تلاش و آزمون را به ورزش هستند که از طریق تورنتو

تورنتو و تورنتو شرکت سرمایه گذاری ها در این مرکز تلاش برای آوردن ورزشی پس از دو ماه از مستندات با توجه به کورو

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

تورنتو و تورنتو شرکت سرمایه گذاری ها در این مرکز تلاش برای آوردن ورزشی پس از دو ماه از مستندات با توجه به کوروناویروس.

دکتر گلن Copeland مدیر خدمات پزشکی برای اتاوا Redblacks و دکتر تیم با آبی جیز و تورنتو QuestCap باید با تشکیل یک تیم که شامل دکتر لارنس Steinman, استاد مغز و اعصاب در دانشگاه استنفورد و داده های رمزگذاری شرکت Yoti در بریتانیا است.

برنامه آنها این است که قادر به پردازش ورزشکاران و تیم کارکنان از طریق یک "دایره درونی" — یکی بر اساس متوسط چک و آزمایشات سرولوژی — برای اطمینان از تیم COVID-19 رایگان قبل از بازی ورزش مربوطه می باشند.

Copeland می گوید تیم از چهار اصلی ورزش حرفه ای در آمریکای شمالی نزدیک اند QuestCap برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت بازگشت-به-ورزشی مدل و منحصر به فرد آن در شمال و جنوب آمریکا حقوق برای تست سرولوژی, کیت از تولید کننده کره ای PCL.

"من نزدیک شده است در دو هفته گذشته با بیش از 20 تیم" Copeland گفت. "آنها می خواهند به آموزش خود را در مورد آنچه می تواند انجام شود و آنچه را که آنها می توانید انجام دهید. این یک باور نکردنی روح همکاری است."

Copeland می گوید پزشکان با تعداد مناسب از پرستاران با حضور کارکنان باید قادر به پردازش تیم 25 بازیکن در حدود نیم ساعت با هزینه ای حدود 45 دلار به ازای هر بازیکن.

Steinman گفت: بازیکنان خواهد گزارش به مرکز آزمون در بازی سالن قبل از بستری به رختکن امکانات آموزشی و بازی سطوح. او گفت: انتقال از "بیرون" به "درون دایره" که شامل حرارت چک و روزانه سرولوژی آزمون.

تست کیت ها بر اساس اثر انگشت-خراش نمونه خون و تعیین حضور آنتی بادی IgM و IgG و آنتی بادی است. آنها می تواند بگوید که آیا فرد مبتلا به کروناویروس که باعث COVID-19 در حالی که نشان می دهد اگر فرد شروع به تولید آنتی بادی است که تایید یک دوره ایمنی.

Steinman گفت: PCL داده ها در تست کیت ادعا می کنند که آنها 98.5 درصد دقیق است. این کیت های تست شده بر روی بیش از 1000 بيمار در سه کره جنوبی بیمارستان.

"این نوع از گلوئی روش شما می توانید برای تیم های ورزشی و یا با گفتن معلمان به کلاس درس" Steinman گفت. "هیچ چیز ادم. وجود یک حاشیه برای خطا, اما هدف ما همچنان به گرفتن (ویروس) و برای جلوگیری از گسترش آن."

PCL کیت های آزمایش های تایید شده برای استفاده در اروپا و در برخی از کشورهای آسیایی است. آنها نیز تایید شده در ایالات متحده تحت اضطراری عمل می کنند اما هنوز به تایید شده در کانادا پس از اینکه برای تصویب به دولت فدرال مارس 10.

Copeland می گوید QuestCap در حال حاضر مورد بحث مدل آن با بدن حاکم برای بالا لیگ فوتبال در کلمبیا که شامل 36 تیم است. امکانات پزشکی و نوادا, هتل های زنجیره ای نیز در های مختلف بحث و گفتگو با QuestCap.

"سوال بزرگ من تا به حال از NHL (تیم) این است که چگونه سریع می تواند به ما 100 نفر از طریق پروتکل" Copeland گفت. "نتایج حاصل از PCL تست کیت ها در 15 دقیقه. ما می توانید انجام دهید این آزمون حدود یک دقیقه طول میکشه. سپس (ورزشکار) می رود به یک اجتماعی فاصله منطقه یک فنجان قهوه و منتظر نتایج. بنابراین ما می توانیم 100 نفر هر کدام می گویند در 90 ثانیه و یا کمتر و سپس نتایج ما می تواند کامل که در دو ساعت یا کمتر. اگر آن را 30 بازیکنان ما می توانید دریافت کنید که انجام می شود می گویند 35 دقیقه."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"اگر ما 25 بازیکن در یک بار به عنوان طولانی به عنوان ما 25 مکان برای اجتماعی فاصله و اگر ما 10 نفر از پرستاران ما می تواند همه را از طریق در 25 دقیقه."

اضافه شده Steinman: "ما همه عادت کرده اند به فرودگاه غربالگری پس از 9/11, همه ما می خواهیم رشد عادت کرده اند به رفتن را از طریق یک چک دما و بیشتر در پی (از COVID-19 pandemic) و احتمالا بیشتر تهاجمی آزمون در موسسات خاص."

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب