راگبی کانادا چهره 'وحشیانه خشن' 2020 با تشکر از همه گیر جهانی

راگبی کانادا گزارش کسری بودجه از $41,336 برای سال پایان 31 دسامبر 2019 از $178,610 سال قبل است.و با تشکر از سح

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

راگبی کانادا گزارش کسری بودجه از $41,336 برای سال پایان 31 دسامبر 2019 از $178,610 سال قبل است.

و با تشکر از سحر و جادو از, حسابداری, مقاطعه در استهلاک هزینه های آل Charron ملی مرکز آموزش در Langford, B. C. شد متوالی دوم "نقد مثبت" سال برای این ورزش حاکم بر بدن است.

تماس با آن آرامش قبل از COVID-19 طوفان.

کانادا تیم های ملی باید مبتنی شده توسط جهانی همه گیر. ارشد مردانه سمت بازی کرده است و از پاییز گذشته جام جهانی و لیگ راگبی به برخی از 50 کانادایی لغو مانده از سال 2020 فصل در ماه مارس است.

کانادا زنان که میله میله به بازی در جام جهانی سال آینده بیکار شده اند از ماه نوامبر.

دو نفره تیم انتظار کلمه بر آنچه در پیش روست. این 2019-20 فصل کوتاه بود و جهانی راگبی در حال حاضر لغو ترکیب مردان و زنان متوقف می شود در دبی و کیپ تاون موقت برنامه ریزی شده برای نوامبر. 26-28 و آذر. 4-6 بود.

در مقابل پول-درآمد مردان کانادا Sevens رفتم جلو در ونکوور به عنوان برنامه ریزی شده در ماه مارس است. اما رویداد زنان در لانگفورد هرگز اتفاق افتاده است.

خط پایین این است که به ضرب و شتم این سال است.

"ما در حال اجرا هستند تعدادی از مدل های مختلف که ببینید ما کاهش در اندازه و هزینه و درآمد مجموعه ای از 25 درصد به بیشتر از 60 درصد گفت:" راگبی کانادا رئیس تیم قدرت. "خیلی حال رفتن به بستگی به آنچه که اتفاق می افتد.

"دو چالش در حال حاضر برای هر راگبی سازمان در سراسر جهان درآمد واقعی و واقعی راگبی."

قدرت گفت: کانادا ممکن است هیچ بازی تا 2021 به معنی کاهش درآمد و هزینه. مردان 2020 برنامه ریزی شده است پاک پاک به تاریخ با سقوط آزمون مسابقات در برابر آمریکا یک علامت سوال با توجه به مرز.

"همه از این است که از دست ما در حال حاضر," او گفت:. "این حکومت باتلاق بین المللی مرزهای جریان آزاد COVID محدودیت در داخل کشور. بنابراین من نمی توانم به شما پاسخ روشن در هر یک از آن چون ما فقط همین نیست که یک مسیر روشن از آنچه که فعالیت های ما خواهد بود که درایو بسیاری از هزینه های ما.

راگبی کانادا صرف $14.95 میلیون سال گذشته با برخی از 9 میلیون دلار از آن را در تیم ملی است.

کارکنان, حقوق و مزایای کمیسیون بالغ 1.2 میلیون دلار در سال 2019 از 2.4 میلیون دلار در سال 2018 است. دفتر ملی و به طور کلی هزینه های دولت بالغ $517,715 از $1.02 میلیون دلار در سال 2018 است.

این سازمان در آورده $14.91 میلیون — از سال 2018 درآمد حاصل از $16.68 میلیون — با برخی از 4.8 میلیون دلار است که در آینده از, ورزشی, کانادا, جهانی راگبی و دیگر کمک های مالی. یکی دیگر از $5.8 میلیون دلار در آمد از ترکیبی از کمک های مالی جمع آوری کمک های مالی تیم های ملی کالا و حمایت در میان چیزهای دیگر. ملی هزینه ثبت نام برای اختصاص 1.6 میلیون دلار.

یک مسئله این است که اگر راگبی تقویم باقی مانده خالی خواهد شد و بازیکنان با دیگر گزینه های شغلی ترک ورزش ؟

"دیگر بازیکنان بازی نمی دیگر آنها نمی قطار دیگر آنها نمی رقابت بیشتر چالش برای کانادا" قدرت گفت. "و ما فقط آن را به عنوان ما می دانیم به مردان جام جهانی توسط پوست از دندان های ما (از طریق یک شانس دوم مسابقات) زمان گذشته است.

"و زنان ما نیاز به بازی اگر آنها می خواهند به یک اجرا (در جام جهانی) در سال 2021 در نیوزیلند. این واقعی راگبی نگرانی های خارج از درآمد اما آنها رانده شده و تحت تاثیر درآمد بیش از حد."

کانادا مردان مقدماتی جام جهانی مشخص خواهد شد 2021 و '22 آمریکا راگبی قهرمانی. که مسابقات نامیده شد این سال است.

راگبی کانادا ساخته شده است که برخی از حکومت تغییرات اضافه کردن یک سال به قدرت را در ترم جاری به عنوان صندلی اجازه می دهد تا برای برخی از تداوم از طریق یک "به طرز وحشیانه ای دشوار" سال 2020 است. قدرت چهار سال است که با توجه به پایان آخرین روز نشست عمومی سالانه.

قدرت گفت: سال 2020 می تواند "سازنده ترین سال در راه های بسیاری برای راگبی در دهه." وجود خواهد داشت پرسش های دشوار در هر دو جایی که به صرف و صرفه جویی در پول.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

راگبی کانادا کارکنان گرفته اند کاهش پرداخت با بودجه کمک برای برخی که از دولت فدرال اضطراری یارانه دستمزد.

تورنتو فلش بنیانگذار لایحه Webb, ماریا سامسون و استیو Swaffield انتخاب شدند به راگبی کانادا مدیره برای یک دوره سه ساله. جف Hassler انتخاب شد به هیئت مدیره به عنوان نر بازیکن مدیر.

سابق تیم ملی عضو Araba (Roo) Chintoh فرض نقش راگبی آمریکا شمالی نماینده. او را تبدیل به اولین زن زد نماینده کانادا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب