این Growler هنر و صنعت آبجو مجله خورده

این Growler مجله خورده.انتشار رایگان است که با تمرکز بر هنر و صنعت آبجو و غذا خود را اعلام کرد مرگ با یک نامه

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

این Growler مجله خورده.

انتشار رایگان است که با تمرکز بر هنر و صنعت آبجو و غذا خود را اعلام کرد مرگ با یک نامه در آن نوشته شده سایت توسط مالک و بنیانگذار مت Kenevan.

Kenevan گفت: این مجله از آغاز سال در جای پای ولی همه گیر ناشی از آن را به از دست دادن تبلیغات از سخت-آمار صنعت مواد غذایی و آشامیدنی.

Kenevan نامه گفت, در بخش:

"در طول سال ما رو بسیاری از موانع است که ما خوش شانس برای غلبه بر. حقیقت موضوع این است که هرگز قرار بود برای آخرین بار به عنوان طولانی به عنوان آن است. من شروع به کسب و کار با یک تعداد انگشت شماری از سکه ها و برخی از جیب پرز. من نمی قرض گرفتن پول برای به دست آوردن زمین. من بارها و بارها یادآوری است که 'چاپ مرده است" و رسانه های دیجیتال تنها راه رو به جلو است. اما ما آنچه را که بسیاری از مردم تصور می شد غیر ممکن است و ایجاد چیزی است که برداشته مینه سوتا آبجو صحنه را که در آن است امروز. ما آن را از طریق کار سخت و شور از یک استعداد استثنایی گروه از کارکنان."

مجله شاغل 15 کارکنان تمام وقت و تاسیس آبجو Dabbler حوادث.

Kenevan گفت آبجو Dabbler بازگشت هنگامی که آن را بی خطر است برای برگزاری رویدادهای دوباره اما در عین حال آنها کار کرده اند در Dabbler در یک جعبه "ویژه آبجو انواع بسته با آبجو از 12 منطقه ای کارخانه های لبنی همراه با منحصر به فرد سری ویدئو با موسیقی, سرگرمی, هنر نمایش و کمدی است که می تواند خریداری شده از طریق Surdyk را liquor store."

Kenevan پایان نامه خود را در امیدوار توجه داشته باشید:

"با تشکر از شما برای ساخت Growler بخشی از زندگی خود را. این واقعا افتخار بزرگی برای شما به ارمغان آورد این مجله در طول این هشت سال گذشته. امیدوارم آن را در ارتباط با شما و کسب و کار خود و یا کسی که شما می دانید که در یک راه یا دیگری. امیدوارم شما چیزی جدید یاد گرفته و یا خوشبختانه به یاد چیزی ، امیدوارم یک روز Growler خواهد رفت تا یک بار دیگر. آینده نامشخص است اما امروز ما در حال انجام آنچه که باید انجام شود. نوشیدنی محلی و اغلب دوستان من!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن