'قلب از آثار هنری باقی مانده است': هنرمند بازیابی تخریب پل جورج فلوید دیواری - Wed, 08 Jul 2020 PST

بزرگ سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی دیواری نقاشی در کنار Shacktown جامعه چرخه در مرکز شهر اسپوکان بازساز

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

بزرگ سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی دیواری نقاشی در کنار Shacktown جامعه چرخه در مرکز شهر اسپوکان بازسازی شده توسط این هنرمند پس از تخریب در هفته گذشته با مقدار زیادی از رنگ سفید است.

رنگ سفید تحت پوشش چهره یک پل قاره به تصویر کشیده و با یک مشت در هوا مطرح شده و چهره جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در ماه مه پس از مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای هشت دقیقه به علاوه. فلوید صورت بود برجسته ترین بخشی از نقاشی دیواری, نقاشی شده توسط Daniel لوپز است که به خوبی شناخته شده برای خود نقاشی های دیواری که نقطه شهر.

نقاشی دیواری تخریب شد پنج شنبه شب و یک دوربین امنیتی قرار شد برای گرفتن عمل می کنند اما فروشگاه دوچرخه امنیت سیستم هارد دیسک خراب شده بود. یک حساب پی پال اهدای راه اندازی شد تا به جمع آوری پول برای یک دوربین امنیتی برای کمک به جلوگیری از آینده اعمال خرابکاری.

هیچ-Li Brewhouse صاحب جان برایانت گفت که او شنیده می خواهم در مورد خرابکاری و متوجه شد که هیچ پولی مطرح شده بود برای یک دوربین امنیتی از صبح روز جمعه.

"من فقط تلفن را برداشت" او گفت:.

برایانت اهدا $800 به Shacktown که پرداخت می شود به یک دوربین امنیتی نصب شده است. اهدای پول به محلی علل و انجام جمع آوری اعانه برای سازمان های محلی جدید نیست برای برایانت. زمانی که Salish مدرسه اسپوکن تخریب شد چند سال پیش او سازماندهی جمع آوری کمک های پس از مدرسه می تواند خرید یک سیستم امنیتی است. او فقط به پایان رسید در جمع آوری کمک برای مارتین لوتر کینگ جونیور مرکز در اسپوکن.

"پس از این اتفاق افتاده است" او گفت:. "کار ما نیست انجام می شود."

برایانت گفت: او فقط در تلاش برای حمایت از مردم و سازمان ها در جامعه که در حال انجام کار سخت در هر روز است.

"این نوع از نقش ما," او گفت:. "اگر ما می تواند پشتیبانی قدرتمند و مهربان صداها در جامعه ما بسیار عالی است. Shacktown جامعه چرخه و دانیل لوپز, آنها به انجام این پرچم رو به جلو است."

ملیسا Huggins, مدیر اجرایی اسپوکن هنر گفت: هر چند سازمان نیست که هر چیزی برای انجام با دیواری, او با لوپز در نقش خود به عنوان یک اسپوکن هنر کمیسر.

"او هرچه قلب و روح خود را به او و نادر است که کار خود را مخدوش می شود با نقاشی های دیواری," او گفت:.

"همه ما می دانیم که چرا این نقاشی دیواری را (دریافت تخریب): آشکار قانون نژادپرستی در نظر گرفته شده به عنوان یک سیلی به مردم رنگ و کسانی که در مورد مراقبت از حقوق اساسی بشر."

لوپز ثابت دیواری روز یکشنبه اما او هیچوقت به طور کامل بازیابی فلوید را به عنوان آن بود. او نقاشی شده بخشی از فلوید را در میادین مختلف از سایه های قهوه ای و سیاه و خاکستری و سفید و زرد ایجاد یک pixilating اثر است.

لوپز پاسخ نمی دهند به چندین درخواست مصاحبه.

Huggins گفت که او فکر راه لوپز, مرمت نقاشی دیواری قدرتمند بود و آن را به شما بگویم بیشتر در لایه داستان.

"هر کسی که آن را می بیند در حال حاضر می داند که نقاشی دیواری مورد حمله قرار گرفت اما هنوز هم وجود دارد. قصد, قلب هنری باقی مانده است," او گفت:.

در یک Facebook پست Shacktown تشکر جامعه و لوپز برای پاسخ خود به خرابکاری.

"ما می خواهم برای تشکر از جامعه برای آینده با هم برای کمک به ثابت کند که #LoveTrumpsHate" این پست را می خواند. "در این جهان است که همه ما در زندگی آن است که اغلب اوقات ساده تر به دنبال راه های دیگر که شرایط مثل این یکی باعث می شود ما ناراحت کننده است اما در جوامع بهترین بهره را به چشم پوشی از آنها را ندارد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب