روزی DiManno: خسته کننده کت آبی هستند Babcock رویا. در بازی 1, آنها همچنین یک کابوس برای برگها

Spangle آن را با تمام ستاره شما می خواهید این است که هنوز پلی آف جام استنلی.یا COVID جام.و مطلقا هیچ دلیلی که

توسط NASERINEWS در 13 مرداد 1399

Spangle آن را با تمام ستاره شما می خواهید این است که هنوز پلی آف جام استنلی.

یا COVID جام.

و مطلقا هیچ دلیلی که چرا افرا برگها نباید برنده تمام damn thing. به همین دلیل است که هر کس باید بدینوسیله جلوگیری از قطع آنها وجودی شل.

به عنوان اگر, babble-babble-ورور 2020 واقعا یک بوته سال, شش سال به Shanaplan. به عنوان اگر Kyle Dubas چشم انداز مهارت trumping هر کنوانسیون پس از فصل هاکی نیاز به زمان بیشتری برای نسبتا مورد بررسی قرار گرفت. به عنوان اگر در عین حال یکی دیگر از تکه های حذفی تجربه خواهد ایستاد برگها در جا خوب برای آینده سال است.

هر تیم در هر ورزش تا کنون داده شده است اختیارات بیشتری به شکست است ؟ جهنم با آن است.

از دست دادن بازی 1 به کلمبوس 2-0 در Scotiabank آرنا در یکشنبه نیست یک فاجعه است. هیچ چیز رفت epically اشتباه به جز vaunted برگ جرم رفت AWOL. آبی و کت و مانع آنها از نور است که فیوز. در این شب خفه غلبه شعله. اما این سری است که تمام earmarks از حماسه grudge match با وحشی جنگ به پیدا کردن فضا. و صاف کردن با حداکثر سرعت دویدن به تازگی تبدیل به یک مانع.

"آنها آنچه را که آنها انجام می دهند بهترین و آنچه که ما آماده گفت:" برگ مربی شلدون Keefe. "ما می دانستیم که آن خواهد بود دشوار است. در حال حاضر شما در یخ و ما آن را احساس کنید. آیا این سقوط برای ما از آن کاهش یافت و در آنها تفاوت این است.

"ما نمی تولید تا آنجا که ما می تواند داشته باشد. در همان زمان آن را یک بازی هاکی برای آنها. یک آبشار در اوایل برای آنها در دوره سوم پس از ما تا به حال آنچه که من احساس خیلی غالب شروع و در سوم. سپس همه ناگهانی شما پایین است و تغییر ماهیت این بازی از وجود دارد.

"من فکر می کردم ما یک بازی خوب به اندازه کافی برای برنده شدن امروز ... (اما) ما در حال رفتن به به دوباره اینجا و عقب براند."

یک دقیقه و پنج ثانیه به سومین دوره برگها دروازه بان Frederik اندرسن بود مورد ضرب و شتم تحت blocker توسط Cam اتکینسون.

"من او را دیدم پایین آمدن بال. خود را انتشار اولیه نگاه کمی بالا" اندرسن گفت. "من واکنش نشان دادند ، بدیهی است که این یک اشتباه کوچک. که ما هزینه یک هدف و در نهایت این بازی متاسفانه."

اندرسن نگاه کرد و کافر شد اما دفاعی پوشش است که تا به حال خورده. یک شبکه خالی هدف آن مهر و موم شده.

"او ساخته شده است برخی از بزرگ موجب صرفه جویی برای مطمئن" Keefe گفت اندرسن عملکرد. "وجود دارد چند بار با آنها رو با کیفیت واقعی به نظر می رسد. او بسیار خوب بود من فکر کردم در آن. وجود دارد برخی از شانس پایین بال است که او واقعا یک کار خوب از برگزاری خود زمین است. بدیهی است که او بد تعبیر کردن یکی در سوم که توسط او. اما او نگه داشته و آنها را به یک هدف.

"تا آنجا که من نگران هستم او کار خود را. ما باید برای پیدا کردن یک راه به او کمک کند."

برگها ساخته شده به نوبه خود روند جزر و مد. که در آنها نفع البته کت نمی خواهد آنها را انجام دهد هر — سوغات — در بازی 2 شنبه و هر چه پس از آن.

داده های شیب دار و دستمزد-کلاه چالش های فصل آینده این نسخه از برگ مسلما بهترین آن را با یک به پایان است که هنوز هم قابل توجه کمبود و شماره 1 دروازه بان با یک معامله بزرگ به اثبات اندازه گیری در برابر لرزان حذفی اجراهای گذشته است. باید اندرسن کوتاه آمد تا دوباره مدیریت را به خوبی ممکن است تصمیم به تقلا کردن او را بر طرف در باریک تنظیم مجدد فاصله بین اواخر تابستان و اوایل پاییز است. هر چند اندرسن شد تیز به انفجار های دیدنی و جذاب در سه راهی-از این بازی در دور بین تیم های که تا به حال دیده نشده یکدیگر پس Oct. 21.

شکر خدا اینجا چیزی است که برگ ندارد حلق آویز در اطراف گردن خود را به عنوان آنها رقابت خود را برای اولین بار معنی دار بازی در 142 روز یکشنبه شب مقابل کلمبوس: Mike Babcock.

یک جزء بنیادی از Shanaplan او ممکن است شده اند اما Babcock حال تبدیل شدن به یک مسئولیت تند روی بلبرینگ پشت نیمکت مانند یک کاپیتان Queeg. او ratcheted تا بازیکنان اضطراب و قطعا در بازی 7 سال پیش ساخته شده یک سری از ضرب تصمیم گیری های اشتباه.

برگها به خوبی شات از او حتی اگر این بدان معناست که یک تازه کار مربی در Keefe — صفر NHL بازی حذفی در resumé, فقط 47 به طور منظم فصل بازی از او دست به کمر در نوامبر رفتن mano-a-mano با زیرک جانباز جان Tortorella.

Keefe است, خلاق است نهاد یک ساختار مناسب در این تیم است که تأکید صف نقاط قوت و بیشتر از همه به ارمغان می آورد یک آرام بخش کیفیت به صحنه به خصوص در میان روال حذفی هرج و مرج در اوایل دور plumped را با این بازی در سری است. بیشتر بر خلاف Babcock او هیچ میلی به بازی خود را خاتم تا زمانی که آنها در آستانه حذف مرده.

او انعطاف پذیر که در آن Babcock بود سفت و سخت. او مشورتی که در آن Babcock یک طرفه بود. و او نبود خجالتی در مورد ارسال تمام اسلحه های بزرگ بیش از تخته در یک بار — جان توارث وصل کنار Auston متیوز و ویلیام Nylander زمانی که فرصت خود را ارائه شده است.

در واقع با توجه به designspiration, Babcock شده اند شادترین تبدیل استعداد-خیط و پیت کردن برگها به کت آبی — گارد 'n' عمل خرد کردن یا اسیاب بازی, بدون جن خطر هیچ چیز نیست. چگونه است که کار می کنند ؟

اجازه دهید صادق باشیم. این نیست حتی کت که فوقالعاده جاروب تمپا در بهار گذشته در نتیجه کمتر از مجموع اجزاء آن است. پنجم-meekest قدرت بازی در لیگ مقابل تورنتو کنفرانس شرق بهترین Keefe پاسداشت. ترد جرم نسبت به برگ نیروی عظیم منهدم کننده. اما دفاعی ناشی از خست تا frustratingly 1-2-2 از طریق به دام انداختن وسط که کلمبوس می تواند باعث یخ مغز در یک تیم در تلاش برای جن-حمل خارج از منطقه است. برگها نیاز به کشش خود را به جلو در جوش برای باز کردن فضا در برابر حریف که forechecks دیوانه وار. کلمبوس ساخته شده است به تسلط در محله های نزدیک گوشه های فیزیکی و سخت بینی کار آن به شکاف تولید شانس از پشت net.

برگها سعی در تنظیم با بازی بیشتر از یک کمپرسی-و-تعقیب و فشار بازی که پاک در برابر تورنتو دانه, اما آنها به طور مداوم رد حافظه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"بسیار وجود دارد خارج وجود دارد" گفت: برگ ژاک هایمن. "آن تنگ است. در هر دو به پایان می رسد از میدان یخ بازی. تنگ, از طریق منطقه بی طرف. این چیزی است که ما انتظار می رود."

در شواهد 1 بازی در این مجادله این کت بود قابل پیش تهاجمی در خنثی کردن تورنتو انتقال بسته کردن خطوط و غیر منتظره حمله فکر خود را دارند. Tortorella سریع تنظیم ترکیب هیرو — برگ این تیم در خانه و پشت در خود را در نیمکت خود را در اتاق قفل – استقرار خود را بالا خود را بالا کوبیدن مرکز Pierre-Luc دوبوا در برابر متیوز. کلمبوس مبارزات شدت به نمره اهداف در عین حال کت اظهار داشت سبک خود را در تورنتو از شوت و حتی زمانی که سرعت برداشت تا پس از یک وحشت زده و عصبی در دوره اول در هر دو طرف.

کلمبوس دارای حاشیه برتر shutdown D-پشت سر هم در ست جونز و ژاک Werenski بیش از جیک Muzzin و جاستین Holl. خوبی Holl بود سالم ابتدا زمانی که فصل گذشته راه اندازی شد اکتبر. اما کلمب به طور کلی به کار گرفته تورنتو بسیار با استعداد بالا دو خط سه خط حمله در واقع. از آن خواهد شد سخت برای واگذاری کلمبوس به ادامه quashing برگها' هدف به ثمر رساند DNA در بهترین پنج سری.

"این مهم است که ما بچه ها انجام آنچه آنها نیاز به انجام دفاعی" گفت: Tortorella به طور معمول مختصر و مفید در صبح زوم نوعی بازی فوتبال راگبی. "اما ما نمی تواند فقط با تکیه بر سنگ زنی دور ما نیاز به برخی از بزرگ نقش کلیدی در بار هجومی."

آنها یک بازی بزرگ و از آن ساخته شده تفاوت.

نه Tortorella ضمیمه بسیار اهمیت به چه کت و انجام یک سال قبل از آن با استفاده از همه خفقان تاکتیک به درایو پیچ و مهره چوگان مانند. هیچ طرح وجود دارد, او ادعا کرد. "همیشه چیزهای مختلف است که تیم های دیگر در حال حاضر به شما. در کلمبوس ما نیست تغییر زیادی در نحوه بازی کنیم. ما قصد داریم به ما هستند."

است که بسیار سرگرم کننده هاکی هر چند کسانی که ویژگی های است که ظاهرا افزایش یک باشگاه چشم انداز در بعد از فصل. به دلیل وجود مداوم باور است که تیم نمی تواند خارج از مهارت های خود را به حذفی شکیبایی. Bollocks, آن را می گوید در اینجا البته برگها موفق اسید آزمون دو سال گذشته در برابر بوستون. اما آن را به ثمر رساند لمسی, پایان, که آنها را رها در بحران به همان اندازه به عنوان دفاعی ضعف و یک دروازه بان که نمی پایه بلند بین پست.

بازی در بازی, بدیهی است که, بود Tortorella و Keefe تلاش برای خارج استراتژی یکی دیگر از طریق پروکسی از بازیکنان. یک زمان در خود را به صورت مختصر NHL زندگی به عنوان یک بازیکن که Keefe برای Tortorella در تمپا و تلخ بود در مورد آن. نه شده است در خلق و خوی دوباره به آن روزها.

و نه خواهد Tortorella استادانه درست شده در به همین دلیل او تصمیم به رفتن با Joonas Korpisalo بیش از الویس Merzlikins در شبکه کمی تعجب آور با توجه به دومی پنج shutouts در این فصل است. "من نه توضیح آن حتی نمی رفتن وجود دارد."

متمایل به ریاست مابی ،

جالب است که هر دو باید اتمام حجت حذفی ورود به یک زن و شوهر از بچه ها خود را NHL اولین نوجوان نیک رابرتسون برای برگها و 20 ساله لیام Foudy برای کت. "برای یک وضعیت مانند نیک آن ممکن است یک سود که هیچ طرفداران در ساختمان" گفت: Keefe. "او فقط می توانید تمرکز بر روی آنچه که او نیاز به انجام."

در واقع رابرتسون تاثیر در اولین تغییر را وادار Korpisalo را زرنگ پا صرفه جویی در-در شات.

یک بازی 1 از دست دادن هیچ فاجعه برای هر دو تیم وجود ارزشمند زمان کمی در بهترین پنج به تغییر حرکت و اصلاح اشتباهات.

اساسا این سری برخورد فرهنگ ها بین دو تیم در پایان مقابل از سبک طیف; راه آنها راه آنها ساخته شده است. کت ترجیح می دهند آن را به عنوان کم وات به عنوان امکان پذیر است. برگها را به فلش از آنجا که هویت خود را. نمی تواند بازسازی چرخ در حال حاضر.

"ما نمی توانیم از دست دادن بینایی که ما به عنوان یک تیم" Keefe حال مشاهده پیش. "شما می تواند به عنوان خوب به عنوان شما می خواهید دفاعی, اما اگر ما پیدا کردن راه هایی برای نمره آن خواهد بود دشوار را به نفع خود."

معروف (نه) آخرین کلمات.

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم که برگها را به پلی آف در این سال ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن