آخرین: تانکر درایوهای به جمعیت ظاهری هیچ صدمات

آسوشیتد پرسآخرین به مرگ در مینیاپولیس جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلی

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

آسوشیتد پرس

آخرین به مرگ در مینیاپولیس جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلیس فشرده زانو در گردن او:

___

مینیاپولیس — مقامات در مینه سوتا می گویند هیچ معترضان به آمار شده اند پس از یک نیمه سوار به جمعیت نشان دادن در یک بزرگراه در نزدیکی مرکز شهر مینیاپولیس.

گشت ایالتی مینه سوتا می گوید: در یک صدای جیر جیر که در عمل به نظر می رسد عمدی. گشت زنی می گوید راننده مجروح شد و به بیمارستان با غیر تهدید کننده زندگی صدمات.

این روشن نیست که چگونه راننده صدمه دیده بود. فیلم های تلویزیون نشان داد معترضان swarming کامیون و سپس اجرای قانون به سرعت در حال حرکت در.

دیگر فیلم های تلویزیون نشان داد تانکر کامیون به سرعت در حال حرکت بر روی پل و معترضان ظاهر می شود به قسمت پیش از آن را.

معترضان بودند نشان دادن در برابر مرگ جورج فلوید.

___

آتلانتا آتلانتا شهردار می گوید دو افسر پلیس را از کار اخراج شده و سه قرار داده شده بر روی میز وظیفه در انتظار بررسی بیش از استفاده بیش از حد از زور در اعتراض به حادثه شنبه شب.

شهردار Keisha لنس کف گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه که او و رئیس پلیس اریکا سپر تصمیم پس از بررسی بدن-دوربین فیلم. سپر آن را به نام "واقعا تکان دهنده به سازمان دیده بان."

مقامات می گویند این حادثه به نور آمد از طریق تصویری که منتشر آنلاین.

این نشان می دهد یک گروه از افسران پلیس ضد شورش و گاز ماسک فراگیر ماشین رانده شدن توسط یک مرد با یک زن در صندلی مسافر. افسران جلو زن و به نظر می رسد به استفاده از یک تفنگ بی حس کردن در مرد است. آنها با استفاده از پستی دستبند زدن کراوات در زن روی زمین است. این زن و شوهر به نظر نمی رسد به مبارزه با پلیس در این ویدئو.

کف گفت: اتهامات شده اند کاهش یافته و برابر زن و مرد منتشر شده است.

خبرنگاران محلی که اسیر فیلم از این حادثه گفت: پلیس قبلا شکسته شیشه ای در ماشین. یک خبرنگار گفت: پلیس نیز پهن لاستیک.

شهر تحت حکومت نظامی دوباره پنج شنبه شب.

___

SAN FRANCISCO — San Francisco, بیش از 1000 نفر در راهپیمایی در خیابان های حمل نشانه ها و مناجات "جورج فلوید" سیاه و سفید "زندگی مهم است."

Aliasiah خدا, 22, عینک یک پیراهن که گفت: "من احساس می کنم مانند گذشته سیاه" یک مرجع به سال گذشته فیلم گذشته در سان فرانسیسکو.

"ما اینجا هستیم چون جورج فلوید به قتل رسید در خون سرد. ... ما مریض های بی شماری بی عدالتی در سیاه و سفید و قهوه ای و زندگی عمدتا سیاه و سفید زندگی," او گفت:. "جام سرشار است در این نقطه است. ما می خواهیم پلیس بازداشت اما ما می خواهیم آن را برای پایان دادن به, ما می خواهیم آن را به متوقف شود."

___

لس آنجلس — Los Angeles County, اعلام 6 بعد از ظهر حکومت نظامی برای جلوگیری از تکرار خشونت که شکست پس از اعتراض به قتل یک مرد سیاه با سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

شهرستان و شهر لس آنجلس اعلام متحده اضطراری یکشنبه پس از یک شب از غارت خرابکاری و آتش سوزی که به دنبال عمدتا تظاهرات صلح آمیز است.

بورلی هیلز بود که با آمار خشونت در روز شنبه و سانتا مونیکا که تجربه غارت یکشنبه بودند تحت مقررات منع رفت و آمد سفارشات در 4 بعد از ظهر در شهر سان فرانسیسکو اعلام کرد 8 بعد از ظهر حکومت نظامی.

___

جو بایدن این, presumptive دموکراتیک نامزد برای رئیس جمهور گفت که او ساخته شده یک دیدار یکشنبه به محل تظاهرات در زادگاه خود از ویلمینگتون قبلی شب.

یک عکس ارسال شده به بایدن را در Facebook صفحه نشان داد معاون سابق رئیس جمهور با پوشیدن ماسک, زانو به صحبت با یک کودک کوچک است.

"تنها راه تحمل این درد است که به نوبه خود تمام است که غم و اندوه به هدف" بایدن نوشت. "و به عنوان رئیس جمهور من کمک خواهد کرد که منجر به این مکالمه — و از همه مهمتر من گوش خواهد داد."

___

واشنگتن — مقامات در حال اجرای مقررات منع رفت و آمد در پایتخت کشور پس از یک شب از تظاهرات خشونت آمیز با تظاهر کنندگان تنظیم آتش سوزی, فوق العاده, پنجره ها و شکستن را به کسب و کار و سمت چپ ده ها تن از افسران پلیس مجروح شدند.

منطقه کلمبیا شهردار موریل Bowser خود گفت: حکومت نظامی آغاز خواهد شد در 11 p. m. دوشنبه شب و در گسترش تا 6 صبح روز دوشنبه. او گفت: از اعضای گارد ملی نیز در دست برای کمک به اداره پلیس شهری.

بیش از 1000 معترضان در حال حاضر جمع شده بودند یکشنبه شب در پارک لافایت در مقابل کاخ سفید در اعتراض به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

مقامات گفتند که افزایش حضور پلیس و اضافی ماموران فدرال نامیده می شدند در روز یکشنبه.

این تظاهرات شنبه شب تبدیل خشونت به عنوان تاریکی در مجموعه. معترضان آتش سوزی شکست ویندوز و اسپری گرافیتی.

___

تمپا فلوریدا — تظاهرات عمدتا مسالمت آمیز در سراسر فلوریدا روز یکشنبه با برخی از سازمان دهندگان دو برابر ایمنی تلاش برای مقابله با خشونت از شنبه شب.

در تمپا, Black Lives Matter دهندگان تا به حال نزدیک به 100 ایمنی مارشال در فلورسنت جلیقه گشت راهپیمایی خود را از آموزش در د تشدید تاکتیک و دستور داد به در مواظب برای آنتاگونیست.

این گروه نیز تا به حال پزشکان استفاده می شود دستگاه مخابره فیلم ناطق به سرعت خرد کردن طغیان و داوطلب خدمت سربازی وکلا و کسانی که با آموزش های حقوقی به سازمان دیده بان برای معترضان حقوق از حاشیه.

"ما می خواست می شود قادر به ارائه یک فضای امن برای خود صدا و خشم شنیده می شود در یک محیط کنترل شده. آن را بخشی از خود را اصلاح حقوق برای آنها که قادر به بیان خودشان هستند" گفت: Chaikirah پارکر که به سازماندهی این رویداد است.

جانباز فعال گفت: آنها به عمد برگزار شد و این رویداد در اوایل روز شنبه با وجود گرمای سوزان به دلیل آن را به ارمغان آورده صلح آمیز جمعیتی.

پس از این رویداد بیش از یک جمعیت جوان برگزار شد یکی دیگر از اعتراض و او گفت: جانبازان فعالان احساس موظف به کمک به.

"ما واقعا احساس می کنم این وظیفه ما است که به تصویب مشعل و آموزش بچه ها چگونه به سازماندهی" او گفت:. "آنها از خود راضی و سپس آنها متوجه واکنش سریع سازمان یک سطح کاملا متفاوت است."

___

چند صد تن از مرکز شهر بوستون در روز یکشنبه حمل علائم و شعار در تظاهرات مسالمت آمیز بیش از مرگ جورج فلوید.

تظاهرات خیابانی برگزار شده است برای روز های سراسر کشور در پاسخ به مرگ فلوید یک مرد سیاه پوست که فوت دوشنبه پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را بر روی گردن خود را تا زمانی که او متوقف تنفس.

در بوستون, آنها شعار "نه عدالت بدون صلح" "black lives matter" و سکوت است و خشونت" را به عنوان آنها راه می رفت, شهرداری, دولت, خانه و باغ با جمعیت بسته کردن دو خط از خیابان های شهرستان. وجود نور حضور پلیس و هیچ نشانه ای از خشونت است که فوران در دیگر شهرستانها در روزهای اخیر.

"آنها در حفظ و کشتار مردم ما است. من خیلی مریض و خسته از آن گفت:" Mahira Louis 15 بود که در اعتراض با مادر او. "در اخبار هر زمان ما می گویند black lives matter نگه داشتن آنها را خاموش ما," او گفت:, و اضافه کرد که همه چیز در حال رفتن به تغییر. "آنها در حال رفتن برای کشتن مردم بدون هیچ دلیل," او گفت:.

اکثر معترضان به تن پوشش صورت در میان coronavirus بیماری همه گیر.

"آن راحت نیست به در خانه اما این واقعا ناراحت کننده بود و در اینجا بیش از حد و می دانم که شما در حال انجام این کار در صورت COVID-19 بحران گفت:" ویویان لی, 22 که شرکت با خواهر و پدر و مادر. "اما آن را نیاز به برخی از ناراحتی برای تغییر" او گفت:.

___

مایکل براون Sr. پدر مایکل براون که کشته شد توسط پلیس در فرگوسن میسوری در سال 2014 پیوست اعتراض روز یکشنبه گفتن تظاهرکنندگان به ادامه جنبش است.

او گفت که او سوار به مینیاپولیس از فرگوسن حتی اگر بخشی از یکی دیگر از تظاهرات علیه قتل یک سیاه "اشک قلب من" را به عنوان آن را به یاد او پسر خود را.

"من درک می کنم آنچه در این خانواده احساس است. من درک می کنم آنچه در این جامعه احساس," او گفت:.

___

به عنوان پلیس و شلیک گاز اشک آور در تظاهرات در یکی عمدتا سیاه و سفید محله در فیلادلفیا چند ده شهر و دولت افسران پلیس به انتظارنشسته بودند تا در مقابل یک مجسمه از شهردار سابق فرانک ریزو که شده است یک flashpoint برای معترضان شد و با اسپری گرافیتی شنبه.

Rizzo, شهردار از سال 1972 تا 1980 بود ستایش توسط حامیان به سختی در جرم اما متهم توسط منتقدان تبعیض آمیز علیه مردم رنگ. شهردار جیم کنی گفت: 10-پا بلند مجسمه است که نشسته است در سراسر خیابان از شهر سالن حذف خواهد شد در چند هفته.

___

برلین — انگلستان جناح Jadon سانچو پیوست تظاهرات در سراسر آلمان فوتبال در تعطیلات آخر هفته با بلند کردن پیراهن خود را پس از به ثمر رساند به فاش کردن یک تی شرت با نوشته پیام "عدالت برای جورج فلوید" در مقابل.

فلوید یک دست به دستبند, سیاه, مرد درگذشت دوشنبه پس از یک سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین فشرده زانو خود را برای چند دقیقه در گردن او.

سانچو نشان داده شد یک کارت زرد برای او ژست آمد که او پس از به ثمر رساند گل دوم بوروسیا دورتموند برابر پادربورن در روز یکشنبه.

قبلا مارکوس Thuram در زمان زانو پس از به ثمر در Borussia Mönchengladbach پیروزی یونیون برلین.

به گلادباخ به جلو به ثمر رساند در نیمه اول و پس از آن کاهش یافته و چپ خود را از زانو به زمین و استراحت بازوی راست خود را بر ران راست خود به او متمایل شدن سر خود را در آینه. او به مدت 5 ثانیه در این موقعیت قبل از وارد شدن دوباره به ادامه.

"بدون هیچ توضیحی نیاز" گلادباخ گفت: در توییتر با یک عکس از Thuram زانو.

___

سومین شب از اعتراضات در لوییویل برانگیخته توسط پلیس تیراندازی یک زن سیاه و منجر به 37 دستگیری یک شهرستان گفت: در روز یکشنبه ،

رئیس امنیت عمومی امی هس گفت: در یک کنفرانس خبری گفت که مقامات هنوز نمی دانند که زادگاه آن دستگیر شد. هس گفت: در مجموع 10 نفر دستگیر شدند در تظاهرات پنج شنبه و جمعه.

شهردار گرگ فیشر افزود که پنج لویی افسر پلیس به ضرب گلوله کشته شدند در اواخر شنبه شب. هیچ یک ضربه شد اما سه افسران در یک ماشین است که زده بود حداقل یک گلوله او گفت:.

فیشر گفت: یک غروب-به-سحر حکومت نظامی ادامه خواهد داد یکشنبه شب برای دومین شب متوالی در کنتاکی بزرگترین شهرستان.

لویی تظاهرات به دنبال انتشار یک 911 تماس با تیراندازی قربانی Breonna تیلور دوست پسر ساخته شده در مارس 13, لحظات پس از 26 سال EMT به ضرب گلوله کشته شد و هشت بار توسط کارآگاهان مبارزه با مواد مخدر که زدم پایین درب جلو او.

بدون مواد مخدر پیدا شد در خانه اش. تیلور مرگ را دستگیر کرده است سرفصل های ملی در کنار قتل Ahmaud Arbery در گرجستان در ماه فوریه و جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه به او التماس کرد برای هوا.

___

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت اعلام کرد دولت گسترده ای فاجعه یکشنبه پس آخر هفته تظاهرات که به خشونت تبدیل شد و مخرب است.

در تگزاس بسیاری از نشان دادن صلح آمیز بود اما اعتراضات شد خشونت آمیز روز شنبه با آتش روشن بودن فروشگاه ها شکسته و دزدیدند و مردم صدمه دیده است.

پلیس با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن برخی از جمعیت و گفت: آنها بازداشت بیش از 200 نفر بین دالاس, هوستون و آستین.

"هر تگزاس و هر آمریکایی حق اعتراض و تشویق همه تگزاسی به ورزش اول خود را اصلاح حقوق" ابوت جمهوری خواه در بیانیه ای گفت:.

"اما خشونت علیه دیگران و تخریب اموال غیر قابل قبول است و غیرسازنده است. به عنوان اعتراضات خشونت تبدیل شد و در زمینه های مختلف در سراسر کشور بسیار مهم است که ما در حفظ نظم و رعایت ایمنی عمومی و محافظت در برابر صدمه به اموال و یا از دست دادن.

به منظور اجازه می دهد تا ابوت برای تعیین ماموران فدرال به انجام کار پلیس محلی. این می آید به عنوان برخی از تگزاس دهندگان تماس تظاهرات و دیگران در حال برنامه ریزی برای ادامه.

___

کلمبیا S. C. — برخی از معترضان پرتاب سنگ در پلیس و آتش به حداقل دو ماشین پلیس نادیده گرفتن درخواست از تظاهرکنندگان برای خودداری از خشونت است.

در صبح روز یکشنبه خدمه در کسب و کار در سراسر مرکز شهر تجاری منطقه جاروب کردن شیشه های شکسته و نصب ورق از تخته سه لا به گران کردن پنجره ها و درها.

طی یک کنفرانس خبری در کلمبیا بعد, پنج شنبه, به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم اسکات — که به عنوان تنها سیاه و جمهوری خواه در سنای آمریکا قبلا داده شده یک سری از سخنرانی ها در مسابقه از جمله تجارب متعدد کشیده شدن توسط پلیس اشاره 2015 مرگ والتر اسکات, گزارشی کارولینای جنوبی رانندگان شات به مرگ توسط یک افسر پلیس در توقف ترافیک در شمال چارلستون است.

سناتور. اسکات گفت که همانطور که در Floyd مورد آن حادثه دستگیر شد, در فیلم, اما منجر به تنها تظاهرات بدون خشونت.

"ما نمی تواند داشته باشد و حواس او را پرت به خصوص سوخت خشونت" اسکات گفت. "معترضان شنیده می شود, دیده می شود, اما منظم بود."

در همان کنفرانس خبری رژیم صهیونیستی است. هنری مک مستر گفت: گارد ملی در هشدار برای فعال سازی در صورت نیاز, اصرار معترضان به اقدام اما ماندن صلح آمیز است.

"ما ضمن استقبال از گفتگو. ما خوش آمدید, اعتراض مردم صحبت کردن ذهن خود ما از آن استقبال و ما از آن استقبال هر زمان" مک مستر گفت: "ما بهتر است اما ما نمی تحمل خشونت است."

چندین شهر در کارولینای جنوبی باقی مانده تحت مقررات منع رفت و آمد از جمله کلمبیا را در منطقه مرکز شهر. روز یکشنبه شهردار گل تلفونی ساحل نهاد "دولت مدنی اضطراری" در این شهرستان با توجه به خطر احتمالی ناآرامی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن