Sainted: یک هزار مایل دور پدر و نیاز به کمک من. شما یک سنت دری

Saintedدر اخیر روز صبح من یک تماس از پدرم مراقبت ارشد در تگزاس: او در سراشیبی افتاده بود و نیاز به مراقبت آسای

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

Sainted

در اخیر روز صبح من یک تماس از پدرم مراقبت ارشد در تگزاس: او در سراشیبی افتاده بود و نیاز به مراقبت آسایشگاه.

من بلافاصله تماس Lancers گاراژ, مرکز شهر, خیابان, درخواست اگر آنها می تواند به نحوی مناسب ماشین — (آنها کار کرده ام در اتومبیل های ما برای 26 سال).

آنها توافق کردند که آن را به کار و همانطور که من در مسیر این آسایشگاه پرستار به نام اجازه من می دانم که او می خواهم به من ایمیل فرستاده شده یک دسته از مدارک و آنها نمی تواند انجام دهد چیزی برای پدر تا وقتی که آن را دریافت کرده بود و در کامل است.

ورود در Lancers من مشترک من با معضل دری, Lancers' دیرین دفتر مدیر. قبل از من آن را می دانستند او ارائه شده برای کمک به. او می تواند بگوید من در حال سقوط از هم جدا و در زمان بیش مانند یک واقعی سنت!

او چاپ کاغذ بازی و مانند یک CPA رفت و بیش از آن همه با من مطمئن شوید که در آن همه چیز کامل و صحیح حتی تهیه شاهدان مورد نیاز! او اسکن شده آن را و ایمیل آن را به من و خانقاه ،

کارل و بچه ها رو ماشین من تمام انجام می شود برای سفر من — و ما از همه آنها را! دری است که واقعا یک سنت. آغوش.

لری Lawler, داگ رشته و هنری میناکاری, St. Paul

Sainted

خانواده ما می خواهم برای تشکر از کارکنان درمانی در M بهداشت فرویو سنت جان بخش اورژانس و ICU و کارکنان در بتسدا برای مراقبت و درمان است که من را نجات داد, مادر, زندگی پس از تشخیص او از COVID 19.

ما بسیار سپاسگزار به او را با ما به جشن تولد 89 در ماه سپتامبر! با تشکر از شما دوباره برای خود دوست داشتن و مراقبت دلسوزانه از ما ،

برنادت مکنزی اینور گروو هیتس

Sainted

من سنت کانال های 2 و 11 برای هماهنگی زمان نمایش چهارم جولای تلویزیون fireworks: کانال 11 منتظر نتیجه گیری از کانال 2 صفحه نمایش قبل از نمایش در انتظار آنهاست.

و من سنت کانال 2 برای اجرای مجدد خود را از آتش بازی در تلویزیون در جولای 5 ساعت 2 صبح

توماس V. Plankers, St. Paul



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن