هدف به طور موقت بسته شدن فروشگاه به دلیل اعتراض خطرات - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

هدف این است که به طور موقت بسته شدن 105 فروشگاه در 10 متحده پس از چندین شکسته شد به طول تظاهرات بیش از مرگ جور

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

هدف این است که به طور موقت بسته شدن 105 فروشگاه در 10 متحده پس از چندین شکسته شد به طول تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس هفته گذشته است.

این شرکت در حال بسته شدن 46 فروشگاه در کالیفرنیا و 33 در مینه سوتا که در آن شرکت است و بر اساس آن تظاهرات بیش از فلوید مرگ آغاز شد. هدف نیز بسته شدن برخی از فروشگاه ها در, کلرادو, پنسیلوانیا, ایلینوی, New York, گرجستان, اورگان, میشیگان و تگزاس.

فلوید که سیاه بود و دست به دستبند, درگذشت در حالی که دستگیر شدن توسط پلیس مینیاپولیس سوء ظن از گذراندن یک لایحه تقلبی در مه 25. تلفن همراه تصویری نشان داد که یک افسر درک چوین فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه در حالی که فلوید التماس هوا و در نهایت متوقف شد. چوین در حال حاضر چهره های قتل و طرح اتهامات. سه تن دیگر از افسران که در زمان دستگیری از کار اخراج شدند اما از آنها متهم شده است.

مینیاپولیس مبتنی بر هدف نمی گویند که چگونه آن را انتخاب کرد که در فروشگاه ها به شاتر و یا چه مدت آنها بسته باقی خواهد ماند.

"ما دل شکسته از مرگ جورج فلوید و درد آن است که باعث جوامع در سراسر کشور" هدف در بیانیه ای گفت. "تمرکز ما باقی خواهد ماند و ما اعضای تیم ایمنی و کمک به جامعه ما زخم التیام یابد."

گفت: هدف کارکنان در فروشگاه که در حال بسته خواهد پرداخت تا 14 روز از جمله حق بیمه آنها درآمد ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. آنها همچنین قادر خواهد بود برای کار در مکان هدف که باز باقی می ماند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب