ده داوران را تصویب MLB فصل

حدود 10 لیگ اصلی بیس بال داوران تصمیم گرفتند در این فصل انتخاب به کار بازی در کوتاه برنامه به دلیل نگرانی بیش

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

حدود 10 لیگ اصلی بیس بال داوران تصمیم گرفتند در این فصل انتخاب به کار بازی در کوتاه برنامه به دلیل نگرانی بیش از coronavirus.

دو نفر آشنا با این وضعیت گفته آسوشیتد پرس در مورد تصمیم گیری در روز سه شنبه. مردم صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به دلیل وجود دارد هیچ اعلام رسمی.

داجرز پارچ دیوید قیمت, غول گیر شکن Posey و واشنگتن infielder Ryan زیمرمن در میان یک دوجین یا بیشتر از بازیکنان که نمی خواهد شرکت در این سال به دلیل مسائل مربوط به سلامت. 60-بازی ویروس-خلاصه فصل 23 ژوئیه آغاز می شود.

وجود 76 تمام وقت MLB داوران و بیش از 20 از آنها سن 55 یا بیش از. جو غرب و Gerry Davis قدیمی ترین umps در 67.

داوران که تلقی در معرض خطر — یا برای سن و وضعیت سلامت و یا مسائل دیگر — و انتخاب کردن را ادامه خواهد داد برای دریافت پرداخت می شود. Umps دریافت حقوق خود را بیش از 12 ماه و در حال حاضر پرداخت شده است از طریق آوریل است.

یک معامله بین MLB و داوران رسیده در طول ویروس خاموش شدن تضمین که اگر حتی یکی به طور منظم فصل بازی این فصل umps تضمین شده 37.5 درصد از حقوق خود را.

داوران به تازگی شروع به کار intrasquad و بازی های شبیه سازی شده در-لیگ اردوگاه به تیز کردن برای این فصل است. تیم های تنظیم شده برای شروع نمایشگاه بازی های آخر این هفته در آماده سازی برای روز افتتاحیه.

منهای 10 یا بیشتر MLB داوران بسیاری از سه گانه-A umps کار خواهد کرد دو ماه فصل است. بسیاری از آنها را قبلا به نام بازی در این رشته به عنوان fill-in ها برای داوران که مجروح شده اند و یا در تعطیلات هستند.

فقط به عنوان MLB redrew برنامه در میان این ویروس شیوع داوران هستند و برخی به تغییر بیش از حد. خدمه تکالیف ترتیبات سفر و برنامه ها هنوز تحت بررسی در شروع هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن