افرا برگها باید افکار عمیق به عنوان جاده به جام استنلی بازگشایی

Maple Leafs مدیر کل Kyle Dubas برای تلفن های موبایل قسمت مساوی اعتماد به نفس است که NHL دست از جام استنلی این

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

Maple Leafs مدیر کل Kyle Dubas برای تلفن های موبایل قسمت مساوی اعتماد به نفس است که NHL دست از جام استنلی این سقوط و این تیم خود را به عنوان خوب یک شات در عنوان آن را به عنوان تا به حال.

"بازیکنان باید انتظار و ما (مدیریت) باید انتظار است که ما در حال رفتن به رقابتی است و ما در حال تلاش برای ادعا به برنده جام استنلی" Dubas روز جمعه گفت: در آستانه افتتاح اردوگاه آموزشی. "من حدس می زنم من همیشه خوش و احساس ما بودند رفتن به قادر به پیدا کردن راهی برای بازگشت به بازی است."

هیچ تضمینی وجود ندارد که همه گیر نمی خواهد در راه NHL بهترین-برنامه گذاشته اما خوش بینی افزایش می یابد که هر روز می گذرد و این ویروس باقی مانده است نسبتا تحت کنترل در مرکز شهر تورنتو و ادمونتون.

"آن را آسان تر ... برای دیدن خط پایان از تورنتو فقط به خاطر اینکه از این کار این است که (در تمام سطوح دولت) انجام داده اند در یک شهر بزرگ مانند ما برای رسیدگی به این ویروس و برای قرار دادن دستورالعمل های خارج وجود دارد" گفت: Dubas. "من نمی دانم آنچه در آن می خواهم به در یک نقطه در حال حاضر که در آن ویروس در حال اجرا شایع است. من خوشبین هستم. من فکر می کنم که تیم ما وجود دارد خواهد شد. من فکر می کنم بازیکنان ما را خریداری و در واقعا خوب به پروتکل."

برگها را 34 بازیکن زمانی که اردوگاه باز می شود دوشنبه در فورد عملکرد مرکز به آماده شدن برای بهترین-از-پنج دور مقدماتی سری در برابر Columbus Blue Jackets, شروع Aug. 2. در پیچ و تاب غیر معمول که برای بازی در سری برگها را با استفاده از آخرین بازدید', اتاق پانسمان و نیمکت در Scotiabank عرصه خانه.

آنها همه جا به بازی" در این بازی جدید هاکی زبان. تیم را نمی خواهد فاش صدمات بیماری یا فردی نتایج COVID-19 آزمون از طریق اردوگاه های آموزشی و یا گسترش استنلی مسابقات جام.

ستاره مرکز Auston ماتیوز که گزارش آزمایش مثبت در آریزونا آماده است برای رفتن گفت: Dubas به عنوان جیک Muzzin و ایلیا Mikheyev بودند که در مجروح لیست زمانی که فصل متوقف شده در مارس 12. خارج از جناح Andreas Johnsson که ممکن است بازگشت از عمل جراحی زانو اگر برگها در مورد نیمه راه از طریق پلی آف تیم ملی مناسب است به عنوان یک کمانچه.

که نمی توان گفت زمانی که آنها رفت و 36-25-9 با هر بازیکن کلیدی اما ماتیوز Kasperi Kapanen و تایسون باری صرف وقت در مجروح لیست. فقط در نظر گرفتن آنچه در آن معنی خواهد بود که برای یک تیم است که به نظر می رسید اشتباه خود را, در نهایت به بهترین حالت آن شش defencemen همه سالم در همان زمان.

"ما قطعا هیجان زده به آن را ببینید" گفت: Dubas. "من نمی نگاهی به آسیب لزوما به عنوان یک چیز منفی است زیرا آنها به ما اجازه دیدن Rasmus Sandin و تیموتی Liljegren و آنها به ما اجازه دیدن جاستین Holl در یک نقش است که ما فکر او ممکن است قادر به. صدمات است که ما تا به حال در طول سال بیشتر از یک برکت و رحمت است."

برای بازیکنان کمپ را در مورد وارد شدن به شکل. برگها تنها یک نمایشگاه بازی قبل از مواجهه با کت آبی. Dubas دوست دارد صدای آن است.

"آن را مانند معمول سه روز از scrimmages و اردوگاه های آموزشی و سپس به نمایشگاه بازی گفت:" Dubas. "این دو هفته از اردوگاه های آموزشی. به عنوان ما آن را در حال حاضر آن را احتمالا راه است که ما ترجیح می دهند آن را به عنوان ما به جلو حرکت می کند به دلیل آن اجازه می دهد تا ما کار با تیم ما به طور خاص با کوچکتر بیشتر NHL-مانند اعداد است."

برای عمق بازیکنان وجود دارد ممکن است کار را تا به حال برای بازی 1 اما صدمات همیشه به بازی پلی آف جام استنلی. عمیق, تیم آخرین طولانی ترین, حتی مهم تر wtih اجباری COVID-19 آزمون که ممکن است در حاشیه یک یا دو بازیکن.

"اگر شما نگاه کنید در بازی های حذفی در گذشته در واقع شما با استفاده از یک بازیکن بیشتر در هر دور به عنوان آن می رود" گفت: Dubas. "بنابراین ما در حال رفتن به مجبور به استفاده از ما عمق. راه های نجومی رفت و به ما اجازه داد واقعا به بچه ها که قبلا در عمق نقش و یا در چشم انداز نقش یک فرصت برای نشان دادن آنچه که آنها به طور کامل قادر به.

"عمق رفتن است اهمیت است."

برگها را تا 31 بازیکن به تورنتو hub وقتی آغاز می شود که در جولای 26. Dubas پیشنهاد او ممکن است تنها 28 یا 29 به اتاق را برای بیشتر کارکنان پشتیبانی. حداکثر مجموع خواهد بود 52.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

جذاب نام در لیست نیک رابرتسون. هنوز هم فقط 18, او تیم را بالا چشم انداز پیش نویس در دور دوم در سال 2019. او به ثمر رساند 55 گل در پیتربورو و یک عضو کلیدی از آمریکا تیم سوم. او ممکن است اضافه کردن یک کار بیش از دنیس Malgin یا Nic Petan در عمق نقش Johnsson ممکن است برگزار شد.

"ما در حال رفتن به او را در هر شات مثل ما با همه دیگران است که به پایان فصل نه ما فهرستی فعلی و ما را ببینید که در آن است که در" گفت: Dubas. "اگر او می تواند به زور راه خود را به ترکیب و بر روی فهرستی که می تواند بزرگ. ما هیجان زده برای دیدن آنچه که او می تواند انجام دهد."

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب