St. Paul رئیس پلیس: معترضان مسالمت آمیز باید از آن محافظت شود اما نه هر کسی خم در تخریب

St. Paul رئیس پلیس گفت: او می شنود و اعضای جامعه که پر از غم و اندوه و همچنین کسانی که می ترسم پس از اعمال تخر

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

St. Paul رئیس پلیس گفت: او می شنود و اعضای جامعه که پر از غم و اندوه و همچنین کسانی که می ترسم پس از اعمال تخریب.

تاد Axtell گفت: او می خواست مردم را به شنیدن این پیام از او را در پی غارت مردم کسب و کار و تنظیم آنها را بر روی آتش در خیابان در روز پنج شنبه و جمعه. او گفت: "جزر و مد به نظر می رسد تغییر کرده است."

شده اند وجود دارد تظاهرات مسالمت آمیز در سنت پل که کشیده اند هزاران نفر از مردم که در حال ابراز خشم و ناراحتی در مورد مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس در مه 25.

"ما مراقبت از ما مسالمت آمیز معترضان و ما انجام داده اند که در طول تاریخ در سراسر بخش ما, اما ما هرگز مراقبت از یا نیم پز کردن افرادی که می خواهید به تهدید و ارعاب در جامعه ما با غارت محیط کسب و کار ما در آتش و مجروح شدن افسران ما که در خارج وجود دارد برای محافظت از همه ما" گفت: رئیس تاد Axtell. "من واقعا بر این باورند که این یک انتخاب نادرست می گویند که تخریب و خطر است و تنها راه برای تغییر. آنها می تواند کمک به ساخت صدای خود را شنیده مسالمت آمیز تحت مقررات منع رفت و آمد."

St. Paul رئیس پلیس تاد Axtell. (جان Autey / پایونیر پرس)

یک شب مقررات منع رفت و آمد در محل بوده است در خیابان و مینیاپولیس و Axtell گفت: "این کمک می کند تا ما افسران تمرکز بیشتر بر روی افرادی که به طور بالقوه به تهدید و ارعاب جامعه ما است."

مأموران اجرای قانون در مورد بازداشت 65 نفر در کنگره پس از دوشنبه شب 10 شب مقررات منع رفت و آمد. Axtell اعتقاد بسیاری وجود دارد در یک عمل نافرمانی مدنی پس از یک زودتر صلح آمیز مارس اما ذکر چند تا به حال کلاه — "به طور معمول نشانه آن است که آنها انتظار دارند در یک درگیری با پلیس," او گفت:.

پلیس یک چوب بیس بال پیچیده شده در سیم های خاردار در یک ون مشخص شده به عنوان یک جامعه "پزشکی" خودرو در نزدیکی ساختمان کنگره با توجه به گروه.

حکومت نظامی همچنان امشب آغاز و در 10 p. m.

بیش از 170 کسب و کارهای آسیب دیده بودند و یا غارت در سنت پل در هفته گذشته با توجه به پلیس. سازمان آتش نشانی گزارش شده وجود دارد 55 آتش سوزی در درجه اول برای ساختمان های تجاری, در, St. Paul بین پنج شنبه و صبح جمعه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن