سنبله در اورگان COVID-19 موارد وابسته به اتحادیه شهرستان کلیسا - Mon, 15 Jun 2020 PST

SALEM, سنگ. – اورگان coronavirus موارد همچنان به افزایش, با 184 موارد جدید گزارش روز دوشنبه – بالاترین روزانه

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

SALEM, سنگ. – اورگان coronavirus موارد همچنان به افزایش, با 184 موارد جدید گزارش روز دوشنبه – بالاترین روزانه تعداد در دولت از زمان شروع این بیماری همه گیر.

اورگان سلامت در قدرت می گوید: بخشی از این افزایش به دلیل شیوع در اتحادیه شهرستان در مناطق روستایی شمال شرقی بخشی از دولت که در آن 99 نفر تست مثبت برای COVID-19. تعدادی از موارد مرتبط با فانوس کلیسای پنطیکاستی در اتحادیه شهرستان گفت: دکتر پل Cieslak مدیر پزشکی برای بیماری های عفونی و واکسن در سازمان بهداشت بهداشت عمومی را بدست آورد.

مقامات نبودند خاص بیشتر در مورد دقیقا چگونه بسیاری از موارد وابسته به کلیسا.

Cieslak گفت: به دلیل وجود موارد مرتبط با کلیسا در این شهرستان مشغول به کار با آن را به میزبان یک تست درمانگاه.

"ما شده اند انجام تست به خصوص هدفمند تست در اطراف مکان های که در آن ما در حال شروع به دیدن خوشه" Cieslak. "خوشه نشانه های ما را که در آن انتقال بيماري در جریان است و هنگامی که شما پیدا کردن یک خوشه و تست رویداد شبیه به این به شما در پیدا کردن بسیاری از مردم آلوده است."

Cieslak گفت: 365 نفر در اتحادیه شهرستان مورد آزمایش قرار گرفتند بیش از آخر هفته و مقامات در حال انتظار باقی مانده نتایج آزمون شنبه.

اتحادیه شهرستان دارای جمعیت نزدیک به 27,000 با توجه به سرشماری ایالات متحده. قبل از آخرین Union County تا به حال کمتر از 25 مورد تأیید در طول بیماری همه گیر.

"ما شگفت زده شدند تعدادی که آزمایش مثبت" Cieslak گفت.

شهرستان نقل مکان کرد و به مرحله 2 از دولت بازگشایی طرح است که باعث محدودیت در رستوران ها و گردهمایی های, ژوئن 5.

"یکی از پیام های ما است که ما در حال تلاش برای رسیدن به این است که اجتماعات بزرگ به خصوص در محله های نزدیک اگر فاصله نمی تواند حفظ شود واقعا یک راه موثر در گسترش COVID-19," Cieslak گفت. "آیا آن را در محل کار و یا به خصوص یک بسته مونتاژ منطقه این است که واقعا یک نگرانی است."

روز دوشنبه گزارش داد موارد در سراسر کشور جدید به ارمغان بیاورد مجموع تعداد افرادی که آزمایش مثبت برای coronavirus در اورگان به 5,820. علاوه بر این چهار نفر دیگر فوت کرده اند از این بیماری بالا بردن دولت تلفات به 180. دومین روزانه مورد تعداد در دولت بود و 178 مورد در روز پنج شنبه.

در پاسخ به افزایش مورد شمارش رژیم صهیونیستی است. کیت براون هفته گذشته گفت: او قرار دادن تمام شهرستان های کاربردی بیشتر برای بازگشایی از او COVID-19 محدودیت در برگزاری به مدت هفت روز.

برای بسیاری از coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب