Seahawks OL Duane قهوه ای ماندن در این لحظه به عنوان او آماده برای 13th, NFL season - Fri, 29 مارس سال 2020 PST

سیاتل – Duane براون دوم-قدیمی ترین Seahawk در 34, ورود خود 13th, NFL فصل در یک حرفه ای است که در آن او خودش را

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

سیاتل – Duane براون دوم-قدیمی ترین Seahawk در 34, ورود خود 13th, NFL فصل در یک حرفه ای است که در آن او خودش را به عنوان یکی از بهترین چپ تکل از نسل خود بلکه آینده یک فصل است که در آن آسیب های خود را در زمان تلفن و با یک قرارداد وضعیت قرار می دهد که او را در معرض خطر بودن حقوق و دستمزد-کلاه تلفات یک سال از هم اکنون.

اما اگر هر یک از است که به نظر می رسد مانند یک سخت راه مشاهده چیزهای قهوه ای مدتها پیش پذیرفته شده چه هر کس در NFL در نهایت یاد می گیرد.

"این یک کسب و کار" براون گفت. ".. من در این مدت طولانی به اندازه کافی می دانیم که. من آیا هر چیزی را شخصی است."

این که چگونه او نمایش تغییرات Seahawks ساخته شده به خود را در خط حمله این offseason, برش جانبازان جاستین بریت و D. J. Fluker و اجازه ژرمن Ifedi و جورج Fant راه رفتن در رایگان آژانس معنی که Seahawks می تواند باید سه غذای جدید خود را در خط حمله در سال 2020 – با قهوه ای شروع دوباره در مقابله با چپ در حال حاضر در مورد تنها چیزی که مطمئن.

"شما تا به حال بسیاری از تصمیم گیری است که تا به حال ساخته شده" براون گفت. "شما تا به حال یک زن و شوهر از بچه ها که ورود رایگان آژانس می تواند حقوق و دستمزد-کلاه تلفات. که بسیاری است که می رود. . من از دست این بچه ها که دیگر در اینجا."

اما به عنوان قهوه ای نیز اشاره کرد در طول یک زوم تماس تصویری با رسانه ها که پوشش Seahawks جمعه "هر کس فرود روی پای خود" با Fluker (کلاغ), Ifedi (خرس) و فانت (جت) امضای قراردادهای جدید که در آن هر یک می تواند فوری شروع, در حالی که بریت است که هنوز هم در حالت ناتوانی از مصدومیت زانو رنج می برد در ماه اکتبر گذشته.

قهوه ای به خوبی می داند که او می تواند رو به یک سوال در مورد آینده اش یک سال از هم اکنون. او دو سال دیگر قرارداد خود را, اما فصل آینده می آید به عنوان بسیاری از سیاتل معاملات عمده انجام با پتانسیل برای کلاه بزرگ پس انداز نهایی آن سال – قهوه ای است $13 میلیون درپوش آمار در سال 2021 فقط 2 میلیون دلار است که پول مرده, معنی, سیاتل می تواند صرفه جویی 11 میلیون دلار او را آزاد.

اما آینده اش قهوه ای می گوید: یک موضوع برای یک روز دیگر.

"Nah, من فکر نمی کنم در مورد آن بیش از حد او گفت:" چگونه او ممکن است می خواهم به بازی. "من به خودم می گویم من نمی خواهم برای قرار دادن یک عدد در زمانی که من می خواهم به راه رفتن دور. من لذت بردن از آن."

در حال حاضر او می گوید چه چیزی در ذهن او است "شما فقط کردم به آماده برای رفتن."

که بیشتر به چالش کشیدن از همیشه در offseason با محدودیت های شدید در محل برای تیم NFL با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

معمولا قهوه ای خواهد بود در رنتون این روزها کمک به سرب در جلسات حضوری با هم تیمی های جدید خود مانند حق مقابله با براندون پوسته, مرکز, B. J. فینی و دیگر تازه واردان که می تواند ظهور به عنوان شروع در سال 2020 و در نظر گرفتن بخشی در زمینه سازماندهی فعالیت های تیم.

به جای قهوه ای تنزل به جلسات مجازی و تلفن تماس و متن مبادلات سعی کنید برای رسیدن به می دانم سیاتل بازیکنان جدید در یک موقعیت گروهی که در آن کار تیمی و در رشته ارتباطات ممکن است به عنوان حیاتی به عنوان هر گونه.

"چیزی که در مورد آن این است که هر تیم این است که برخورد با آن" براون گفت.

بنابراین قهوه ای پیام برای بازیکنان جوان است یکی دیگر از اساسی یکی از او آموخته طولانی پیش – کنترل آنچه که شما می توانید کنترل و ترک هیچ گونه نگرانی در مورد آنچه اتفاق می افتد با NFL فصل به دیگران است.

برای قهوه ای که به معنی تعویض خود در offseason مطبوع به حساب برای هر دو سن و آسیب های او در برخورد با فصل گذشته است.

قهوه ای از دست رفته و دو بازی در میانه فصل به دلیل آسیب عضله دوسر. او سپس از دست رفته سه بیشتر در پایان سال – از جمله کارت های وحشی حذفی پیروزی در فیلادلفیا – با مصدومیت زانو که در آن او تا به حال جراحی آرتروسکوپی قبل از بازگشت او به بازی در برابر خلیج سبز در بخشی از بازی است.

کارول آن را به نام "باور نکردنی چیز" که قهوه ای شده 20 روز پس از عمل جراحی و این که "من نمی دانم که چگونه او آن را انجام داد."

خبر خوب این است که قهوه ای رنج می برند نیست هر گونه آسیب در آمدن به بازی به عنوان او گفت: او نمی نیاز به هر گونه بیشتر کار انجام شده به زانو در offseason. او همچنین گفت که او نمی نیاز به هر گونه کار انجام شده بر روی ماشین آلات کشاورزی آسیب است.

او گفت: هر یک به نظر می رسد به آینده خوب در حالی که اشاره کرد که حتی اگر این تیم شده بود در این زمینه در حال حاضر او تقریبا به طور قطع نمی توانست به جای انتظار برای اردوگاه های آموزشی برای انجام هر گونه قابل توجهی فوتبال به کار ادامه به زخم التیام یابد.

اما قهوه ای که تا به حال هرگز قبل از از دست رفته به عنوان بسیاری از بازی ها در NFL حرفه ای به دلیل مصدومیت – گفت: هدف خود را در این سال است به ماندن به عنوان سالم به عنوان او می تواند و از آنجا که او در ساخت برخی از تغییرات قابل توجهی را به خود مطبوع معمول است. به طور خاص او گفت: "که بیشتر انعطاف پذیر, کار روی باسن من بیشتر بدن تعمیر و نگهداری بیشتر فعال بودن در مورد بدن من نسبت به سال گذشته است."

براون می گوید: برای انجام این کار او افزود یوگا و کشش سه بار در روز به مدت 15-20 دقیقه در هر جای انجام بسیاری از بلند کردن اجسام قدرت.

"به جای فقط رفتن و انجام پرس سینه squats قدرت پاک سازی مشغول به کار هستم در کمتر از گروه های عضلانی و کار در انعطاف پذیری در بین آسانسور به کشش عضلات را," او گفت:.

همه آنچه او امیدوار خواهد بود یک فصل است که به عنوان آنجا که ممکن است احساس خواهد شد همان کسانی که آمده اند قبل از.

"آن را جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه آن را بازی می کند" براون گفت. "اما ما همه رقبای ما حرفه ای هستیم. ما آن را انجام داده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن