NBA بازگشت بازیکنان که تفاوت و پاسخ از هفته گذشته در پست

اول ما رفع چیزی از هفته گذشته است.من که قرار بود آن را انجام دهد اما در اواسط هفته نمیفهمد این است که این سوال

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

اول ما رفع چیزی از هفته گذشته است.

من که قرار بود آن را انجام دهد اما در اواسط هفته نمیفهمد این است که این سوال مطرح شد این است که در آن باید پاسخ داده شود. نمایشگاه تا کنون ،

با تشکر از بسیاری از Irregulars که اشاره شد Hal کلی و جو Crysdale در CKEY که بخشی از رادیو تفریح و سرگرمی از برگ افرا توپ بازی برگشت در روز است.

شما بروید وجود دارد آن است که یک تلاش مشترک در اطراف این بخش است.

در حال حاضر در این هفته کرایه.

-

س: سلام داگ:

خوشحالم که شما در برخورد با مسائل روزمره زندگی است. اینها زمان های عجیب و غریب که کتمان حقیقت است. در صورت عدم وجود NBA بازی آف من را تماشا رپتورز پیروزی قهرمانی خود را حداقل 3 بار. آنچه که قابل توجه ترین با هر بازی بودند جمعیت در پارک ژوراسیک در سال 2019 در مقابل این سال و خیابان های خالی.

Covid-19 موارد داشتن یک قیام در فلوریدا با روزانه تعداد در حال افزایش است. من اگر این ممکن است تحت تاثیر شروع کوتاه NBA فصل است. یک پیش بینی نشده در نتیجه زمانی که از برنامه های ساخته شده برای این بازی را در اورلاندو و یا شاید نه از مردم است که دولت باید هجوم انزوا سفارشات از آغاز.

اگر من یک بازیکن NBA, من ممکن است فکر کردن در مورد شرکت حتی با پروتکل های ایمنی و تست در محل.

چه چیزی شما فکر می کنم - باید NBA انصراف از فصل در نور های اخیر و در جریان تحولات مربوط به virus

با تشکر.

کلاغ سیاه

یک: حتی با افزایش اعداد در فلوریدا و در سراسر ایالات متحده به دلیل شرم آور abrogation مسئولیت به اصطلاح '"رهبران" – من فکر نمی کنم هر فصل باید لغو شود.

به تسلیم بدون تلاش با توجه به کوتاه مدت و دراز مدت پیامدهای باعث می شود هیچ حس به من. شما باید به منظور جلب تا به خوبی یک برنامه که ممکن است تا حد مشورت با همه طرف های درگیر و یک شات بدهید.

شنیدم از آدم نقره و میشل رابرتز در جمعه NBA و NBPA راحت هستند برنامه های خود را به عنوان آنها در حال حاضر هیچ دلیلی برای تماس با این همه در این نقطه است.

-

س: سلام داگ

اعتماد که این شما را می یابد و شما در سلامت خوب است. من قدردانی افکار خود را در دو مورد.

رینگر انتخاب نیک و Masai Ujiri به عنوان برترین مربی و اجرایی بود. آیا شما فکر می کنم که یک مورد ساخته شده بود ساخته شده برای MLSE به عنوان برترین سازمان ؟ من به دنبال در آن نام تجاری ملی به جای یک شهرستان تیم و موفقیت آن در ترویج ورزش است که بیگانه برای بسیاری از کانادایی ها.

دوم این است که آینده طرح به این نتیجه 2019-20 فصل است. با وجود شور و شوق من برای بازی من هاربر یک دهه قدیمی نگرانی در مورد عدم وجود مسئولیت مدنی به طور کلی رفاه شهروندان توسط شرکت های بزرگ امریکا است. قرار گرفتن در معرض به یک بیماری همه گیر است که به سرعت در حال گسترش در فلوریدا که در آن فرماندار است که یک ابله است و هیچ برنامه موثر برای مقابله با تهدید مکان هزاران نفر از آنها به ورزشکاران یک اقلیت کوچک در معرض خطر است که به مراتب بیشتر از بقیه جامعه است. من چشم پوشی faux نتیجه به فصل به جای افشای هزاران نفر از آنها چند صد نفر که پرداخت می شود به بازی بازی کودکان.

صبر کنید تا سال آینده.

Frank B.

یک: من فکر می کنم مردم در بالای MLSE بالا در هر زمینه و اعتباری ندارد برای رفتن به مالکیت و هیئت مدیره برای امضای کردن مردم به اجرای رپتورز که نه تنها انجام ورزش مدیران و مربیان اما خوب افرادی که متوجه وجود re بیشتر مسائل در توقف و در حال حاضر آنها را به آدرس و پیشبرد مهم باعث می شود. این تیم واقعا هستند بیشتر در سراسر کشور برجسته و مهم تر از هر دیگر و این دلیل است که آنها را در انتخاب افراد برای اجرای چیزهایی که مهم جهان نمایش.

من نمی فهمم روند تفکر در پشت "صبر کنید تا سال آینده" ایده اما من صادقانه چیزی داده می شود که در خطر است امروز و در آینده در تلاش برای پیدا کردن برخی از اعمال امن, طرح خوب به حداقل سعی کنید برای از سرگیری یک فصل مهم است.

من معتقدم NBA انجام داده است که بهتر از هر دیگر در آمریکای شمالی ، این که آیا آن را در نهایت به اندازه کافی خوب باقی مانده است دیده شود اما من صادقانه معتقدم که آنها باید سعی کنید.

-

س: Doug من باید بگویم که من تحت تاثیر قرار گرفته بود توسط Kevin عشق سخنرانی. او به نظر می رسد واقعا خوب down-to-earth مرد که من به ارمغان می آورد به سوال من.

خواهد بود که خود را تیم همه ستاره واقعا چشمگیر انسان که بازی در NBA در حال حاضر ؟

چه کسی می تواند در این تیم از بازیکنان سابق از هر نسل ؟ توجه داشته باشید که بازی ویژگی های گنجانده شده در اینجا فقط بچه ها هستند که به اندازه کافی خوب در لیگ است اما به احتمال زیاد بهتر است انسان از بازیکنان - حتی اگر آنها رخ می دهد به طور فوق العاده بازیکنان. با تشکر

بروس

یک: این که سوال سختی از آنجا که بسیاری از بازیکنان انجام بسیاری از چیزهایی که مهم هستند و واقعا خوب مردم که هر لیست نخواهد بود نزدیک به کامل است. من به در نظر گرفتن اینجا بشردوستانه کار می کند و پیشرفت های مهم اجتماعی علل و شما می دانید فقط خوب بودن مهم ارقام n بازی.

بنابراین اگر شما می خواهید زمان من' رفتن با عشق, LeBron James در بسیار بالا Kyle Korver کریس پل و استیو کر.

از دوران, Magic Johnson, Bill Russell, Shane Battier بیل برادلی و وین Embry.

-

س: خوب بعد از ظهر داگ

در حال حاضر که b-توپ شروع به بازگشت به یک کمی از حالت عادی من مطمئن هستم که شما در حال لبخند بر لب در حالی که نشستن در مقابل تهویه مطبوع LOL. من شگفت زده هستم در طول لیگ در نظر گرفتن تلاش برای نگه داشتن امن و صدا. آخرین که من floored بود تمایل خود را برای عرضه تکنولوژی بالا حلقه به بازیکنان و تصور می کنم همه احزاب دیگر. هرگز چنین شنیده حیوانات - چه می توانید به ما بگویید که در مورد این حلقه??

باب

یک: من نمی دانم زیادی در مورد حلقه ها و نه به حال شانس به درخواست هر کسی در مورد آنها از هیچ تیمی است که در واقع در دیزنی دانشگاه نشده است.

از آنچه به من گفته شده است و خواندن آنها نسبتا تست نشده و سودمندی خود را ممکن است برای بحث. من فرض – و ما را در اولین زمان ممکن – که آنها فقط بخشی کلی احتیاطی لیگ و بازیکنان ارتباط هستند ،

-

س: سلام داگ

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

فقط چک کردن در نه خیلی در ذهن من, این حالی از این مستند می داند هیچ مرزهای. مجموع گوز مغز در بخشی از من که من باید انجام داده اند این در هفته گذشته, بنابراین من می تواند برای شما آرزو یک روز پدر مبارک. پس خوشحال دیرهنگام روز پدر به شما. من امیدوارم که فوق العاده, پسر, قدردانی از تمام عقل شما در حال عبور همراه است.

من احساس می کنم که من باید بیشتر هیجان زده در مورد انتظار از سرگیری NBA فصل اما ببینید من اول جمله. فرض من این است که آن را مانند این پنج مرحله از غم و اندوه.

1. انکار: "این یک بازی واقعی وجود دارد هیچ یک در ورزشگاه".

2. خشم: "لعنت ویروس از بین برد این فصل!"

3. چانه زنی: "خوب من آن را یک بازی بیشتر. هر چیزی را به احساس می کنم مثل یک فن دوباره"

4. افسردگی: "به یاد داشته باشید زمانی که تیم ما استفاده می شود به بازی بازی در خانه در تورنتو؟"

5. پذیرش: "این خوب است به عنوان آن را برای رفتن به دریافت کنید. دفاع از عنوان پسر رفتن رپتورز!"

آیا احساسات خود را در منجر به ادامه این فصل ؟

PS: یک پرنده کوچک به من گفت که شما می توانید قبل از سفارش یک کپی از TEB. این بررسی در پست!

Santino

یک: من فکر می کنم وجود دارد – به حق تا – درجه زیادی از بیم و هراس در مورد بازگشت به بازی بیش از پیش بینی مشتاق. و که باعث می شود تمام حس این بازی uncharted بار و یک سیستم تست نشده و من تصور هر کس کمی عصبی است.

کاملا قابل درک است.

و بله طعمه در دسترس برای قبل از سفارش در حال حاضر از طریق فصل/نیلی من امیدوارم که شما در نظر آن را فقط به عنوان من امیدوارم که شما می خواهم به در نظر گرفتن اشتراک به ستاره به پشتیبانی روزانه روزنامه نگاری.

-

س: یکی دیگر از کارتر حافظه به مناسبت وینس بازنشستگی ایستاده بود برای من. اگر این Masai Ujiri ایده اضافه کردن آن به لیست خود canny حرکت در مدیریت رپتورز. ادای احترام تصویری در (من باور) نوامبر 2014 پس از یک مسهل تشویق از جمعیت در آنچه که همیشه خواهد بود مرکز هوایی کانادا (و نه به دلیل هواپیمایی) و وینس پاسخ های عاطفی تقریبا مثل لنکینگ جوش روی بدن از حق رای دادن. من حتی نمی دانم که وینس شد برای بازی در این زمان (دالاس?) اما در همان سال این تیم منفجر شد و به شایستگی آن را نشانه دیگری از چیزهای بهتر و بیشتر به آمده است.

James A., ویکتوریا

یک: من فکر می کنم این بازی شما با مراجعه به ممکن است در برابر ممفیس اما ما را به یاد شب.

و آن را بیشتر یک سازمانی تصمیم گیری است که صرفا ماسایی است اما او را مجبور به ثبت نام در آن است. آن را درست انجام دهید و در لحظه مناسب یک نوع مسهل لحظه برای وینس و طرفداران. آن را درجه یک حرکت توسط این تیم و در نهایت واکنش مناسب از مخاطبان است.

-

س: سلام داگ. اول از همه تشکر برای حلق آویز در وجود دارد در طول این عجیب و غریب ترین از فصل NBA. چه سخت است برای ما طرفداران باید ویرانگر برای نویسندگان ورزشی.
به عنوان من تماشا کرده ام NBA رویکرد به کروناویروس تکامل در (من فکری) هوشمند و متفکر راه من واقعا تحت تاثیر قرار. در حال حاضر من خیلی مطمئن نیستم. من به طور معمول عصبانی فن اما من وجود دارد. باید من (و همه رپتورز طرفداران) عصبانی بود که NBA 1) انتخاب یکی از بالاترین خطر متحده در ایالات متحده به راه اندازی مجدد NBA فصل; و 2) قرار داده شده دفاع قهرمان رپتورز در بالاترین خطر ابتلا به همه داده است که آنها را به صرف اضافی 2 هفته در یک دولت با افزایش COVID اعداد ؟
ریک

یک: اول رپتورز تصمیم خود را برای رفتن به فلوریدا برای اولین بار نبود که لیگ موظف و اولین شانس ما برای صحبت کردن با ماسایی یا بابی ما بپرسید که چرا. من شرط می بندم آن بود چرا که آنها قادر به کنترل خود و محیط و برنامه ریزی شد که تا کنون در طول زمانی که در فلوریدا سقوط کرد و به غیر از آن سخت بود برای تغییر.

به عنوان برای لیگ هنگامی که در "پردیس" ایده اولین بار در حل و فصل به عنوان آدم نقره گفت: ما جمعه اعداد در فلوریدا قطعا نیست در هر نقطه در نزدیکی جایی که آنها هستند. اما بقایای آنها گرفته اند و هر تصور احتیاط برای محافظت از بازیکنان و مربیان و مسئولان و اعضای NBA "خانواده" و در حالی که در فلوریدا به عنوان یک کل یک چاه مستراح احساس خود را از پروتکل های کافی هستند.

-

س: سلام داگ:
امیدوارم که شما خوب, نگه داشتن فاصله خود را از دیگران است. سالم ماندن لطفا .
در حال حاضر که وینس رسما بازنشسته شد, چگونه می توانم شما فکر می کنم رپتورز تشخیص باید سهم خود را به تیم ؟
نمی دانم اگر آنها می توانند, اما اگر ما در زمان عادی آن ممکن است نیمه سرد اگر او دوباره فعال وضعیت برای یک روز و شروع بازی زمانی که آنها را به افتخار او پیر #15 ، (این می تواند انجام شود زمانی که می ایستد اجازه خواهد داشت به طور کامل از طرفداران. امیدوارم این خواهد بود که قبل از وینس 60th birthday.) این Raps نیز نیاز به انجام چیزی بیشتر دائمی است.
شما پادشاه از Raps. شما چه احکام?
قدردانی مثل همیشه
فیل

A: من فکر نمی کنم نماد او آواز یک روز معامله لازم است یا خوب رک و پوست کنده. هنوز مطمئن شوید که آن را به معنی چیزی برای مردم به اندازه کافی به ارزش آن می شود.

اما آنها باید چیزی را انجام دهید. من گفته ام که برای همیشه آن را به عمومی تر از حلق آویز نیوجرسی از rafters از عرصه که 95 درصد از طرفداران تیم هرگز در. آیا این افتخار برای او و بچه ها مثل لوری DeRozan, Stoudamire و دیگران تقلید مجسمه برگها اند یا نه چیزی است که من نمی فهمم نشده است. اما وجود دارد به عنوان یک راه منحصر به فرد برای انجام آن است.

-

تاریخ گفتگو

س:

یک نظر در مورد هر یک از این پرسش و پاسخ در این هفته کیسه مراسلات پستی? به اشتراک گذاری افکار خود را در زیر

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن