ریکی ری به کلگری ستاره بو لوی Mitchell لامپ کم مصرف تمام دهه all-star nod

بو لوی میچل است Ricky ری رای دادن.ری در میان 12 quarterbacks که نامزد دریافت جایزه شده است برای لامپ کم مصرف ت

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

بو لوی میچل است Ricky ری رای دادن.

ری در میان 12 quarterbacks که نامزد دریافت جایزه شده است برای لامپ کم مصرف تمام دهه تیم (2010-19). و اگر چه ری هدایت تورنتو Argonauts به دو خاکستری فنجان انداخت و برای 28,634 متری و دو بار به عنوان بسیاری از TDs به interceptions (149-74) بیش از آن span او می خواهم به میچل اول-تیم nod.

"به نظر من احتمالا می خواهم با بو چرا که او چک کردن تمام جعبه" ری گفت: طی یک مصاحبه تلفنی. "بدیهی است که او در بهترین تیم احتمالا دهه است که کمک می کند.

"اما او بخش بزرگی از ساخت (کلگری) یکی از بهترین تیم های. من قطعا می خواهم به او اشاره. من شخصا, من از دست رفته بیش از حد بسیاری از بازی ها را برنده از دست رفته ثبت می شود وجود دارد."

میچل انباشته از یک ستارگان 77-18 رکورد به عنوان یک نویسنده (.804 برنده درصد) و رهبری Stampeders به چهار خاکستری, جام, حضور برنده دو. دو بار لامپ کم مصرف MVP Mitchell انداخت برای 27,937 متری 169 TDs و 70 interceptions بیش از هشت فصل و 99.8 عبور وری است دوم تنها به ادمونتون را ترور هریس (103.1).

ری 40 قرار داده تا شماره های جامد با وجود از دست رفته 41 به طور منظم فصل بازی های نهایی خود را چهار سال با بیماری های مختلف است. او به نظر می رسد در دو مسابقه در سال 2018 قبل از درد و رنج صدمه به گردن و بازنشستگی در مارس 2019 با 49-56 رکورد به عنوان یک نویسنده در طول دهه است.

ری برد ستارگان لامپ کم مصرف حرفه ای با ادمونتون (2002-03, 2005-2011) و تورنتو (2012-2018) در حالی که هزینه های '04 کمپین با NFL New York Jets. او به پایان رسید با 60,736 عبور متری — تنها آنتونی کلویللو (79,816), دیمون, آلن (72,381) و هنری Burris (63,227) ترک خورده اند 60,000-حیاط فلات — 324 TDs ، 177 interceptions و 68.16 تکمیل درصد بیش از 234 به طور منظم فصل بازی.

ری سه بار لامپ کم مصرف همه ستاره را نگه می دارد در لیگ برتر برای اکثر خاکستری جام برنده توسط یک استارت (چهار).

این روزها ری صرف وقت خود را در ردینگ, کالیفرنیا., با همسر و دو دختر جوان سالخورده نه و پنج. او می گوید: هر کس امن است با وجود افزایش coronavirus موارد در کالیفرنیا

"من فقط می خواستم برخی از زمان پایین به طوری که در سال گذشته و نیم من فقط دار با خانواده من" ری گفت. "من خدا را شکر من قادر به ایجاد برخی از پول خوب بازی کرده اند و این زمان برای به کار و لذت بردن از خودم."

شده اند وجود دارد فرصت به عقب بر گردیم در این بازی است. پس از بازنشستگی ری صحبت کرده با مارک Trestman ریک Campbell, Jason Maas, اسکات Milanovich و کریگ Dickenson مورد علاقه خود را در مربیگری.

"هرگز وجود خاص, 'در اینجا کار" ما هرگز که دور و در هر بحث" ری گفت. "اما وجود دارد برخی از علاقه ای که من به نوعی تا به حال به من می گویند برای آن آماده نشده است."

اما ری قطعا می بیند مربیگری در فوتبال خود را در آینده.

"نیمه حرفه ای من, من واقعا شروع به گرفتن مقدار زیادی از یادداشت ها و فکر کردن در مورد مربیگری" ری گفت. "پایین جاده من شگفت زده نمی شود در صورتی که در این مسیر بروم.

"من شده است بازی فوتبال تمام زندگی من آن نوع از چیزی که من انجام آنچه که من می دانم. من احساس می کنم مثل من واقعا دوست دارم فرصت را به بخشی از آن جو تیم دوباره و فرصتی برای مربی برخی از بچه ها به کمک آنها بهتر می شود و بخشی از یک تیم برنده. قادر به تجربه تمام است که دوباره می تواند بسیار جذاب است."

ری در صلح با خود تصمیم به بازنشسته در بخشی به دلیل تلفات و صدمات در زمان او در اواخر کار خود را.

"من به یاد داشته باشید زمانی که من رفت و برگشت سال گذشته به تورنتو برای خانه, درب بازکن, من به یکی از شیوه های خود را و من آن را از دست" ری گفت. "من فکر می کنم این دلیل است که فوتبال رو برای من سخت نسبت به پایان زندگی حرفه ای من.

"در یک نقطه من نمی توانستم پرتاب فوتبال 15 متری بدون آن صدمه زدن و که عینک من خیلی در چهار سال گذشته که آن را در زمان برخی از لذت به دور از بازی. اما آنچه که من شروع به از دست ندهید همین بود که من دیدم تیم های برنده شدن در مسابقات قهرمانی دانستن من نمی خواهد که یک شانس برای انجام این کار دوباره به بخشی از یک تیم است که واقعا آتش گرفت و تا به حال قهرمانی را اجرا کند."

ری گفت: آسیب دیدگی او گلایه ساخته اند و او را واقعا درک تورنتو '17 خاکستری قهرمانی جام حذفی. که سال Ray با بازی در 17 منظم از فصل مسابقات و گذشت برای 5,546 متری پس از محدود بودن به 11 شروع می شود در دو سال گذشته همراه است.

"من فکر می کنم که یکی از من بیشتر سپاسگزار از آنجا که از آنچه که من می خواهم از طریق شخصا با صدمات و" ری گفت. "است که می گویند برنده در سال 2012 پس از معامله (به تورنتو) و در یک تقاطع در زندگی حرفه ای من نیست که بسیاری از معنی است.

"دو آنهایی که قبلا در ادمونتون هر دو تا به حال بسیاری از معنی است. اما 2017 قطعا به من داد که تحقق رضایت پس از آنچه که من می خواهم از طریق بوده است و نزدیک به پایان زندگی حرفه ای من."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ری باقی می ماند خدا را شکر که او نمی باید برای مقابله با عدم قطعیت است که در حال حاضر لامپ کم مصرف بازیکنان با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"این امر می تواند یک نقطه سخت در حال حاضر بدانم اگر برای رفتن به یک فصل آن را امن برای یک فصل چگونه من می خواهم به پرداخت صورتحساب آنچه اتفاق می افتد با من قرارداد؟" ری گفت. "فقط وجود دارد بسیاری از چیزهایی که خواهد بود رفتن را از طریق ذهن خود را.

"حتی اگر بسیاری وجود دارد که فرد چیزهایی که من فکر می کنم من می خواهم سعی کنید به دنبال در تصویر بزرگ. من فکر می کنم من می خواهم بگویم این است که فقط آنچه اتفاق می افتد همه نوع از رفتن را از طریق آن و شما را به بهترین از این وضعیت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب