تیم های جستجو برای 'Glee' ستاره Naya Rivera در کالیفرنیا دریاچه

توسط اندرو دالتونلس آنجلس (AP) — مقامات جستجوی کالیفرنیای جنوبی دریاچه یکشنبه برای "Glee" ستاره Naya Rivera یک

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

توسط اندرو دالتون

لس آنجلس (AP) — مقامات جستجوی کالیفرنیای جنوبی دریاچه یکشنبه برای "Glee" ستاره Naya Rivera یک روز پس از 4 سال پیدا شد به تنهایی در اجاره یک قایق.

بیش از 80 نفر با استفاده از هلیکوپتر و هواپیماهای بدون سرنشین و وسایل نقلیه همه زمین از جمله غواصان بودند جستجو ونتورا شهرستان کلانتر دفتر گفت. جستجو آغاز شد و چهارشنبه و متوقف شد یک شبه اما از سر صبح پنجشنبه در دریاچه Piru, 55 مایل (90 کیلومتر) شمال غرب لس آنجلس در لس پادرس ملی جنگل.

ریورا اجاره یک پل موقت نظامی زدن قایق در حدود 1 p. m. روز شنبه, و برنامه ریزی برای رفتن به شنا کردن با پسر کوچک در مخزن منطقه تفریحی, مقامات گفت. یکی دیگر از boater در بر داشت پسرش در شمال دریاچه خواب در قایق و با پوشیدن جلیقه نجات.

"ما قصد داریم بر این باور است که او رفتن در آب و ما قادر به قرار دادن او" کلانتر سروان. اریک Buschow گفت: در یک کنفرانس خبری. "بنابراین این به خوبی ممکن است یک مورد از غرق شدن است."

ریورا را شناسایی نشد بر روی قایق و خودرو داشت در یک منطقه پارکینگ, مقامات گفت. پسر بود امن و سالم و با اعضای خانواده.

شده اند وجود دارد گاه به گاه غرق شدگی از طریق سال در منطقه تفریحی دریاچه از لحاظ فنی یک مخزن است که حدود یک ساعت رانندگی از مرکز شهر لس آنجلس. آن را تعطیل پنج شنبه برای جستجو.

ریورا 4 سال است که از ازدواج با بازیگر Ryan دورسی. زن و شوهر نهایی خود طلاق در ژوئن 2018 پس از نزدیک به چهار سال از ازدواج.

او به نام پسر او تنها فرزند "بزرگترین موفقیت است و من هرگز بهتر از او" در سال 2016 خاطرات "متاسفم متاسفم."

تازه ترین توییت در ریورا حساب از روز سه شنبه به عنوان خوانده شده "فقط دو نفر از ما" همراه با یک عکس از او و پسرش.

خواننده دمی Lovato که بازی یک ریورا عشق و علاقه در یک مهمان از روی لئامت دادن در نشان می دهد, نوشته شده در Instagram داستان است که نشان داد یک شمع با متن "لطفا دعا @nayarivera یافت می شود امن و صدا."

ریورا مشغول بود به رپر بزرگ شان در سال 2013 اما رابطه خود را به پایان رسید و یک سال بعد. این جفت ارز را در توییتر و همکاری موسیقایی با رپر ظاهر می شود در ریورا در اولین تک "متاسفم." او ازدواج دورسی چند ماه بعد.

ریورا برگزار سانتانا لوپز, آواز, تشویق کن, موزیکال-کمدی "سرور و نشاط" است که پخش فاکس از سال 2009 تا 2015. او به نظر می رسد در 113 قسمت از مجموعه و مورخ co-علامت ستاره Salling که کشته های خود را در سال 2018 در سن 35 سالگی پس از اقامه دعوا به جرم پورنوگرافی کودکان اتهامات عنوان شده علیه.

Cory Monteith, یکی از نمایش آگهی درگذشت و در 31 در سال 2013 از سمی مخلوط الکل و هروئین.

___

این داستان درست شده است برای نشان دادن نام این سازمان در شهرستان ونتورا کلانتر ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن