گیر کرده در خانه به دنبال در: کشف خود در میان همه گیر - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

نیویورک – اعتماد به نفس انعطاف پذیری شور: به عنوان همه گیر جهان تغییر کرده است و تحت فشار قرار دادند و مردم به

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

نیویورک – اعتماد به نفس انعطاف پذیری شور: به عنوان همه گیر جهان تغییر کرده است و تحت فشار قرار دادند و مردم به خانه های خود و خارج از روال آن نیز برای بسیاری از افراد نشان داد برخی تعجب آور صفات را در خود.

اما به عنوان جامعه به آرامی بازگشایی چگونه خواهد این چشمک می زند از بینش حفظ ما ؟

"من و همسرم نمی تواند نزدیک و هنگامی که ما بازنشسته ما نمی خواهد برای کشتن هر یک از دیگر" دست هایش را 62 ساله کریس Onishi خالی nester و کارآگاه پلیس است در Auburn, Washington, بازتاب بازنشستگی افکار دیگران. "ما متوجه آن خواهید بود خوب است."

لوکس از خود بازتاب بدون زندگی معمول حواس او را پرت گرفته است برخی از مردم در جاهای دیگر به روابط با خدا ارزش خود را به عنوان کارگران خود را تکان دهنده توانایی به انجام این کار بدون مردم.

در حالی که آن را مسلما نمی زمان برای "لنت نقره ای," با توجه به ویران کردن بحران بهداشت و درمان در ادامه به انتقام آمریکا انجمن روانشناسی را Vaile رایت گفت: "من فکر می کنم شما در حال دیدن یک اولویت روابط در راه است که شاید ما دیده نمی شود در گذشته است. مردم شناخت که در آن ارزش های خود را به دروغ در راه های جدید است."

محققان و سیاستمداران روانشناسان و موسسات بهداشتی را صرف سال ترکیب از طریق خرده ریز از این زمان است. به عنوان آنها انجام کاترین ری در توسان آریزونا امیدوارم به خوبی تاسیس به عنوان یک دستیار پزشکی.

پس زودتر متناسب و شروع می شود در زندگی از جمله یک دوره کوتاه از بی خانمانی 31 ساله امیدوار است تا او را ترک حداقل دستمزد وجود پشت سر گذاشت. اما او externship بعد از نه ماه برنامه برای تبدیل شدن به کارشناسی ارشد است که در نگه دارید تا زمانی که او می تواند شروع به racking تا او لازم 200 ساعت در کار است.

او ترسیده بود که او جرأت به میدان تعجب اگر او تا به وظیفه. پس از آن ویروس آمار و شجاع پاسخ دهندگان برای اولین بار تغذیه او حل و فصل. به طوری که بسیاری از نمرات داوطلبان اعطای وام یک دست.

"من تا به حال تعداد زیادی از اعتماد به نفس در خودم" ری گفت. "من ممکن است باهوش ترین فرد در, اما من می دانم که من یک قلب بزرگ و بسیاری از همدلی است. تماشای همه به یکدیگر کمک و مراقبت برای یک دیگر به من امید و اعتماد به نفس است که من تصمیم درست است."

به عنوان ری پرورش نوظهور شور اریک کوچک در هوستون, تگزاس, شده است, بازشناسی یک ساله. مانند بسیاری از معلمان او شده است تلاش برای آموزش از راه دور.

"من نمی دانستم چقدر که ارتباط مستقیم با دانش آموزان در کلاس درس در صحبت کردن با آنها و تعامل با آنها را به صورت روزانه انگیزه من برای گرفتن هر روز صبح گفت:" 34 ساله ، "من تنها ارتباط واقعی با آنها در حال حاضر پراکنده است تلفن تماس, ایمیل ها و متون."

هنوز هم سبز به عنوان یک کار تمام وقت جامعه شناسی و روانشناسی, مربی کوچک می آموزد در یک دبیرستان با عمدتا اسپانیایی جمعیت دانشجویی بسیاری از یقه آبی خانواده ها است. درس های خود را اغلب منعکس مسائل در زندگی خود از جمله نگرانی در مورد مستند نشده پدر و مادر و تلاش برای مراقبت از خواهر و برادر در حالی که بزرگسالان مشغول به کار دوم شیفت.

کمی به حال grand ایده های منظم تعاملی تصویری جلسات پس از مستند آغاز شد اما چند در میان 60-به علاوه دانش آموزان شده اند.

"بسیاری از آنها را مجبور به استفاده از وقت خود را بسیار متفاوت تر از زمانی که ما مدرسه" ، "دیدن نیست هر روز آنها را دشوار بوده است."

این ایده از رشد خود در طول زمان سختی است و به خوبی مستند تاریخچه گفت: سارا لاو که پژوهش در دانشگاه ییل دانشکده بهداشت عمومی با تمرکز بر تلفات تروما در سلامت و روابط.

"نیاز به ماندن در خانه و نه در تعامل با جهان به عنوان آنها معمولا مردم نه تنها اتصال با دوستان و خانواده اما با داشتن عمیق تر و معنی دار تر مکالمات," او گفت:.

رایت یک روانشناس بالینی و APA ارشد مدیر برای مراقبت های بهداشتی و نوآوری و همچنین مطالعات اثرات تروما.

"این فرآیند داخلی یکپارچه سازی آنچه که ما از طریق ساختمان انعطاف پذیری و پس از بیرون آمدن از طرف دیگر در حالت ایده آل با احساس بیشتری از معنی و یا جایی که ما می خواهیم در جهان است," او گفت:.

برای سحر برتون آب باران در پالم بای فلوریدا چند ماه گذشته بوده است در مورد ایمان هر دو به خدا و عزیزان.

هنگامی که یک مسیحی انجیلی که 68 ساله مادر و مادر بزرگ گفت: چشم او شده اند محوری باز با دوستان و خانواده که او گفت: باید با تبدیل پشت خود را بر روی کسانی که رنج می برند, در این بیماری همه گیر. آنها حاضر به دنبال دستورالعمل های ایمنی قرار دادن دیگران در معرض خطر بالقوه و پشتیبانی آنها از اشتباهی که بحران جهانی است "جعل."

"من و شوهرم فقط به خودمان. من تبدیل شده درون چون من احساس می کنم من می توانید اعتماد بسیاری از مردم دیگر گفت:" بازنشسته طراح از صندلی چرخدار صندلی. "به عنوان یک مسیحی شما باید در مورد مراقبت از همه چیز و همه. من smug به عنوان یک مسیحی در یک زمان اما در حال حاضر من بر روی برگزاری ایمان من با یک موضوع است."

در 52, Quinten Daulton در vickery motorsports, آلاباما را تجربه کرده است تجلی ماهیت متفاوت است.

کار خود را در ساخت خودرو صنعت می تواند در خطر; او خود را از دست داده قبلی حرفه ای در ساخت و ساز در طول بحران اقتصادی از اوایل 2000s. سه سال از حمله قلبی و عمل جراحی بای پس او یک کابینه پزشکی کامل از مواد مخدر او ممکن است "در مورد به قادر به پرداخت هزینه است."

هنوز Daulton اصرار داشت: "من خاص نیست."

او گفت: او یکی از کسانی که بچه ها که "واقعا هرگز تصور از دست دادن" پس از رشد با مقدار زیادی از تقویت مثبت و برخی از دستاوردها در اوایل.

"احتمالا هر دو اخلاقی شکست و عهد متناوب خودپسندی است که آن را گرفته اند در بزرگسالی از اندازه گیری موفقیت قطع گاه به گاه شکست مطلق برای رسیدن به این نقطه از خود در خصوص" Daulton گفت.

صحبت کردن حجم برای بسیاری وی افزود:

"بنابراین آیا من باد تا نگه داشتن کار من و یا پیدا کردن یکی دیگر از هوازدگی طوفان و یا بازسازی خودم – دوباره – و یا از دست دادن همه چیز, هیچ چیز وجود دارد از راه دور ویژه یا منحصر به فرد در مورد داستان من. آن را به اشتراک گذاشته شده توسط چند میلیون مردم خیلی افتضاح بود و من احتمالا باید ترک ضرب و شتم خودم بیش از آن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن