TFC کاپیتان برادلی در رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن: 'وجود ندارد اخلاقی استخوان در بدن خود'

تورنتو FC کاپیتان مایکل برادلی کشیده هیچ مشت پنجشنبه تاسف خوردن "صفر رهبری" جنوب مرز به عنوان ایالات متحده آمر

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

تورنتو FC کاپیتان مایکل برادلی کشیده هیچ مشت پنجشنبه تاسف خوردن "صفر رهبری" جنوب مرز به عنوان ایالات متحده آمریکا است که ویران شده توسط ناآرامی های نژادی.

این دیرین ایالات متحده کاپیتان در زمان مربع هدف رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"ما یک رئیس جمهور است که به طور کامل خالی است. وجود ندارد اخلاقی استخوان در بدن خود" برادلی گفت: رسانه های کنفرانس تماس بگیرید.

"هیچ رهبری است. هیچ رهبری از رئیس جمهور وجود دارد هیچ رهبری از این سناتور جمهوریخواه که عقب نشسته و شده کاملا همدست در همه چیز را که او انجام داده برای سه و نیم سال است."

برادلی خواست همکار خود آمریکایی ها برای صحبت با برگه های رای خود در ماه نوامبر گفت این غیر ممکن است به غلو" اهمیت انتخابات آینده.

"من فقط امیدوارم که مردم قادر به رفتن به پای صندوق های رای در ماه نوامبر و فکر می کنم بیش از آنچه که خوب است برای آنها بیش از آنچه که خوب است برای خود و وضعیت خود را کسب و کار خود و اظهارنامه مالیاتی. من امیدوارم که مردم می توانند با رفتن به پای صندوق های رای و درک کنند که در بسیاری از راه های آینده کشور ما و آینده ما از دموکراسی در خطر است.

"ما نیاز به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است به درک که در یک سطح به فکر می کنم در مورد آنچه چهار سال بیشتر با مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور آنچه که چقدر وحشتناک است که می تواند برای بسیاری از مردم است."

مرجع نژادی و نابرابری و بی عدالتی اجتماعی برادلی افزود: "اگر ما می خواهیم هر فرصتی برای شروع به رفع آن چیزهایی سپس تهمت نمی تواند رئیس جمهور آن را به عنوان ساده به عنوان آن است."

32-در سال Bradley اجرا از طریق حیطه احساسات در حالی که تماشای خشونت و ناآرامی های آشکار در پی مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در حالی که افسران پلیس مهار او یک با زانو خود را در Floyd گردن.

"من عصبانی هستم من وحشت من غمگین هستم و من مصمم به انجام هر چیزی و همه چیز من می توانید سعی کنید به بخشی از رفع," او گفت:. "از آنجا که آن را به پایان. و همه ما باید بخشی از آن رفع است."

او اذعان کرد که در حالی که او چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد مسائل سیاستمداران و سیاست سازان و کسب و کار باید پاسخگو باشند.

برادلی انتقاد کرده است مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از. در ژانویه 2017, او گفت که او "غم و خجالت" با مغلوب ساختن پیشی جستن سفر بان کی مون هدف از شهروندان که عمدتا از کشورهای مسلمان.

این TFC کاپیتان در حالی که خوشحال به دیدن MLS کار بست بارها اشاره شده است "برخی از املاک لحظات دشوار در طول راه." که شامل یک تهدید تحریم از لیگ.

چنین تاکتیک "نه نشستن به خوبی با بازیکنان," او گفت:.

او همچنین گفت وجود داشته است خسته کننده نبود گفت و گو از آغاز مذاکرات که او اذعان کرد بازی کردن در برابر بی سابقه ای تهدید جهانی.

"این در یک نقطه خاص برای من بود در مورد چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است در وسط این بیماری همه گیر. و راه را برای درمان مردم و راه است که شما نگاه کنید بعد از مردم است. من نگه داشته به آینده را به این ایده. که همه ما قرار داده بسیار به رشد بازی در آمریکای شمالی و در تمام سطوح — مالکیت لیگ, اتاق کار, مدیران, مربیان, بازیکنان, طرفداران.

"همه مهم است به آنچه که ما در حال تلاش برای انجام. سعی کنید به اخراج هر یک از اشخاص که من فقط نام خواهد بود کوته بینانه و بی احترامی به دلیل بازی در مورد همه است."

او گفت: دوست داشتم به دیده هر کس در همان صفحه اولیه و پیدا کردن یک راه "به قطع طریق (گاو نر)."

"فقط می گویند:" این جایی است که ما در حال حاضر. هیچ کس تا به یک راهکار هیچ کس تا به هر, پاسخ, اما چگونه می خواهیم به بیرون آمدن بهتر و قوی تر از همه این است؟' ... من فکر می کنم مکالمات را انجام خیلی بیشتر وزن و من فکر می کنم ما می شده اند قادر به جلوگیری از خیلی از راه کارهای معینی را ایفا می کند."

برادلی تحت عمل جراحی مچ پا در ژانویه برای تعمیر آسیب رنج می برد در لیگ جام حذفی را از دست دادن در سیاتل on Nov 10. او ناتوانی بر او بخشی از یک گروه کوچک آموزشی جلسه دوشنبه.

"من به خوبی انجام می دهند," او گفت:. "من در ادامه به پیشرفت ... در این نقطه از لحاظ فیزیکی احساس می کنم واقعا خوب است. من مچ پا احساس می کند واقعا خوب است. و در حال حاضر آن را فقط در مورد آموزش. برگشت به آموزش واقعی در راه است که در حال حاضر آماده من برای بازی."

او گفت: صدمات موضوع در لیگ بازگشت به بازی با توجه به زمان که گذشت از لیگ معلق بازی مارس 12.

"این یک نگرانی بزرگ است." "و این یک نگرانی بزرگ تنها در میان بازیکنان. من می دانم که واقعی بوده است موضوع در میان مربیان و علوم ورزشی کارکنان و کادر پزشکی."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در حالی که تیم انجام خواهد داد همه چیز ممکن است برای به دست آوردن بازیکنان آماده یک برنامه فشرده در فلوریدا مسابقات که در انتظار تیم کمک نمی خواهد صدمه ترس او گفت:.

"بدیهی است که یک سوال بزرگ است. شاید بزرگترین سوال زمانی که شما در گذشته های اولیه ایمنی و بهداشت مسائل COVID در میان بازیکنان و مربیان و کادر فنی," او گفت:.

"چگونه می خواهیم خودمان را به بهترین شانس را به نفع خود اما همچنین آن را در یک راه که در آن بچه ها در بالاترین سطح خود از لحاظ فنی و جسمی?"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن