنون نزدیک به 250 نفر از هر 100,000 ساکنان شهر درگذشت. شهر نیویورک هنوز میلیون ها نفر از ساکنان در معرض خطر ابتلا و گسترش این بیماری و ده ها هزار نفر بیشتر که در خطر مرگ است.

"آیا کسی توصیه می کنند که مردم از طریق چیزی شبیه به آنچه در نیویورک از طریق رفت و گفت:" ناتالی دین استادیار آمار زیستی در دانشگاه فلوریدا است. "بسیاری از افرادی که در این مورد صحبت کنید موفق عفونت در افراد جوان اما آن را فقط احساس غرور به فکر می کنم شما می توانید مدیریت این ویروس. آن را بسیار سخت برای مدیریت است."

در شهرهای دیگر سرولوژی نظرسنجی ها نشان می دهند حتی کوچکتر سهام مردم با آنتی بادی است. کیفیت این مطالعات است تا حدودی متفاوت یا به این دلیل که نمونه تصادفی نیست و یا اینکه آزمونهای دقیق نیست به اندازه کافی. اما طیف وسیعی از مطالعات نشان می دهد که اکثر مکان ها را برای دیدن از 10 بار یا بیشتر به عنوان بسیاری از بیماری ها — و احتمالا مرگ و میر — برای رسیدن به نقطه ای که در آن شیوع نمی خواهد بود قادر به گرفتن.

این مطالعات سرولوژی نیز می تواند به دانشمندان کمک کند تعیین مرگبار ویروس واقعا است. در حال حاضر تخمین می زند برای چیزی که به آن عفونت و مرگ و میر هستند ، برای محاسبه آنها دقیقا آن مهم است بدانید که چگونه بسیاری از مردم در یک محل درگذشت از این ویروس در مقابل چگونه بسیاری از آلوده شدند. رسمی در مورد نرخ که تکیه بر تست undercount میزان واقعی عفونت در جمعیت است. سرولوژی ما کمک می کند تا ببینید درست رد پا از شیوع بیماری است.

در شهر نیویورک که در آن 20 درصد از افراد آلوده به این ویروس توسط مه 2 با توجه به تست آنتی بادی و که در آن بیش از 18,000 مرده بود سپس عفونت نرخ مرگ و میر به نظر می رسد به حدود 1 درصد.

برای مقایسه عفونت نرخ مرگ و میر برای آنفلوانزا در برآورد 0.1%-0.2%. اما راه دولت تخمین می زند مورد آنفلوآنزای هر سال کمتر و دقیق تر با استفاده از آزمایشات سرولوژی و تمایل به undercount تعدادی از عفونت حملات تعداد مرگ و میر بالاتر است.

اما حتی اگر نرخ مرگ و میر یکسان بود COVID-19 خواهد بود بسیار خطرناک تر از بیماری آنفلوانزا. آن را با تعدادی از افرادی که در خطر ابتلا به بیمار و در حال مرگ به عنوان بیماری گسترش می یابد.

(پایان اختیاری تر و تمیز.)با آنفولانزا تنها در حدود نیمی از جمعیت در معرض خطر ابتلا به بیمار داده می شود در یک فصل آنفولانزا. بسیاری از مردم برخی از ایمنی در حال حاضر یا از آنجا که آنها بیمار شده است با یک گونه مشابه آنفولانزا و یا اینکه آنها واکسن آنفولانزا بود که یک بازی خوب برای این نسخه از ویروس آنها مواجه می شوند که در آن سال.

این تعداد نیست به اندازه کافی بالا به طور کامل در رسیدن به گله ایمنی — و آنفولانزا هنوز گردش هر سال است. اما وجود مزایای نسبی ایمنی در جمعیت: تنها کسری از بزرگسالان در معرض خطر ابتلا به آنفولانزا در یک سال نرمال و آنها می توانند گسترش آن کمتر به سرعت بیش از حد. که بدان معنی است که تعداد زیادی از مردم در معرض خطر مرگ نیز بسیار پایین تر است.

COVID-19 بر خلاف آنفلوانزا است یک نام تجاری جدید بیماری است. قبل از این سال هیچ کس در جهان به هر حال نسبت به آن در همه. و این بدان معنی است که حتی اگر عفونت نرخ مرگ و میر مشابه آن پتانسیل برای کشتن بسیاری از مردم به عنوان 1% درصد از تعداد زیادی بزرگتر از 1 ٪ از تعداد کمتری.

"وجود ندارد و 328 میلیون آمریکایی که مستعد ابتلا به آنفولانزا هر سقوط در آغاز فصل آنفولانزا گفت:" اندرو Noymer استادیار بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در ارواین. "اما وجود دارد و 328 میلیون آمریکایی بودند که مستعد ابتلا به این که این آغاز شده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب