St. Paul افسر پلیس یکی از شش منطقه رهبران به زمین 2020 بوش پایه کمک هزینه های تحصیلی

شهرهای دوقلو افسر پلیس, زیبایی, فعال دو سلامت رهبران و دو صاحبان کسب و کار در میان 24, نام, St. Paul مبتنی بر

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

شهرهای دوقلو افسر پلیس, زیبایی, فعال دو سلامت رهبران و دو صاحبان کسب و کار در میان 24, نام, St. Paul مبتنی بر بوش بنیاد به عنوان رهبران رویایی.

2020 بوش همراهان ضرب و شتم از 746 متقاضیان از مینه سوتا و داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی برای کمک مالی به $100,000 که کمک به آنها را بیشتر تحقیقات خود را از طریق آموزش و پرورش.

"بوش بنیاد معتقد است که قوی و عادلانه رهبران لازم برای جوامع ما به مکان های که در آن هر فرد می تواند رشد" گفت: آنیتا Patel, بنیاد مدیر برنامه.

محلی برندگان سه نفر از آنها از سنت پل. دیگران از Lauderdale, Eagan و شمال شعبه دارد.

در اینجا برندگان و کمک هزینه های تحصیلی آنها می شود کار بر روی:

امیره ADAWE

امیره Adawe

امیره Adawe, 41, St. Paul, یک مهاجر از سومالی کمک کرد که توسعه BeautyWell پروژه که هدف آن برای پایان دادن به پوست-روشن کردن شیوه های. او قصد دارد به بررسی استراتژی های بازاریابی از شرکت های که فروش پوست-روشن کننده محصولات برای درک بهتر نحوه مقابله با پیام های خود را به زنان است. او به تازگی به رهبری یک تلاش موفق به نفوذ آمازون برای جلوگیری از فروش پوست-کرم روشن.

نگرانی خود را دو برابر: برای آموزش زنان جوان به پوست آنها و هشدار به آنها در مورد مواد شیمیایی سمی مانند جیوه که در بسیاری از محصولات.

"ما واقعا باید برای خنثیسازی این شیوه های مضر," او گفت:. "من می خواهم برای ایجاد یک ائتلاف جهانی است که کار بر روی این موضوع به این تغییر و دوباره تعریف زیبایی."

KAYLA یانگ-بهترین

Kayla یانگ-بهترین

Kayla یانگ-بهترین و 47 سنت پل شده است و آزمایش با یک فروشگاه مواد غذایی جدید model به نام "شرکت خرده فروشی" که محلی کمک می کند تا تولید کنندگان مواد غذایی در بازار اجناس خود را. او دارای یک مغازه به نام چاشنی تخصص بازار مواد غذایی در Grand Avenue فراهم می کند که یک فرصت برای کوچکتر خانواده متعلق به تولید کنندگان مواد غذایی برای رسیدن به جامعه است. او فکر می کند, مواد غذایی زنجیره غذایی باید استفاده از این مدل و آن را آسان تر برای کوچکتر تولید به فروش محصولات خود را.

او در افتتاح فروشگاه پس از پیدا کردن آن بسیار دشوار است برای بازار آسیایی او وعده غذایی کیت و دوباره محیطهای مایع به فروشگاه های مواد غذایی.

مطمئن نیستید که چگونه به شعبه به یک بزرگتر او قصد دارد با استفاده از کمک هزینه تحصیلی به منظور ارتقاء او مهارت های رهبری.

"آنچه که من قصد دارم به انجام این است که با استفاده از کمک هزینه تحصیلی منابع برای ایجاد یک سفر یادگیری در حالی که من را فراموش گسترده و همهجانبه در یادگیری با رهبران که تا به حال موفقیت و تاثیر...به طور خاص در مورد چگونه غذا به فروشگاه های مواد غذایی," او گفت:. "ما باید بیشتر نماینده و فراگیر در مواد غذایی ما است."

متی KONCAR

متی Koncar

متی Koncar, 44, از Lauderdale یک گروهبان با, St. Paul اداره پلیس. او می خواهد به یاد بگیرند که چگونه برای افزایش اعتماد عمومی از پلیس. تجربه خود را در مرکز اعتراضات پس پلیس-درگیر تیراندازی انگیزه او را برای کشف راه هایی برای بهبود اعتماد بین اعضای جامعه و پلیس که آنها خدمت می کنند.

او در حال حاضر وزارت سالمند آزاری محقق شده است اما تبدیل شدن به علاقه مند در نقش آنچه که او خواستار "خدمات مشتری" در پلیس یا پلیس راه درمان مردم و چگونه است که می تواند ایجاد اعتماد و احترام متقابل است.

"هدف من این است که برای استفاده از کمک هزینه تحصیلی به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در امور عمومی" او گفت:. "آنچه که من استفاده خواهد کرد که برای به دست آوردن اعتبار به حرکت در ارشد پلیس نقش رهبری. این نقش ها اجازه خواهد داد که من را تحت تاثیر قرار تغییر مثبت در پلیس."

کیرستن هاگن کندی

کیرستن هاگن کندی

کیرستن هاگن کندی یک مادر و شهردار سابق از شمال شعبه درگیر شده است در بسیاری از تلاش برای ایجاد جوامع سالم. اخیرا او را به عنوان یک پیمانکار برای Chisago County را در سطح ایالت بهبود سلامت مشارکت در ایجاد یک پلت فرم آنلاین برای کشاورزان' بازار است که او امیدوار است که یک روز خواهد بود جایی که نهادهای محلی مانند مدارس و بیمارستان ها و دریافت های خود را تولید و همچنین.

هاگن کندی 56 یک عضو هیئت مدیره در زنان موسسه محیط زیست که در آن او بزرگ شده این برنامه آزمایشی از چهار مزارع به 24 کشیده و در مشارکت با برنامه های سود ارشد مراکز و مدارس و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و مواد غذایی اضطراری سایت.

او امیدوار است که برای استفاده از کمک هزینه تحصیلی برای ایجاد مدل های کسب و کار از خود کار است که می تواند تکرار در سراسر کشور.

"این فقط در مورد چگونه ما اتصال کشاورزان و واقعا متعهد به مواد غذایی در منطقه ای اقتصاد" هاگن کندی گفت. "ما در حال تلاش برای ایجاد چیزی است که هرگز قبل از انجام داده در منطقه ما است."

EVVA KARR

Evva Karr

Evva Karr, 30, از, St. Paul متولد شد در تایلند و مهاجرت به ایالات متحده آمریکا با پدر و مادر خود را. آنها می خواستند او را برای تبدیل شدن به یک دکتر یا یک وکیل. او سعی تحصیل علوم اعصاب, اما او را خواستار شد و بیشتر در دنیای رسانه های دیجیتال است. پس از همکاری با چند شرکت توسعه بازی او منشعب در خود و آغاز قطعی مستقل بازی های ویدئویی برچسب.

"من واقعا خودم وقتی که من شروع به شرکت خود," او گفت:. "من به رسمیت شناخته شده زنان اقلیت و عجیب و غریب قوم واقعا نمی شد در جدول شکل دادن به صنعت ما است."

او می خواهد, St. Paul به تبدیل شدن به یک مرکز ملی برای زنان مردم رنگ و عجیب و غریب کارآفرینان خلاق فن آوری است.

او امیدوار است که برای استفاده از کمک هزینه تحصیلی برای تبدیل شدن به یک بهتر story teller, بهبود مهارت های زبان عمومی و یاد بگیرند که چگونه به سرمایه گذاری استراتژیک در بازی های متنوع ایجاد شده توسط کارآفرینان است.

VAYONG MOUA

Vayong Moua

Vayong Moua, 45, Eagan است که عدالت در سلامت را حمایت مدیر آبی صلیب آبی سپر انجمن. در کار خود او در بر داشت که متفاوت گروه های اجتماعی تحت تاثیر قرار نامتناسب وقتی که می آید به بحران و یا مسائل مربوط به سلامت.

یک مهاجر خود او احساس می کند بهترین راه برای شروع صحبت با دیگران در مورد چگونه به تغییر این اختلافات است که با درک بهتر خود را در پس زمینه.

"من واقعا می خواهم به ترکیب عمیق فرهنگی در مطالعه خود با سیاست و سیستم های تغییر," او گفت:. "من می خواهم به مطمئن شوید که من می تواند عمیق در من نفس خود را و همونگ جامعه به طور خاص است."

او قصد دارد برای رفتن به لائوس عبور از رودخانه مکونگ و دیدن گورهای بینام و از پدربزرگ و مادربزرگ خود را. با دانش خود منشاء او امیدوار است برای شروع ساخت اتحاد با جوامع دچار بی عدالتی و کمک به صنایع دستی سیاست هایی که تغییر سازمانی و رفتار است.

بوش بنیاد میراث 3M اجرایی آرچیبالد بوش و همسرش, Edyth خواهد بود و پذیرش برنامه های کاربردی برای 2021 بوش یاران Aug. 18. این برنامه برای هر کسی که سن 24 و مسن زندگی می کند که در سه دولت منطقه.

بوش یاران شمارش در میان فارغ التحصیلان آن نمایشنامه نویس آگوست ویلسون سابق رژیم صهیونیستی. Arne کارلسون, مینیاپولیس, عضو شورای شهر Andrea جنکینز و Jodi ژیلت بود که در سابق دستیار ویژه رئیس جمهور اوباما برای بومی آمریکا در امور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن