Spokane سرخپوستان ballpark شام در دسترس برای pick-up, مارس 21; وعده غذایی برای $40 + مالیات بر خوردها چهار - Mon, 11 May 2020 PST

فصل گذشته اسپوکن سرخپوستان بودند هیجان زده به اعلام جدید فصل بیس بال کرایه از جمله توت acai با, فنجان, yakisob

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

فصل گذشته اسپوکن سرخپوستان بودند هیجان زده به اعلام جدید فصل بیس بال کرایه از جمله توت acai با, فنجان, yakisoba ماکارونی کاسه بدون استخوان بال مرغ, پنیر فیلادلفیا استیک و برگر ماهی قزل آلا در کنار سنتی, همبرگر, سوسیس و آبجو.

در میان بیماری همه گیر کوروناویروس و اقامت-صفحه اصلی سفارش اسپوکن سرخپوستان اعلام کرده اند Ballpark شام برای رفتن غذا آماده برای انتخاب کنید تا از 4:30-6:30 بعد از ظهر مارس 21. غذا برای خرید در دسترس است برای $40 به علاوه مالیات و خوردها ،

صفحه اصلی منوی run شامل دو اسپوکن سرخپوستان سگ دو ورزشگاه همبرگر, دو, سوسیس آلمانی, چهار کیسه های چیپس یک کیلو سیب زمینی, سالاد چهار کوکی ها و چهار سوغات فنجان نوشیدنی خود را در خانه.

سلامت و ایمنی اسپوکن سرخپوستان طرفداران و اعضای تیم همچنان در اسپوکن سرخپوستان' اولویت شماره 1 این تیم گفت: در انتشار اخبار. اسپوکن سرخپوستان در مقابل دفتر تیم اجرا اضافی احتیاطی توسط پخت و پز تمام وعده های غذایی با دستکش و ماسک صورت و انجام تمیز کردن بالاتر از استانداردهای.

ورزشگاه شام برای رفتن سفارشات ممکن است به صورت آنلاین قرار داده شده در milb.com/spokane/ballpark/ballparkdinnertogo و باید توسط 11:59 p. m. روز شنبه, مارس 19. تعداد محدودی از شام در دسترس هستند و آنها آماده خواهد شد برای منظقه در Avista ورزشگاه در طول دو ساعت زمان دوره on May 21.

Spokane سرخپوستان تیم فروشگاه سفارش آنلاین قرار داده شده در spokaneindians.milbstore.com همچنین در دسترس خواهد بود برای انتخاب کنید تا اگر انتخاب انتخاب کنید تا گزینه در طول شام takeout ساعت. این گزینه در دسترس است صرف نظر از شام خرید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب