Texas A&M, Jimbo فیشر دست استخدام جریمه توسط NCAA - Thu, 02 Jul 2020 PST

کالج استیشن تگزاس — Texas A&M فوتبال برنامه قرار داده شد مشروط و مربی Jimbo فیشر داده شده در شش ماه نشان م

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

کالج استیشن تگزاس — Texas A&M فوتبال برنامه قرار داده شد مشروط و مربی Jimbo فیشر داده شده در شش ماه نشان می دهد علت سفارش توسط NCAA در روز پنج شنبه پس از Aggies داشت به نقض استخدام و قوانین دیگر در ابتدای ماه ژانویه سال 2018 است.

فیشر که به تازگی استخدام شده توسط Texas A&M و یک دستیار مربی تا به حال غیر مجاز تماس با استخدام NCAA گفت: بدون شناسایی مربیان با نام. دستیار جی گراهام در حال حاضر عضو جرمی Pruitt کارکنان در تنسی است.

"در حالی که من نا امید در نقض از جمله ناخواسته که منجر به از گفتگو با ورزشکار, آن است که هنوز مسئولیت من به اطمینان حاصل شود که ما در حال پیوستن به هر قاعده" فیشر گفت: در بیانیه صادر شده توسط مدرسه. "من خوشحال هستم که این موضوع به طور کامل در پشت برنامه ما و نگاه به جلو به ادامه تلاش های ما را در هر جنبه ای از برنامه های ما یکی همه Aggies می توانید در ادامه به آن افتخار کنیم."

فیشر 17-9 با دو کاسه پیروزی در دو فصل اول در کالج استیشن. Texas A&M امضا فیشر به 10 سال $75 میلیون قرارداد پس از او موفق به کسب یک عنوان ملی و سه اقیانوس اطلس در سواحل قهرمانی کنفرانس در هشت فصل در ایالت فلوریدا.

این توافق از طریق مذاکره با NCAA آمد و پس از آن در بر داشت فیشر "موفق به ترویج یک فضای انطباق است." به عنوان بخشی از مجازات فیشر بود ممنوع از تماس های تلفنی و ایمیل ها و متون با چشم انداز نه روز در ماه ژانویه است.

برنامه خود را با جریمه شد $5,000 داده و چند تن دیگر استخدام محدودیت پس از NCAA یافت که چند بازیکن بیش از حد فعالیت های محدود در موارد متعدد در طول سال 2018 offseason. در میان محدودیت ها در حال کاهش رسمی بازديد توسط 17 روز طول زمان سال تحصیلی; هفت-روز-پردیس استخدام بان کی مون در این بهار گذشته استخدام و دوره و 10 روز ممنوعیت برای خارج از دانشگاه استخدام به صورت تمام کارکنان در طول این سقوط استخدام و دوره.

گراهام نیز داده شده در شش ماه نشان می دهد علت سفارش توسط NCAA است.

"در طول فرآیند استخدام مربی جی گراهام ما ساخته شد آگاه از شرایط قبلی خود در نهاد ما به بررسی آن کاملا مطابق با گپ و SEC, آیین نامه" تنسی دو و میدانی گفت: در بیانیه ای در روز شنبه. "ما ایجاد و حفظ اعتماد به نفس بسیار بالا در مربی گراهام تعهد به رعایت و مفتخریم به او را در کارکنان ما است."

این مورد شنیده می شد توسط یک پانل که شامل رئیس شنیدن افسر آلبرتو گونزالس, مینه سوتا, مدیر ورزشی Joel Maturi و سابق ایلینوی شمالی مربی تیم فوتبال Joseph D. نواک. آنها گفت: شرایط ناشی از COVID-19 همه گیر می تواند تاثیر چگونه باقی مانده, استخدام, محدودیت های در حال اجرا.

"پس از من وارد Texas A&M, من را از نزدیک دیده و مربی شخصی فیشر تعهد به صداقت و پیروی از قوانین. من پاسخ خود را از جمله اقدامات صورت گرفته در طول فرایند خود" Texas A&M مدیر ورزشی راس Bjork در بیانیه ای گفت. "این خواهد شد که هیچ تاثیری بر ما جاری یا آینده دانشجو-ورزشکاران 2020 postseason یا تعقیب ما را از قهرمانی موفقیت روشن و خاموش میشه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب