برخی از ایالت بازگشت به محدودیت ها به عنوان ویروس موارد افزایش

توسط PAUL J. WEBER و میشل R. SMITHAUSTIN تگزاس (AP) — تگزاس و فلوریدا معکوس دوره و پایین بر روی کلمپ میله دوبا

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

توسط PAUL J. WEBER و میشل R. SMITH

AUSTIN تگزاس (AP) — تگزاس و فلوریدا معکوس دوره و پایین بر روی کلمپ میله دوباره جمعه در کشور بزرگترین عقب نشینی در عین حال که روزانه تعداد تایید عفونت کروناویروس در آمریکا رسید به تمام زمان بالا از 40,000.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت دستور داد تمام میله بسته شده در حالی که در فلوریدا ممنوع الکل در موسسات است. دو کشور عضو کوچک اما لیست در حال رشد از کسانی هستند که یا پس گرد یا قرار دادن هر بیشتر reopenings اقتصاد در انتظار به دلیل باز گشت توسط ویروس عمدتا در جنوب و غرب است.

کارشناسان بهداشت و گفته اند که نگران کننده تعداد زیادی از موارد دیده می شود در میان افراد جوان که در حال بیرون رفتن دوباره اغلب بدون پوشیدن ماسک یا مشاهده دیگر اجتماعی-دورى قوانین.

"روشن است که افزایش موارد تا حد زیادی رانده شده توسط انواع خاصی از فعالیت ها از جمله تگزاسی تجمع در میله" ابوت گفت.

ابوت دنبال کرده تا به حال یکی از تهاجمی ترین بازگشایی برنامه های هر یک فرماندار. جمهوریخواهان نه تنها در برابر تماس برای سفارش ماسک پوشیده می شود اما همچنین خودداری کرد تا زمانی که در هفته گذشته به اجازه دولت های محلی را از جمله اقدامات است.

"پزشکان به ما گفت که در آن زمان و به هر کسی که گوش این یک فاجعه خواهد بود. و از آن شده است" گفت: دالاس کانتی قاضی رس جنکینز یک دموکرات است که این شهرستان را بالا رسمی. "یک بار دیگر فرماندار شده است و به کندی عمل می کنند. او در حال حاضر مجبور به انجام کارهایی است که ما شده ایم و خواستار آن است که او را برای آخرین ماه و نیم."

سهام به شدت کاهش یافت و در وال استریت دوباره صعودی مورد اعداد. میانگین صنعتی داو جونز ریختن 730 امتیاز و یا نزدیک به 3 درصد است.

تگزاس گزارش شده بیش از 17 ، 000 مورد جدید در سه روز گذشته با یک رکورد نزدیک به 6000 در روز پنج شنبه. دومین دولت نیز مجموعه سوابق روزانه برای بستری شدن در بیمارستان بیش از 5000 coronavirus بیماران برای اولین بار جمعه.

در فلوریدا تحت عربستان رژیم صهیونیستی. ران DeSantis آژانس که تنظیم میله های پس از عمل روزانه تعداد موارد تایید شده نزدیک 9,000 تقریبا دو برابر رکورد فقط دو روز قبل از آن.

کالین کوربت a 30-year-old متصدی بار در دو مکان در تمپا گفت که او نا امید شده بود و نگران حال بیکار و دوباره اما این محدودیت ها به سمت راست حرکت می کند. اکثر مشتریان نمی شد با پوشیدن ماسک, او گفت:.

"این بود که آنها را فراموش کرده بود وجود دارد یک بیماری همه گیر و یا فقط متوقف مراقبت" کوربت گفت.

تعدادی از سخت ترین ضربه ایالت از جمله آریزونا و آرکانزاس باید فرمانداران جمهوریخواه که مقاومت ماسک-پوشیدن الزامات و تا حد زیادی تکرار جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل به بازگشایی اقتصاد به سرعت در میان هشدارهای ویروس می تواند آمد طوفان به عقب.

کاخ سفید coronavirus نیروی کار به رهبری معاون رئیس جمهور مایک پنس برگزار شد اولین جلسه در نزدیک به دو ماه و پنس اطمینان داد که ایالات متحده "در یک مکان بسیار بهتر نسبت به دو ماه پیش است.

او گفت که بیشتر تجهیزات پزشکی در دست یک سهم کوچک از بیماران بستری و مرگ و میر بسیار پایین تر از آنها در بهار.

تعداد جدید تایید عفونت های ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز تحت الشعاع قبلی بالا از 36,400 مجموعه 24 آوریل در یکی از مرگبارترین امتداد. به تازگی موارد گزارش شده در هر روز افزایش یافته است به طور متوسط حدود 60 درصد بیش از دو هفته گذشته با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل.

در حالی که این افزایش تا حدودی نشان دهنده گسترش, تست کارشناسان می گویند وجود شواهد کافی معضل در حال باز گشت از جمله افزایش مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان در بخش هایی از کشور و درصد بیشتری از آزمون های آینده را مثبت برای ویروس.

در نیروی کار جلسه دکتر Anthony Fauci, ملت را بالا عفونی-بیماری متخصص از مردم خواست تا ذهن خود را مسئولیت به دیگران: "یک خطر برای شما است و نه فقط جدا شده به شما."

مرگ و میر ناشی از کروناویروس در آمریکا در حال اجرا در حدود 600 در هر روز از یک قله در حدود 2,200 در اواسط ماه آوریل است. برخی از کارشناسان ابراز تردید است که مرگ و میر خواهد شد بازگشت به سطح که به دلیل پیشرفت در درمان و پیشگیری و از آنجا که بزرگسالان جوان بیشتر از آنهایی که مسن تر برای زنده ماندن.

این ویروس جان در مورد 125,000 کشته و نزدیک به 2.5 میلیون تایید عفونت در سراسر کشور توسط دانشگاه جانز هاپکینز' تعداد. اما مقامات بهداشتی بر این باورند که تعداد واقعی از عفونت است که حدود 10 برابر بالاتر است. در سراسر جهان به ویروس ادعا کرده است نزدیک به یک و نیم میلیون نفر زندگی می کند.

لوئیزیانا گزارش دوم خود را روز به روز افزایش بیش از 1300 مورد هفته است. افزایش تعداد led لیبریا جان ادم ادواردز در این هفته به حالت تعلیق کاهش بیشتر از محدودیت. کالیفرنیا ، mlb همین در آریزونا که در آن موارد با شکوه 3,000 یک روز و 85 درصد از تخت های بیمارستانی را اشغال کردند.

برای دومین بار در یک هفته تنسی گزارش خود یکی از بزرگترین روز پرش در تایید عفونت با بیش از 1,400 اما کالیفرنیا ، بیل لی بوده و تمایلی به برقراری محدودیت تماس بگیرید و یا به صورت یک ماسک قیمومیت.

در تگزاس ابوت همچنین کوچک پشت رستوران ظرفیت تعطیل قایق سواری در عملیات و گفت: هر, هوای آزاد, گردهمایی بیش از 100 نفر خواهد نیاز به تایید از مقامات محلی.

DeSantis شده است لغو محدودیت آهسته تر از یک نیروی کار توصیه می شود اما اجازه پارک به بازگشایی تشویق ورزش حرفه ای برای آمدن به فلوریدا و تحت فشار قرار دادند برای جمهوریخواه برگزار می شود در دولت آفتاب.

در برگشت از ثروت نیویورک گفته است که با ارائه تجهیزات و کمک های دیگر به آریزونا و تگزاس و فلوریدا اشاره کرد که کشورهای دیگر آمد و به آن کمک هنگامی که آن را در تلاطم مرگبارترین شیوع در کشور در بهار امسال.

"ما هرگز فراموش نکنید که رحمت و شفقت و ما را بازپرداخت آن را به هر راه ما می توانیم" رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت.

در سطح جهان رکورد دیگر افزایش روزانه در هند تحت فشار قرار دادند caseload در جهان دوم پرجمعیت ترین کشور نسبت به نیم میلیون نفر است. و دیگر کشورهای با جمعیت مانند اندونزی و پاکستان و مکزیک دست و پنجه نرم کردن با تعداد زیادی از عفونت ها و تیره و تار سیستم مراقبت های بهداشتی.

___

اسمیت گزارش از پراویدنس, رود آیلند. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن